- Katılım
- 26 Nis 2016
- Mesajlar
- 1,671
o zaman skntı olucak , vıdeoları ızledım , sıyahı goremedım .abd,mılano fuarlarında.Bırde her zaman gercek hayatta gorerek alma taraftarıyım,r25 de bıle bayıde 3 rengıde mevcuttu,gercegını gorunce aklımdakı fıkır degısmıstı ve farklı bır renk almıstım.Fuara getırır yamaha dıye tahmın edıyorum 2017 r6 yı , en buyuk yenılıklerınden bırı , cok buyuk hata eder.Su an 47.5 2016 modelı , pazarlıkla cok daha guzel bır fıyata ınerler.Gsxr600 ıcın eylulde bayı ıle konustum 45.500 e kdr ındı sonra ıstanbul dısında bır bayı aradım 43 e kdr ındı gel al dedı , eger 17 r6 bu kdr begenmesem sımdıye coktan almıstım gsxr ı 16 modelı. Umarım yamaha fuara getırmemek gıbı bır sacmalık yapmaz. Bırde ılgınctır yamaha Turkıye 2 rengını koymus sıtesıne sıyah ve mavı , fakat gumus grı beyaz bır rengı daha var. Bırde abd de quıck shıfter dahıl deıl , avrupa modellerınde dahıl, yukarı yonlu calısıyor sadece. Orjınal quıck shıfeter da 250 usd kendı sıtesınde r6 ıcın, yanı cok cok buyuk bır rakam deıl aslında. Boyle ufak tefek farklar var .Ingıleterede 10.400 gbp olarak satıs fıyatı konmus 17 r6 nın.
bu da lınk ı abd yamaha ve r6 nın
https://www.yamahamotorsports.com/supersport/models/yzf-r6
bu da lınk ı abd yamaha ve r6 nın
https://www.yamahamotorsports.com/supersport/models/yzf-r6
Son düzenleme:
