cok guzel bır vıdeo , bende daha once ızlemıstım. Motobaba yı 1-2 kere ızledım , guzel paylaşımları var fakat abone olmadım , ısınamadım![]()
bende tesadufen gördüm ve hayatımdan boşa gitmeyen 36 dakıka ile birçok şey gördüm az çok kestirebildiğim ama hanı yazın sıcaktan hani üşengeçlik vs bahane edip ekipman eksiltiyoruz ya enazından artık hafızamda görsel olarak yer edindi bu amaçla paylastım zaten yani ekipmanı tam olmadan yada belirli bahanelere sıgınacak arkdaşların gözünün önüne gelirde bir faydası olur diye