İstanbul kartaldayım brn hergün uzun mesafe gitmiyorum ama dediğim gibi yazın yol yapma planım var 2500kmlik yol bunun için alıcam zaten kafamda hep bi crusier makine vardı ama o zman bütçe boxera yetti şimdide kısıtlı bi bütçe var elimde ama yeticeek bi şekilde mesala boxerda 90a gelince hatun ayakları kaldırıyo çok kötü titriyo artçı için arkası daha rahat zevkli bi makine almak istiyorum tabikide bu aralar bide sl 200e bakıyorum biraz ama hala bakıyorum. Boy 173cm olması lazım boxer gibi seri değil diyosun ama boxerda 120ye zor çıkıyor ve çıkınca patlıcakmış gibi oluyor motor
Seriden kastım hafiflikten gelen ara hızlanmalardaki farklar, manevradaki kıvraklıklardır. Sonuçta bunun motoru 250cc, kendini dünyada kanıtlamış virago motoru, bayırlarda illa ki daha iyi tırmanacak, son sürati daha fazla olacak, titreşim v motor olduğu için minimumda olacak, kısaca bu gücü kalıbı itibarıyla otobanlarda yol alacağın konforlu gezi motoru, gücü çok coşkulu değil ama yasal hız sınırlarına uyan biriysen idare edersin, performans sorunu pek yaşamazsın. Blackster konusunda bu motorla uzun km yol yapmış bir arkadaş var, onun da yorumlarını okuyabilirsin, 400-500 tl lastik masrafı var, sonrasında süslüyorsun o kadar

motorun orjinal ekipmanları kaliteli, beyni delphi, bujiler ngk, akü yuasa, başka ne olsun

insaf etsin bilmeyenler artık ... Sl200ün fiyat avantajı vardı, o yüzden çok satıldı, çinli motorlar kız gibidir diyorlar, bakmazsan kaybedersin

zincirine dikkat etmezsen paslanır, edersen sorun yok, wd40 sürüyorum tertemiz oluyor, çok iyi marka zincir taksam ve öyle salsam kendi haline paslanır mı bilmiyorum, zincirin kalitesinden şüphem var

ama wd40 sağolsun