Koca yürekli motorcular köprü'deki köpeğe koruma kalkanı oldular

Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
150
İstanbul'da yolunu kaybederek 15 Temmuz Şehitler Köprüsüne giren köpeğe motosikletler eskortluk yaptı. Görüntülerde motosiklet sürücülerinin Avrupa'dan Anadolu yakasına geçmek için köprüyü kullanan köpeğe koruma kalkanı olduğunu görülüyor.

Sosyal medyada yayınlanan görüntüler Avrupa'dan Anadolu yakasına geçmek için köprüyü kullanan köpeğe koruma kalkanı oldu. Köpeğin etrafını saran motosiklet kullanıcıları o anları aksiyon kamerasına kaydetti.

Yoldan geçen araçları da uyaran motorcular köpeği Çamlıca gişelerine kadar güvenli bir şekilde geçirdikten sonra yollarına devam etti.

Helal olsun size...
 

Ekli dosyalar

  • koca-yurekli-motorcular.jpg
    koca-yurekli-motorcular.jpg
    48.2 KB · Görüntüleme: 12,635
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Çoğu motocunun diğerlerine göre daha çok hayvansever olması, daha iyi empati kurabilen ve anlayışlı insanlar olduğunun göstergesidir.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
atv haber version II

"Köprüye giren köpek trafik sıkışıklığı yarattı.."
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Kafasinda action cam`i ile motorlarin arasina dalan dallamaya sinir oldum, solundaki seritte duzgun duzgun giden adamin seridine tecavuz edip gecip gidiyor bir de.

Hep denk geliyor bana boyle scooter magandalari var, Sym Fiddle, Vespa, Pcx, ozellikle Xmax kafada sadece kask , kor noktalarda gezip her arayi zorlayan tipler.

Neyse bardaga dolu tarafindan bakalim, kopekcige o soguk havada eskortluk eden motorculara selam olsun, helal olsun :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Kediler bayagı cevvalde kopekler ist.da cok eziyet cekiyorlar :pale: motordaslara helal olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyiki varsınız güzel insanlar.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Öyle olmaz.
"Kendini bilmez motorcular sahipsiz köpeği kovaladılar. Korkan hayvan can havliyle köprüye kaçtı. Büyük panik yaşandı."

Aynen budur Atv versiyonunu bekliyoruz.

Böyle zamanlarda böyle insanlar içimizi ısıtmasana, yüzümüze ufak bi tebessüm verdikleri için sagolsunlar ne diyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

Videoyu çeken arkadaş bi an "Hadi yavrum bi daha cibili cibili şak şak" felan dicek diye beklemedim değil.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Abe hayvan "kovalanıyorum" hissine kapılmış sanki biriside alıp motoruna atıvereymiş... Çıkışta köpeğe kaçak geçişten yazmasalar bari... :cherry:
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Helal olsun arkadaşlara..


Şu ülkede hala duygularını kaybetmemiş, kalbinde hayvan sevgisi barındıran bir kaç insan görebilmek çok hoş doğrusu.


2 sene önce Boğaziçi köprüsünde çalışırken mühendis arkadaşlar köprünün korkuluklarının kenarında 3 haftalık zar zor yürüyen minik sevimli siyah bir kedi bulup şantiye bana getirmişlerdi. :)

Bende xmax'ın bagajına attığım gibi evin oraya götürmüştüm, köprüde yiyecek bulamaz diye..



Şuan kendisi 2 yaşında ismi KEDİ ::friends:

PnnP2v.jpg


LZZ1qo.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst