RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Haklısın motor efsane ki defalarca yazdım da yukarlarda Cruiser 250 müthiş makina uzun süre sürdüm falan diye ama gel gelelim ki bu blackster beni çileden çıkardı. Sonuca bağlamak gerekirse senin için küçük bir özetle sıfır aldığım bir motosiklette 2 si aynı yerden olmak şartıyla 4 parça sorunlu olarak değişti. Ekstra ben bin km deki makinanın bujisini değiştirdim onu da sayarsak 5 parça. Fabrika geldi bana dedi ki "Beceriksiz adam süremeyip bozuyorsa bize ne bundan!" ben haysiyetsiz demişim çok mu... Onu da geçtim, 2 aydır motora binemiyorum problemden ötürü ve beni safsaklayan bi fabrika var bu gün alacaz motoru yarın alacaz motoru diye... E ben düşünmeyeyim de dolandırıldığımı kim düşünsün? Yani kardeş haysiyetsiz demem hafif bile bu heriflere bence :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------



Hacım, ne parça diyorlar ne yaptırmayız... Dedikleri tek şey "Beyfendi yarın motorunuzu aldırıyoruz servisten. Lütfen motoru servisine verin." gidiyorum veriyorum. "Aaa nakliyatta bi sorun çıktı haftaya alacaz motoru..." Haftaya gidiyorum bırakıyorum. "Aaaa cuma alacaz motoru..." Dedikleri tek şey bu. Bu gün konuştum. İzmire bi nakliyat çıkmış dönüşte alacaklarmış ya bakalım...

Motor aldırma ile ilgili başka markada bir problem yaşamıştım bana şöyle bir açıklama yapmışlardı en son bir motor için kamyon gönderemiyoruz bölgeye sevkiyat yapıldığı takdirde motosikletiniz alınacaktır. 1.5 ay gibi bir süre beklemiştim. Umarım seninki o kadar sürmez. Tabi kuba'nın sevkiyatı nasıldır bilmem.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Enjeksiyonda sorun olması büyük şanssızlık. Zaten Çin motorlarıyla ilgili en büyük soru işareti bu tip teknik ve tamiratı zor problemlerde servisin ve firmanın yetersiz kalması. Adamlar bırakın çözmeyi, sorunun kaynağının ne olduğunu bile tahmin edemeyip deneme yanılma yöntemiyle bulmaya çalışıyorlar. Çinli mühendise falan ulaşıp konuşmaları da külliyen yalan, okuyunca güldüm. Sanki motoru bir mühendis tek başına tasarlamış da açıp harika Çince'leriyle ona soruyorlar :). Problemin tekil bir problem olduğu apaçık ortada. Firmanın yapması gereken şey, müşterisini korumak için gerekiyorsa bütün enjeksiyon sistemini sorgusuz sualsiz değiştirmek olmalı.

Ben yine de bu motorun iyi bir motor olduğunu düşünüyorum.

Enjeksiyon sistemi değil de motoru komple değiştirmeleri lazım artık çünkü her yerimden başka bi hata çıkıyo malesef :( çinli mühendis saçmalamasına ben de çok gülmüştüm :D kış vakti olması içimi rahatlatan tek şey. Şu motor yazın böyle yatıyor olsaydı bu kadar sabretmezdim heralde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

Motor aldırma ile ilgili başka markada bir problem yaşamıştım bana şöyle bir açıklama yapmışlardı en son bir motor için kamyon gönderemiyoruz bölgeye sevkiyat yapıldığı takdirde motosikletiniz alınacaktır. 1.5 ay gibi bir süre beklemiştim. Umarım seninki o kadar sürmez. Tabi kuba'nın sevkiyatı nasıldır bilmem.

Bana da aynısı dendi. Kargo firmaları düzgün taşımıyormuş. Kendi sevkiyat arabalarıyla alacaklarmış falan. Ondan oyalıyorlar zaten. Neyse galiba yarın (cuma) alacaklar artık bi kamyon geliyo sonunda... Keşke serviste garanti süresinden fazla kalsa da ben de kurtulsam şu sıkıntıdan...
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Enjeksiyon sistemi değil de motoru komple değiştirmeleri lazım artık çünkü her yerimden başka bi hata çıkıyo malesef :( çinli mühendis saçmalamasına ben de çok gülmüştüm :D kış vakti olması içimi rahatlatan tek şey. Şu motor yazın böyle yatıyor olsaydı bu kadar sabretmezdim heralde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------



Bana da aynısı dendi. Kargo firmaları düzgün taşımıyormuş. Kendi sevkiyat arabalarıyla alacaklarmış falan. Ondan oyalıyorlar zaten. Neyse galiba yarın (cuma) alacaklar artık bi kamyon geliyo sonunda... Keşke serviste garanti süresinden fazla kalsa da ben de kurtulsam şu sıkıntıdan...

Merkeze aldırılıyorsa motorun ya adam akıllı yapılır yada değiştirilir merkeze giden hiç bir ürün bozuk halde gelmez servisler kayıt tutmuyor bu yüzden vurdum duymaz olabilirler ama merkezde herşeyin kaydı olur neticede can taşıtıyor adamlar.Geçmiş olsun.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Enjeksiyon sistemi değil de motoru komple değiştirmeleri lazım artık çünkü her yerimden başka bi hata çıkıyo malesef :( çinli mühendis saçmalamasına ben de çok gülmüştüm :D kış vakti olması içimi rahatlatan tek şey. Şu motor yazın böyle yatıyor olsaydı bu kadar sabretmezdim heralde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------



Bana da aynısı dendi. Kargo firmaları düzgün taşımıyormuş. Kendi sevkiyat arabalarıyla alacaklarmış falan. Ondan oyalıyorlar zaten. Neyse galiba yarın (cuma) alacaklar artık bi kamyon geliyo sonunda... Keşke serviste garanti süresinden fazla kalsa da ben de kurtulsam şu sıkıntıdan...

Hocam eski motorunuz cruiser 250imiş, buradan pek çok yorum yazmıştınız, bir ara topluca tecrübenizi bizim konuya yazmanız mümkün mü acaba?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Arkadaşlar benim blacksteri sonunda aldılar pazartesi salı fabrikada olacakmış detayları aldıkça sizinle paylaşırım. @polo34 bro bana sayfa linkini yollayabilir misin? Elimden geldiğince yardımcı olurum.
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
7
Selamlar abilerim kardeşlerim. Ben de yaza kadar bu motoru almayı düşünüyodum ama tüm paylaşımları baştan sona okuyunca kafamda oldukça fazla soru işareti oluştu. Öncelikle görünüşünün bana göre oldukça iyi olmasının yanında çok fazla teknik sıkıntı çıkardığını gördüm. Anlamadığım şeyse bikaç sıkıntı hariç hepinizin motorlarında ayrı sorunlar çıkmış. Yani motordan ne geleceği tamamen şans gibi hissettim. Bu da beni çok düşündürdü. Çünkü ilk motorum olacak ve sizin kadar teknik bilgim de olmadığından sürekli servise akışmam gerekicek sanırım. Bursa'da yaşıyorum ancak İstanbul'da okuyorum. Bursa'daki servislerin durumu nedir ne değildir bileniniz var mı? Ayrıca bu motor benim için ne kadar uygun olur? Zevkini alarak sürebilir miyim? Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Selamlar abilerim kardeşlerim. Ben de yaza kadar bu motoru almayı düşünüyodum ama tüm paylaşımları baştan sona okuyunca kafamda oldukça fazla soru işareti oluştu. Öncelikle görünüşünün bana göre oldukça iyi olmasının yanında çok fazla teknik sıkıntı çıkardığını gördüm. Anlamadığım şeyse bikaç sıkıntı hariç hepinizin motorlarında ayrı sorunlar çıkmış. Yani motordan ne geleceği tamamen şans gibi hissettim. Bu da beni çok düşündürdü. Çünkü ilk motorum olacak ve sizin kadar teknik bilgim de olmadığından sürekli servise akışmam gerekicek sanırım. Bursa'da yaşıyorum ancak İstanbul'da okuyorum. Bursa'daki servislerin durumu nedir ne değildir bileniniz var mı? Ayrıca bu motor benim için ne kadar uygun olur? Zevkini alarak sürebilir miyim? Teşekkürler şimdiden.

Almak için biraz daha bekleyebilirsin yada ilk motorun ise 2.el farklı bir model ile başlayabilirsin hem kendin için hemde zar atmamak için Cruiser herkes tarafından bilinen bişey 2.ele o kadar para vermem dersen superlight'ta iyidir yedek parçasıda boldur yinede karar senin.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Arkadaşlar benim blacksteri sonunda aldılar pazartesi salı fabrikada olacakmış detayları aldıkça sizinle paylaşırım. @polo34 bro bana sayfa linkini yollayabilir misin? Elimden geldiğince yardımcı olurum.

ForumMT - Moto GarajMotosiklet ModelleriRKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
7
Almak için biraz daha bekleyebilirsin yada ilk motorun ise 2.el farklı bir model ile başlayabilirsin hem kendin için hemde zar atmamak için Cruiser herkes tarafından bilinen bişey 2.ele o kadar para vermem dersen superlight'ta iyidir yedek parçasıda boldur yinede karar senin.
Sanırım temiz ikinci el ya da sıfır bir Daystar 250ye yönelicem. O daha çok kendini kanıtlamış ve daha sıkıntısız bir motor gibi.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Sanırım temiz ikinci el ya da sıfır bir Daystar 250ye yönelicem. O daha çok kendini kanıtlamış ve daha sıkıntısız bir motor gibi.

Daelim iyidir ama almadan önce bulunduğun ilde sağlam bir servisi var mı yok mu onu araştır. Forumda şikayetlerine çok denk geldim tabi ilden ile değişir.
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
15
Fazla söze gerek yok anlaşıldı ki bu motor alınmaz nokta.
Bu motor çıkalı 1 seneyi geçecek hiç bir şekilde tanıtımı,reklamı,incelemesi,adam akıllı kullanıcı yorumu hiç bir şey yok. Adamlarda farkında biz bunu satamayız, çıkartalım şansa satarsak satarız gibi bir girişimde bulunmuşlar. 1 seneyi geçti geçecek şurda topu topu 19 sayfa olmuş zaten 19 sayfanın alayı çözümü olmayan sorunlardan bahsedilmiş zaten kullanıcısı bil elimdeki parmak sayısını geçmiyor. İstanbulda yaşıyorum bir tane olsun görmedim ya. Kıçı kırık 5 para etmeyen motorlar bile haftada 1 karşıma çıkıyor yanından geçerken bakıyorum.
Ben bu motoru alacaktım fakat baktım ki bu benim başımı ağrıtır ağrıtmakla da kalmaz kanser eder. Gidecem naked motor alacam. Ktm olur yamaha mt25 olur olurda olur en azından bu motora vereceğim paranın üzerine 2-3 daha koyarım sıfır yamaha ktm honda hatta gider daha az paraya bajaj avenger alırım.
Geon ve keeway markası altında çıkan blacksteri bir dolu insan incelemiş tayvanlısı, rusu, fransızı bizde tık yok motoru türkiyeye sadece sokmuşlar gerisi yok. Kusura bakmayın bu motordan bir cacık olmaz
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
bajaj avenger 220 cc olsa alınır da, 150 liliğinin şansı yoki...
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Fazla söze gerek yok anlaşıldı ki bu motor alınmaz nokta.
Bu motor çıkalı 1 seneyi geçecek hiç bir şekilde tanıtımı,reklamı,incelemesi,adam akıllı kullanıcı yorumu hiç bir şey yok. Adamlarda farkında biz bunu satamayız, çıkartalım şansa satarsak satarız gibi bir girişimde bulunmuşlar. 1 seneyi geçti geçecek şurda topu topu 19 sayfa olmuş zaten 19 sayfanın alayı çözümü olmayan sorunlardan bahsedilmiş zaten kullanıcısı bil elimdeki parmak sayısını geçmiyor. İstanbulda yaşıyorum bir tane olsun görmedim ya. Kıçı kırık 5 para etmeyen motorlar bile haftada 1 karşıma çıkıyor yanından geçerken bakıyorum.
Ben bu motoru alacaktım fakat baktım ki bu benim başımı ağrıtır ağrıtmakla da kalmaz kanser eder. Gidecem naked motor alacam. Ktm olur yamaha mt25 olur olurda olur en azından bu motora vereceğim paranın üzerine 2-3 daha koyarım sıfır yamaha ktm honda hatta gider daha az paraya bajaj avenger alırım.
Geon ve keeway markası altında çıkan blacksteri bir dolu insan incelemiş tayvanlısı, rusu, fransızı bizde tık yok motoru türkiyeye sadece sokmuşlar gerisi yok. Kusura bakmayın bu motordan bir cacık olmaz

Benzer yorumlar benelli markası için yapılmıştı bu motor çıkalı 1 sene olmadı daha 6 7 aylık bişey hatta şöyle diyim motoru ilk alan atik arkaşımız 9000 küsür bişeye almıştı ve yaz aylarından biriydi diye hatırlıyorum kendisi şuana kadar bi problemden söz etmedi zaten bro:'dan başka problem yaşadığını belirtende yok ben antepteyim ve motoru çokça gördüm antepte varsa istanbulda yığınladır heralde.
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
15
Benzer yorumlar benelli markası için yapılmıştı bu motor çıkalı 1 sene olmadı daha 6 7 aylık bişey hatta şöyle diyim motoru ilk alan atik arkaşımız 9000 küsür bişeye almıştı ve yaz aylarından biriydi diye hatırlıyorum kendisi şuana kadar bi problemden söz etmedi zaten bro:'dan başka problem yaşadığını belirtende yok ben antepteyim ve motoru çokça gördüm antepte varsa istanbulda yığınladır heralde.

Hocam bende istanbulluyum ümraniye mecidiyeköy beşiktaş sarıyer beykoz üsküdar avcılar alayına devamlı giderim yığınla motor. Sana yığınla olan motorları sayayım. Hyusong gv250 - daelim daystar 250 bu ikisinden günde 8-10 tane görürsün regal raptorun her türlü envai çeşidini 10-20 arası. 3-5 tanede her çeşitten (venox250-çelik motor-kanuni- mondial mct250) görmen mümkün ama bu motor yok dostum. alanda yok satanda kusura bakmayında.
Piyasaya yeni çıkan motorlar çevrede görmek için 1 sene geçmesini beklemiyorlar hemen her yerde görürsün alıcısı satıcısı vardır. atik arkadaşımızı biliyorum sayfalara bakarsan onunda çözüemediği ve durup dururken çıkan sorunları mevcut. 6-7 aylık motor şimdiye kadar çoktan göz önünde olurdu. diorumki şubat 2017 de fuar var adamlar yeni motorlar getirecek eee ozaman bu motor hala yenimi diyeceksiniz abi yapmayın yaaa
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
Arkadaşlar benim blacksteri sonunda aldılar pazartesi salı fabrikada olacakmış detayları aldıkça sizinle paylaşırım. @polo34 bro bana sayfa linkini yollayabilir misin? Elimden geldiğince yardımcı olurum.

@Boressix
Hadi hayırlısı olsun. Cok yordular seni Umarım bu sefer netice alabilirsin. Blackster'in mevcut durumu nedeniyle ben lifan 2016 lf250-b aldim. 850 km deyim şükür büyük bir sorun çıkarmadı. Alternatif arayışında olanlar arkadaşlar imkânınız varsa bir görün bu makinayı da derim.
Sağlıcakla...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Arkadaşlar benim blacksteri sonunda aldılar pazartesi salı fabrikada olacakmış detayları aldıkça sizinle paylaşırım. @polo34 bro bana sayfa linkini yollayabilir misin? Elimden geldiğince yardımcı olurum.

Gözün aydın :) detayları aktar buraya galiba senin kadar problem yaşayan yok seni memnun ederlerse adamlar işini yapıyordur sen servislerle problem yaşamışsındır.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
@Boressix
Hadi hayırlısı olsun. Cok yordular seni Umarım bu sefer netice alabilirsin. Blackster'in mevcut durumu nedeniyle ben lifan 2016 lf250-b aldim. 850 km deyim şükür büyük bir sorun çıkarmadı. Alternatif arayışında olanlar arkadaşlar imkânınız varsa bir görün bu makinayı da derim.
Sağlıcakla...

Hocam eyvallah inşallah çözüme ulaşacaz bu sefer. Hayırlı olsun sende yorumlarını eksik etme bizlerden. Tekerin düz bassın kazasız belasız...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

@Boressix
Hadi hayırlısı olsun. Cok yordular seni Umarım bu sefer netice alabilirsin. Blackster'in mevcut durumu nedeniyle ben lifan 2016 lf250-b aldim. 850 km deyim şükür büyük bir sorun çıkarmadı. Alternatif arayışında olanlar arkadaşlar imkânınız varsa bir görün bu makinayı da derim.
Sağlıcakla...

Gözün aydın :) detayları aktar buraya galiba senin kadar problem yaşayan yok seni memnun ederlerse adamlar işini yapıyordur sen servislerle problem yaşamışsındır.

Valla şimdilik bi haber yok umarım iyi haberlerle dönüş yapacam sizlere:) servisler çok dert bildiğin gibi değil :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

@Boressix
Hadi hayırlısı olsun. Cok yordular seni Umarım bu sefer netice alabilirsin. Blackster'in mevcut durumu nedeniyle ben lifan 2016 lf250-b aldim. 850 km deyim şükür büyük bir sorun çıkarmadı. Alternatif arayışında olanlar arkadaşlar imkânınız varsa bir görün bu makinayı da derim.
Sağlıcakla...

Gözün aydın :) detayları aktar buraya galiba senin kadar problem yaşayan yok seni memnun ederlerse adamlar işini yapıyordur sen servislerle problem yaşamışsındır.

Benzer yorumlar benelli markası için yapılmıştı bu motor çıkalı 1 sene olmadı daha 6 7 aylık bişey hatta şöyle diyim motoru ilk alan atik arkaşımız 9000 küsür bişeye almıştı ve yaz aylarından biriydi diye hatırlıyorum kendisi şuana kadar bi problemden söz etmedi zaten bro:'dan başka problem yaşadığını belirtende yok ben antepteyim ve motoru çokça gördüm antepte varsa istanbulda yığınladır heralde.


Hacım motor antepte üretiliyo zaten ondan çoktur orda:)) haricinde motoru çoğu bayiiye göndermiyorlar bile. Sadece fabrika müdürüyle kanka olanlarda sıfır blackster var. Küçük cirolarda olan bayii ya da batı bölgesi dağıtıcısı olan mersinde bile blackster yok. Bayiide motor olmayınca haliyle piyasa da tutulmadı. Ben ısparta bayisinde aylarca bekledim mal gelecek diye vermediler ben de antalyadan aldım. Antalyada fabrikayla arası çok iyi ondan aldı hatta ben aldıktan hemen sonra bi tane daha gönderdiler antalyaya ama çoğu bayiiye koklatmıyorlar bile. (Bunlar benim şahsi fikirlerim değil sağlam kaynaklardan edindiğim bilgiler) Sıkıntının kaynağı bu. Evet benim haricimde başka ağır problemlerden bahseden olmadı belki de benim şansıma sıkıntılı bi motor denk geldi bu da olabilir. Sonuç olarak emelime ulaşıp fabrikaya gönderdim. Temennim sıfırıyla değiştirmeleri.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Hocam eyvallah inşallah çözüme ulaşacaz bu sefer. Hayırlı olsun sende yorumlarını eksik etme bizlerden. Tekerin düz bassın kazasız belasız...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------





Valla şimdilik bi haber yok umarım iyi haberlerle dönüş yapacam sizlere:) servisler çok dert bildiğin gibi değil :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------








Hacım motor antepte üretiliyo zaten ondan çoktur orda:)) haricinde motoru çoğu bayiiye göndermiyorlar bile. Sadece fabrika müdürüyle kanka olanlarda sıfır blackster var. Küçük cirolarda olan bayii ya da batı bölgesi dağıtıcısı olan mersinde bile blackster yok. Bayiide motor olmayınca haliyle piyasa da tutulmadı. Ben ısparta bayisinde aylarca bekledim mal gelecek diye vermediler ben de antalyadan aldım. Antalyada fabrikayla arası çok iyi ondan aldı hatta ben aldıktan hemen sonra bi tane daha gönderdiler antalyaya ama çoğu bayiiye koklatmıyorlar bile. (Bunlar benim şahsi fikirlerim değil sağlam kaynaklardan edindiğim bilgiler) Sıkıntının kaynağı bu. Evet benim haricimde başka ağır problemlerden bahseden olmadı belki de benim şansıma sıkıntılı bi motor denk geldi bu da olabilir. Sonuç olarak emelime ulaşıp fabrikaya gönderdim. Temennim sıfırıyla değiştirmeleri.

Abi sağlam kaynak demişsinde o nasıl oluyor adamlar motoru üretiyor ama göndermiyor biraz acayip bi bilgi olmamış mı sencede :) İnş motosikletin düzel ki fabrikaya gitmişse illaki toparlarlar servislerden iyidir. Belkide servisler anlamadığı için göndermiyorlar :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Bi deneme üretimi falan olmuş olabilir :) Test ürünü gibi yani :D ama ben birçok bayi ile telefonda konuştum elimizde var dediler sizinki yanlış bilgide olabilir yada bayiler bana salladı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst