Bajaj boxer aldım. Proje tavsiyesi.Rat bike

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
merhaba arkadaşlar dün birinin borcu yerine motoru bajaj boxerı aldım.beyaz temiz bişey ben bunu rat bike yapmak sitiyorum yani

The-Walking-Dead-Custom-2.jpg


Depoyu falan filan nasıl paslandırırım? selenin siparişini verdim. birde öyle yüksek gidon değilde düz racig gibi bir gidon alacağım nerden bulabiliim? 100/90 x 17, 55P 3.00 x 17, 45P cross lastik var mıdır?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sakin ol ve elindeki cırcır , lokmayı yere bırak
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
:)

hayaller paris, hayatlar sultanbeyli.

kızma kardeşim bu resmini gösterdiğin motor cb750. sanırım 80 li yıllardan. ön maşa değişmiş.

yaptım oradan biliyorum. bu görüntüde bir şey olmayacak. önce ona bir hazırla kendini, sonra gelelim sorduğun sorulara.

şimdi depoyu paslandırman için önce metal yüzeye gelene kadar zımparalaman gerek. eğer orjinal pas olsun diyorsan bırak öyle yağmurda 1 hafta sonra mis gibi pasın olur.

diyorsan ki pas sevmem elbiseme bulaşır dokunamazsın bile -ki normal olanı bu- zımpara işi tamamen bittikten sonra bir boyacıya gidip pas rengi boya alacaksın biraz, ufak ufak damlatacaksın deponun üzerine kararınca.

sonrasında yine o boyacıdan sprey kutusuna basılmış mat oto verniği alıp, 3-4 kat uyguladığında yukarıdaki görüntüyü elde edebilirsin.

lastik konusuna gelince, ona maşanın elverdiği ne ise lastikçide bakman gerek. orjinalin dışına çıkıyorsan bir sürü sıkıntı çıkabilir. arka fren demirine sürtebilir mesela. sadece çatalı ölçerek lastik almaya kalkma elinde kalır lastik. yapabiliyorsan motoru götür lastikçiye takarak bakın sürten yeri var mı diye.

ayrıca gördüğüm bir şeyi hatırlatayım; bu resimdeki hondada aküyü sanırım çantanın içine koymuş. çıkartabilirsin bile. ben benim cg de bir ara çıkardım. çalışıyor mu evet. ama tekleme yapıyor. akü devre tamamlayıcı görev görüyor. ama bajaj da elektronik ateşleme var diye biliyorum. yanılıyorsam düzelt lütfen. ve tüm elektronik aksamı ejksiksiz bir yerlerde tutmak zorundasın. bunun için de o çanta görünen yere alman gerekecek elektronik ekipmanı. asla o şekilde bir çanta tavsiye etmiyorum, resimde çamurluğu da iptal etmiş, o tüm elektronik kablolar ve aletler su içinde yüzer aman.

şimdilik aktaracaklarım bunlar:) sorun olursa yardımcı olmaya çalışalım. kolay gelsin
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
:)

hayaller paris, hayatlar sultanbeyli.

kızma kardeşim bu resmini gösterdiğin motor cb750. sanırım 80 li yıllardan. ön maşa değişmiş.

yaptım oradan biliyorum. bu görüntüde bir şey olmayacak. önce ona bir hazırla kendini, sonra gelelim sorduğun sorulara.

şimdi depoyu paslandırman için önce metal yüzeye gelene kadar zımparalaman gerek. eğer orjinal pas olsun diyorsan bırak öyle yağmurda 1 hafta sonra mis gibi pasın olur.

diyorsan ki pas sevmem elbiseme bulaşır dokunamazsın bile -ki normal olanı bu- zımpara işi tamamen bittikten sonra bir boyacıya gidip pas rengi boya alacaksın biraz, ufak ufak damlatacaksın deponun üzerine kararınca.

sonrasında yine o boyacıdan sprey kutusuna basılmış mat oto verniği alıp, 3-4 kat uyguladığında yukarıdaki görüntüyü elde edebilirsin.

lastik konusuna gelince, ona maşanın elverdiği ne ise lastikçide bakman gerek. orjinalin dışına çıkıyorsan bir sürü sıkıntı çıkabilir. arka fren demirine sürtebilir mesela. sadece çatalı ölçerek lastik almaya kalkma elinde kalır lastik. yapabiliyorsan motoru götür lastikçiye takarak bakın sürten yeri var mı diye.

ayrıca gördüğüm bir şeyi hatırlatayım; bu resimdeki hondada aküyü sanırım çantanın içine koymuş. çıkartabilirsin bile. ben benim cg de bir ara çıkardım. çalışıyor mu evet. ama tekleme yapıyor. akü devre tamamlayıcı görev görüyor. ama bajaj da elektronik ateşleme var diye biliyorum. yanılıyorsam düzelt lütfen. ve tüm elektronik aksamı ejksiksiz bir yerlerde tutmak zorundasın. bunun için de o çanta görünen yere alman gerekecek elektronik ekipmanı. asla o şekilde bir çanta tavsiye etmiyorum, resimde çamurluğu da iptal etmiş, o tüm elektronik kablolar ve aletler su içinde yüzer aman.

şimdilik aktaracaklarım bunlar:) sorun olursa yardımcı olmaya çalışalım. kolay gelsin

aynı olmayacağını biliyorum zaten aynı olsun amacımda yok benzesin biraz yeter. Ki bayağ benzer diye düşünüyorum. Arka çamurluğu sökünce o kabloları nasıl toplarım filan kısmı motorcu arkadaşım ile birlikte olacak sanırım.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Valla kardeşim hevesini kırmayayım ama bence pek benzeyemez.

Koyduğun resme bakıyorum motor harika. Ama onu harika gösteren silindir bloklarının gövdedeki görüntüsü, çift egzoz çıkışı ve susturucu, turuncu ön çatallar, diskler ve lastik ebatları...

Gidon, sele, depo, far değişir ama asıl güzel duran yukarıda saydıklarım için korkarım ki hiçbir şey yapamazsın...
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Icat cikarma yaklasimi olmus biraz.
Bence guzel olur. En azindan motorunuzu kisisellestirmis olursunuz.
Mesela R6 ters amortisoru takilmis ustteki fotodaki motora. Ben de kendi motoruma takmistim. Cok zor degil. (Bkz alttaki foto)
Gidon olarak Fz1 gidonu guzel olur. Drag gidon deniyor.



amort.jpg
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
tt custom da ali istifçi diğer adı ile horoz ali diye biri var her ne kadar yakından tanışma fırsatımız olmasada trt belgesel kanalında onun belgeselini çekmişlerdi çok güzel şeyler yapıyor bende takip ediyorum her ne kadar yaptıkları motosikletler uçuk paralarada satılsa arkadaş çok yetenekli belki görüşebilir bütçesi uyarsa depoya birşeyler yaptırabilir yada fikir alabilirsin 2 tane resim ekleyeceğim kendi motoruna yaptığı
1VDQv5.jpg
[/url][/IMG]
d8Zybn.jpg
[/url][/IMG]
maliyeti ne olur yada boxer a değermi bilmiyorum ama umarım güzel şeyler çıkartırsın ortaya ve bu arada eklemem gerekirse pas olayına bende karşıyım sağlık ve pisliği açısından görünüm verip verniklemeden daha yerinde olacaktır
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1395950634_MOTOR11.jpg
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sana bunu yapabilecek istanbulda eyup isimli arkadaşın telefonunu verebilirim..
özelden ulaşırsanız yazabilirim..

bu arada dual purpose motosikletlerin ( hyosung RT125 ) tekerlekleri olur kanaatindeyim..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst