RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
canlar son resimlerde benzin deposu üzerindeki nedir nerede nasıl bulunur:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:59 ----------

http://www.motosikletsepeti.com/urun/arka-sirt-dayanak-sisi-bar-kuba-superlight/3682 bundan sipariş verdim deneyen var mı uyuyor mu? bir de araya kendime de sissybar düşünüyorum ne yapabilirim bu uyar mı?

Bende depo üstünde deri kaplama var, sl200 sisi bar bizede oluyor. Deri için adresi önceki sayfalarda fotolu olarak vermiştim. Bir de fermuarlı çanta var, kendinden mıknatıslı, ebay ya da aliexpress'den bulunuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
7
arkadaşlar merhabalar bajaj boxer sürücüsü olarakdan satıp bir crusier makine almak istiyorum yazın güzelce uzun bir rota var kafamda rks modelini araştıyorum uzun zamandır ne diyosunuz sizce alınırmı çok baş ağrıtırmı bu motor bana?
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
arkadaşlar merhabalar bajaj boxer sürücüsü olarakdan satıp bir crusier makine almak istiyorum yazın güzelce uzun bir rota var kafamda rks modelini araştıyorum uzun zamandır ne diyosunuz sizce alınırmı çok baş ağrıtırmı bu motor bana?

Cruiser almayı düşünüyorsan sıfır üretimi durdu yerine Blackster geldi oda yeni olduğu için alanlarda pek bişey anlamamış görünüş çok güzel ama sıkıntı yaşayanda yaşamayaanda mevcut yaza kadar araştırmaya devam et tipinden dolayı blackster on numara ama arızası çıkar mı bilemem
 
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
7
Ya nakit 6 çıkıyo üzerine benim motoru da satıp yada koyup alıcam maksimum 8e çıkıyo yani nakit blackstara yetmiyor para 8binede ne alıcağımı şaşırdım
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ya nakit 6 çıkıyo üzerine benim motoru da satıp yada koyup alıcam maksimum 8e çıkıyo yani nakit blackstara yetmiyor para 8binede ne alıcağımı şaşırdım

Hangi şehirdensiniz? Her gün kaç km biniyorsunuz? Çevrenizde küba servisi ya da çok iyi bir usta var mı? Boy pos nasıl?

Bizim motorlar bajaj boxer gibi seri değil, manevra kabiliyeti düşük, bozuk yola girmez, onun gibi ekonomik değil, onun gibi sorunsuz olduğunu da sanmıyorum. Boxer ile ülkeler arası gezen bir arkadaş forumda var.

Şehir içinde otobanlarda gidecekseniz bizim motor keyifli olur, titreşim sıfır gibidir, oldukça gösterişlidir:)
 
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
7
İstanbul kartaldayım brn hergün uzun mesafe gitmiyorum ama dediğim gibi yazın yol yapma planım var 2500kmlik yol bunun için alıcam zaten kafamda hep bi crusier makine vardı ama o zman bütçe boxera yetti şimdide kısıtlı bi bütçe var elimde ama yeticeek bi şekilde mesala boxerda 90a gelince hatun ayakları kaldırıyo çok kötü titriyo artçı için arkası daha rahat zevkli bi makine almak istiyorum tabikide bu aralar bide sl 200e bakıyorum biraz ama hala bakıyorum. Boy 173cm olması lazım boxer gibi seri değil diyosun ama boxerda 120ye zor çıkıyor ve çıkınca patlıcakmış gibi oluyor motor :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
İstanbul kartaldayım brn hergün uzun mesafe gitmiyorum ama dediğim gibi yazın yol yapma planım var 2500kmlik yol bunun için alıcam zaten kafamda hep bi crusier makine vardı ama o zman bütçe boxera yetti şimdide kısıtlı bi bütçe var elimde ama yeticeek bi şekilde mesala boxerda 90a gelince hatun ayakları kaldırıyo çok kötü titriyo artçı için arkası daha rahat zevkli bi makine almak istiyorum tabikide bu aralar bide sl 200e bakıyorum biraz ama hala bakıyorum. Boy 173cm olması lazım boxer gibi seri değil diyosun ama boxerda 120ye zor çıkıyor ve çıkınca patlıcakmış gibi oluyor motor :)

Seriden kastım hafiflikten gelen ara hızlanmalardaki farklar, manevradaki kıvraklıklardır. Sonuçta bunun motoru 250cc, kendini dünyada kanıtlamış virago motoru, bayırlarda illa ki daha iyi tırmanacak, son sürati daha fazla olacak, titreşim v motor olduğu için minimumda olacak, kısaca bu gücü kalıbı itibarıyla otobanlarda yol alacağın konforlu gezi motoru, gücü çok coşkulu değil ama yasal hız sınırlarına uyan biriysen idare edersin, performans sorunu pek yaşamazsın. Blackster konusunda bu motorla uzun km yol yapmış bir arkadaş var, onun da yorumlarını okuyabilirsin, 400-500 tl lastik masrafı var, sonrasında süslüyorsun o kadar :) motorun orjinal ekipmanları kaliteli, beyni delphi, bujiler ngk, akü yuasa, başka ne olsun:) insaf etsin bilmeyenler artık ... Sl200ün fiyat avantajı vardı, o yüzden çok satıldı, çinli motorlar kız gibidir diyorlar, bakmazsan kaybedersin:) zincirine dikkat etmezsen paslanır, edersen sorun yok, wd40 sürüyorum tertemiz oluyor, çok iyi marka zincir taksam ve öyle salsam kendi haline paslanır mı bilmiyorum, zincirin kalitesinden şüphem var:) ama wd40 sağolsun
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Ya nakit 6 çıkıyo üzerine benim motoru da satıp yada koyup alıcam maksimum 8e çıkıyo yani nakit blackstara yetmiyor para 8binede ne alıcağımı şaşırdım

Sıfır alma niyetin varsa superlıght'ı bi düşün tabi fiyatları zamlanmamış ise yada ikinci el cruiserlerde güzel sağlam makinalardır tabi polo abimizin dediği gibi yanında sağlam bi kuba rks servisi olacak.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Sıfır alma niyetin varsa superlıght'ı bi düşün tabi fiyatları zamlanmamış ise yada ikinci el cruiserlerde güzel sağlam makinalardır tabi polo abimizin dediği gibi yanında sağlam bi kuba rks servisi olacak.

Superlıght'ın fiyatında bi miktar yükselme olmuş ama kullanıcı sayfasına baktığında 3.000 küsür yorum var o yorumlarda şikayet değilde hep fotoğraf ve aksesuar önerileri bi arızası yok ama kalite dersen tabi bi cruiser olamaz cruiserde gv 250 olamaz.
 
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
7
Gv250 sıfır alamıyorum zaten fiyatlarıda benim bütçeye göre biraz pahalı eski kasalarınjnda biraz yüksek kmleri var
 
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
7
Yok rksyi de sl200de gv250yide youtubeden izlediğim videolar tarafından inceleyebiliyorum çevremde yok
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Muhtar kardeş bizim cruiser 250 yi tavsiye ederim. Gayet güzel. Polo kardeş gayet güzel izah etmiş. Az km li bi cruiser işini görür.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Arkadaşlar palet ayaklıklar (basamaklar) krom kaplamasını atıyor yavaştan, yenisini almam lazım. Nerden uygun fiyata bulabilirim?

ikinci olarak yan nikelaj kapaklardan lazım. Akü tarafı. Sağ için. Burda 2li 110 tl. Fazla vermek istemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

http://www.motosikletsepeti.com/urun/yan-kapak-takim-rks-cruiser-250/3328#tab

(yetkili serviste de aynı fiyat verdi, ikilisini satıyolar)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst