Hala NT 700 Deauville alınırmı ?

Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
124
Hani romantik filmler vardır... klişe sahne vardır... bir görüşte aşk olur... ben de bu makinayı görünce öyle oldum... istedikleri kadar yersinler... kendimi ona bakmaktan alamıyorum. Tam tarzım...
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
şehir içinde sıkıntı oluyormu ? yakıt muhabbeti nedir birde.

arıza açmıyor demissiniz . simdi bakıyorumda fazer 6 larla aynı para ortalama

FAZER Mİ? DEAUVİLLE Mİ ?

bakım aralıgıda müthişmiş . arabayı 10.000 de bakıma sokuyoruz bu 12.500 yani aldığımız motor ortalama 4 kere yag değişmiş olacak .

Şehir içinde naked rahatlığı beklemeyin de takılıp gidemediğim olmadı.

Fazer - Deauville karşılaştırması bence pek doğru değil. Alakasız iki motor. Hangisine ihtiyacınız olduğuna karar vermeniz lazım.
Şahsen fazer özellikler açısından benim ihtiyacımı karşılamaz ve ihtiyacım da olmayan bir performansı var.
Bu motoru almak için donanımına ihtiyacınız olması lazım. Yoksa içinize sinmez.

Bi de adına bakıp 700cc performansı beklemeyin. Dolu depo çanta falan derken 270 kiloluk motor. Öyle yüksek devir çevirip güç üretme amacı da yok. Bilinen 500cc'lerden biraz daha iyi diyelim.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Aslında beklentim ne biliyorum

eşimle şehirler arası yolculuk yaparken ( yılda 1-2 ) yormasın bizi . şehir içinde rahat olsun , az yaksın , güzel görünsü , apaçi yada basit birşey olmasın , bakımı ucuz olsun , fiyatı ucuz olsun , mutlu etsin :cherry:
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
289
Aslında beklentim ne biliyorum

eşimle şehirler arası yolculuk yaparken ( yılda 1-2 ) yormasın bizi . şehir içinde rahat olsun , az yaksın , güzel görünsü , apaçi yada basit birşey olmasın , bakımı ucuz olsun , fiyatı ucuz olsun , mutlu etsin :cherry:

Sizde yanılmıyorsam İnazuma vardı satılık . Deauville ile ilgili son fikriniz nedir? Ben Transalp 700 için araştırırken, TA ve Deauville'in ortak motoru kullandığı bilgisine ulaşmıştım. Kombine abs fren sistemi, şaftlı güç aktarımı vs. Kullanıcıları çok memnun. Touring amaçlı üretilmiş sağlam bir motor.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
10 dan fazla motosikletim oldu sattığıma satacağıma bin pişman olduğum tek motordur.

Sahip olduğu özellikler çok fazla. Şiddetle tavsiye ederim.

Dövile laf söyleyeni de döverim. :)

Bagaj hacmi konforu güvenliği gidişi say say bitmez..

http://i299.photobucket.com/albums/mm306/harbiturk/DSC02467_zpsu8axdn9b.jpg

http://i299.photobucket.com/albums/mm306/harbiturk/DSC02473_zpsqmbur34w.jpg

http://i299.photobucket.com/albums/mm306/harbiturk/DSC02145_zpsxed0kdwa.jpg

Bana bi tur vermeden sattın ya asıl ben dövücem seni...:pl:
Amaaan zaten iyi bir motor değildi...:queen:
Hadi bakalım...:flower:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
101
2008ocak ayinda ........ ne soyleyecegimi bilemedim . onlar sadece motosiklet bu ise DEAUVILLE .

motosiklet dunyasinin en guzellerinden , paraniza hic acimazsiniz , ihtiyac olan hersey bu motorda standart.
yakitta bazi rakamlara katilmiyorun 80-90ile giderken 3.2lt yakiyor , arka amartsoru ayarlayinca on teker havada kalmiyor , sehir ici hic sikintisi yok . hantal asla degil (1.73 boy 85kg) yatma aliskanligi asla yok.
genis kapak secenegi ile arka cantalar iki katina cikiyor.

deau... satma sebebiniz ya para sikintisi yada racing1000cc gecisiniz olabilir. choper , endru falan bile olacagini zannetmiyorum. cok saglam bi yol arkadasidir , asiri sicak asiri soguk tinlamaz bile.

8 yil 35.000km ile sabit tecrube (insallah paraya sikismam)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
evt beyler bu motordan alsak basımıza sıkıntı cıkarmı ? öneri istemiyorum muhabbet olsun maksat.

almayı dusundum fiyatı uygun aslında en iyi yanı rüzgarı az yemek . yada yememek.

http://www.diariomotor.com/imagenes/honda_nt700_deauville_2.jpg

Al al iyidir süperdir:queen: (öyle diyorlar, bak yukarıdaki arkadaş anlatmış. Ben bilmem)

NC750 serisine de bir bak istersen, bagaj var, otomatik vites var, direksiyondan kumandalı vites var, az yakar çok kaçar... diyorlar, ben bilmem. :bounce:
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
269
peki hocam gösterebileceğim usta vs bişey var mı bildiğiniz elektronikten hiç anlamayan birisiyim de

mutlaka bmw ustasın bulunup oradan teyit alınmalı. polis motorlarına bakan ustalar bulursan daha da uygun olabilir. her ikisi de mevcut değilse borusan'dan ekspertiz raporu alınabilir.[/B]
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
konuyu acalı baya olmuş simdi anasayfada gördüm :cherry:

yaptıgıma raştırmalar sonucu nc 700x aldım yakıt ve yeni olması acısından


sonra nakite sıkıstım akaslamak zorunda kaldım ınazuma f le takasladım

sonra baktım ınazuma tırt geliyor gitmiyor cbf 600sa ile takasladım dün


nc 700 - 750 candır parası olana onu asın

250 cc parası olanda gitsin eski diye bakmasın yuksek cc alsın 700 de n 250 ye inince cok sıkıntı yasadım 45 gun icinde cbf 600 e kavustum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

2008ocak ayinda ........ ne soyleyecegimi bilemedim . onlar sadece motosiklet bu ise DEAUVILLE .

motosiklet dunyasinin en guzellerinden , paraniza hic acimazsiniz , ihtiyac olan hersey bu motorda standart.
yakitta bazi rakamlara katilmiyorun 80-90ile giderken 3.2lt yakiyor , arka amartsoru ayarlayinca on teker havada kalmiyor , sehir ici hic sikintisi yok . hantal asla degil (1.73 boy 85kg) yatma aliskanligi asla yok.
genis kapak secenegi ile arka cantalar iki katina cikiyor.

deau... satma sebebiniz ya para sikintisi yada racing1000cc gecisiniz olabilir. choper , endru falan bile olacagini zannetmiyorum. cok saglam bi yol arkadasidir , asiri sicak asiri soguk tinlamaz bile.

8 yil 35.000km ile sabit tecrube (insallah paraya sikismam)

üstat 8 yıl aynı motor gercekten basarılı 8 yıldır 12-13 motosiklet değştirdim he ama km faktoru var ben 200.000 üzeri yapmısımdır siz 35000 kazasız belasız kullanın :)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Valla helal olsun. Kaçtır benim gariban sukuteri satayım diyorum, sonra elim varmıyor vazgeçiyorum. Böyle böyle 2.5-3 yıl oldu :)

Tüccar adamın hali başka oluyor. Bak bizim bakkalın oğlu bana "Daelim Roadwin alayım mı?" diye sormuştu, dedim "alacaksan al ama bir Honda kolayca gibi satmayı bekleme" Adam 1-1.5 yıl kullandı sonra satacam dedi, gözümün önünde ilanı yazdı cama astı 1.5-2 hafta sonra sattı :)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Valla helal olsun. Kaçtır benim gariban sukuteri satayım diyorum, sonra elim varmıyor vazgeçiyorum. Böyle böyle 2.5-3 yıl oldu :)

Tüccar adamın hali başka oluyor. Bak bizim bakkalın oğlu bana "Daelim Roadwin alayım mı?" diye sormuştu, dedim "alacaksan al ama bir Honda kolayca gibi satmayı bekleme" Adam 1-1.5 yıl kullandı sonra satacam dedi, gözümün önünde ilanı yazdı cama astı 1.5-2 hafta sonra sattı :)

hondayı satmam 3.5 ay sürdü ve takas yolu ile sattım =) ( piyasa fiyatındaydı )

inazumayı satmakta imkansıza yakın fakat bunun tek etkeni piyasadaki belirsizlik.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Valla hocam piyasa sakinken de normal vatandaşın motor satması kolay değil ki.

En basitinden büyük şehirde olacaksın ki belirli bir müşteri potansiyeli olsun.

Neyse vazgeçtim satmıyorum benim düldülü, daha 5000km olmadı, 8000-9000km'yi bulsun o zaman düşünürüz. Motorlar kaçmıyor :mrgreen:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
mutlaka bmw ustasın bulunup oradan teyit alınmalı. polis motorlarına bakan ustalar bulursan daha da uygun olabilir. her ikisi de mevcut değilse borusan'dan ekspertiz raporu alınabilir.[/B]

hocam çok geç kaldınız 9 ay önce cbr 250 aldım. Tek silindir bmw'yi herkes yapamazmış. Borusan'dan içeriye girecek kadar paramız da yok. Bu sebeple dönüp dolaşıp kürkçü dükkanına gittim. Gidonu 6-7 cm kadar aşağıya indirdim 0 rüzgar...
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
konuyu acalı baya olmuş simdi anasayfada gördüm :cherry:

yaptıgıma raştırmalar sonucu nc 700x aldım yakıt ve yeni olması acısından


sonra nakite sıkıstım akaslamak zorunda kaldım ınazuma f le takasladım

sonra baktım ınazuma tırt geliyor gitmiyor cbf 600sa ile takasladım dün


nc 700 - 750 candır parası olana onu asın

250 cc parası olanda gitsin eski diye bakmasın yuksek cc alsın 700 de n 250 ye inince cok sıkıntı yasadım 45 gun icinde cbf 600 e kavustum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------



üstat 8 yıl aynı motor gercekten basarılı 8 yıldır 12-13 motosiklet değştirdim he ama km faktoru var ben 200.000 üzeri yapmısımdır siz 35000 kazasız belasız kullanın :)

Ustam; motoru satacak olursam beraber bi fiyat belirleyelim, alım-satım tecrübenizden faydalanmak istiyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst