Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Koruma demirinden ben aldım. Çok güzel ve sağlam. Takozu da üzerinde. Kolay da takılıyor.
 

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
312
Bütün satıcılar 0km'lere 1500tl indirim yazmış fiyata , 30.400tl eder böyle düşerse az daha pazarlıkla 30.000tl'ye bağlanır gibi
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Yahu ben jemand'ın motoruna artçı olarak bindim 200 km hızlara kadar çıktık ama yolu hissetme, titreme vs veya benzer bir sorun dengesizlik yaşamadık. Hatta video çekçem diye arkada kıpır kıpır oynadım durdum ona rağmen motor dengesi bozulacak kadar sarsılmıyor oldukça dengeli. Motordan çok anlamam ama sanırım AEA bu motora biraz haksızlık etmiş. AEA'yı en çok seven hatta onunla en çok tanışmak isteyen adamlardan birisi benim. Çünkü aklımda hiç motosiklet fikri yokken aklıma sokan adam Barkın BAYOĞLU'dur. MT-09 tracerin başka bir gözle yeniden incelenmesi taraftarıyım. Ayrıca forum üzerinden atışmak kimseye yakışmıyor. Lütfen saygımızı yitirmeyelim arkadaşlar...
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Aeanin yaptığı yoruma gore motor almayın. Kafasına gore yeriyor ya da yüceltiyor.

Tarafli yorum yapıyor. Samimiyetini yitirdi. Motor alacak adam denesin alsın. Onun demesine bakmasın derim.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Aeanin yaptığı yoruma gore motor almayın. Kafasına gore yeriyor ya da yüceltiyor.

Tarafli yorum yapıyor. Samimiyetini yitirdi. Motor alacak adam denesin alsın. Onun demesine bakmasın derim.

hocam sende ninja300 incelemesinden bi bilendin adama her fırsatta gömüyosun,elbette hataları da var adamın tamam eskisi kadar objektif de değil ama yinede eğriye eğri doğruya doğru diyor bence günahına giriyosun zaten kimse tekbir kişinin ağzından çıkan lafa göre motor almamalı almasında.
Ki bende aea ya karşı eski sempatimi yitirmeme rağmen adamın hakkını yiyemem çok şey öğrendik ve bir nesil onun sayesinde bilinçli geliyor,bunlar bile saygı duymamız için yeter.
Tersleme amacıyla yazmadım yanlış anlama, sevgiler saygılar:rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Modellere indirgememek lazim.

Bu sitede o adamın ağzından cikan herseyin doğru olduğunu düşünen adamlar var. Denemeden görmeden fikir sahibi olanlara lafım.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
mt-07, mt-09 ve tracer modelleri aynı firmanın. yani cebini aynı şirket/marka dolduruyor.

mt07 nin kötü yanı tracer versiyonda düzeltilmiş (arka maşa +5cm).

fakat mt09 tracer modelinin gösterge ve granej dışında farkı yok. honda gibi gidon amortisörünü standart olarak koyabilirdi.

burada olay mt-09 tracer sahibi olmanız sanırım. orda laf yamaha'ya atılıyor, mt-09 tracer sahiplerine değil. üzerinize alınmayın.

sizin gidon amortisörü takın demeniz, mt07 nin +5cm maşayı opsiyonel sunması gibi birşey olurdu.

Honda hangi tur motosikletine standart gidon amortisörü takmış?....CBR600rr ve 1000rr'da tek var onlar da SS makine kardeşim...Elma ile armudu karıştırma...
 
Katılım
22 Şub 2015
Mesajlar
139
Son kasa 14 model kawasaki abs li er6f kullanıcısı olarak tracer 700 ü merak ediyorum.
genel olarak her ikisine de binmiş kıyaslama yapabilecek arkadaş var mi?
İyi forumlar
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
16 bini geçtik, işler yolunda. Hem az yakıyor hem de hafif oluşu büyük avantaj sağlıyor. Tracer 700 ile kıyasladığınız motorlar 200 kilonun altında olsun, ağır ve hantal alternatifleri direkt eleyin derim. :)

https://www.instagram.com/motorumlanet/

14657411_1427459937268456_5671148007749693719_n.jpg
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
87
16 bini geçtik, işler yolunda. Hem az yakıyor hem de hafif oluşu büyük avantaj sağlıyor. Tracer 700 ile kıyasladığınız motorlar 200 kilonun altında olsun, ağır ve hantal alternatifleri direkt eleyin derim. :)

https://www.instagram.com/motorumlanet/

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...=3671d29ca10d12ee1d790898da28ba6a&oe=58D5AFF4



sizi çeşitli sosyal mecralardan cbf1000 ile gezdiğiniz zamandan beri takip ediyorum gezilerinizi onları bize aktarımınızı çok beğeniyorum, bu başlıktada dikkatimi çekti motosikletin hep iyi yönleri yazılmış sizin gözünüzde bu motosiklet kusursuzmudur? hiçmi kötü beğenmediğiniz tüü kaka dediğiniz birşey yoktur merak ettim
iyi gezmeler
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
var tabii :) ön cam çok başarılı olmamış, orta sehpa takılamıyor, karter tapasının konumu kritik yerde vs. aslında yolculuğumu tamamladıktan sonra detaylıca yazacacağım tracer 700 hakkında.
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
25
Arkadaşlar merhaba,
Bugün akropoviç i taktırdım.Ancak ses istediğim gibi değil.kullanan var mı?
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
27
Herkese selamlar yeni aksesuar (led aydınlatma, çanta,egzoz,kilit guvenlik vb. )yapan varsa marka model ve nerden temin edebiliriz bizimle de paylaşırsa faydalı olacaktır teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar bugün autodrom'da motoru kısa süre test ettim. Daha geçenlerde de nc750x ve f700'ü denemiştim. Küçük eğitim pistinde motoru çok sıkıştıramadım ama bu 3 motor arasında tercihim tracer olurdu. nc750x gibi düşük devirlerden itibaren çekiyor ama devir bandı 1,5 kat daha uzun. Nc750x akla (bagaj, düşük yakıt tüketimi, honda servis ağı) ; tracer ise kalbe (eğlencee :)) hitap ediyor. Hafif,kıvrak, gerektiğinde yumuşak gerektiğinde çılgın kullanım...Sahipleri, güle güle kullanın. Gözüm bu motorun üzerinde:)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arkadaşlar bugün autodrom'da motoru kısa süre test ettim. Daha geçenlerde de nc750x ve f700'ü denemiştim. Küçük eğitim pistinde motoru çok sıkıştıramadım ama bu 3 motor arasında tercihim tracer olurdu. nc750x gibi düşük devirlerden itibaren çekiyor ama devir bandı 1,5 kat daha uzun. Nc750x akla (bagaj, düşük yakıt tüketimi, honda servis ağı) ; tracer ise kalbe (eğlencee :)) hitap ediyor. Hafif,kıvrak, gerektiğinde yumuşak gerektiğinde çılgın kullanım...Sahipleri, güle güle kullanın. Gözüm bu motorun üzerinde:)

ön bagaj her ne kadar avantaj gibi görünse de benim gibi arka seleye çanta bağlayanlar için büyük zahmet veriyor. bir noktadan sonra yemişim bagajını der insan :)
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Rüzgar sıkıntısı halen devam ediyor o yüzden MT-7 mi değiştirmiyorum.
Zaten alıştım :)
Kollar ve boyun rüzgar direncinden dolayı kas yaptı :)
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
4
Ben de bu moturu aldım. 1300km dir kullanıyorum.. çok keyifli bir motor olduğunu söyleyebilirim.. daha büyük başka bir motor kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum.. büyük bir negatifini görmedim.. fiyatı pahalı gerçekten hele aksesuarları fena acıtıyor.. kafamdaki tek soru bu motor ile artçılı bir şekilde uzun tur yapılırmı.. kılavuzda maksimum kilo 180 kg diyor.. çanta seti ve yüklerle iki kişi çok kolay aşılacak bir eşik.. kullanan arkadaşlar bu konuda ne düşünürsünüz...
 
Katılım
28 May 2016
Mesajlar
17
Ben de bu moturu aldım. 1300km dir kullanıyorum.. çok keyifli bir motor olduğunu söyleyebilirim.. daha büyük başka bir motor kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum.. büyük bir negatifini görmedim.. fiyatı pahalı gerçekten hele aksesuarları fena acıtıyor.. kafamdaki tek soru bu motor ile artçılı bir şekilde uzun tur yapılırmı.. kılavuzda maksimum kilo 180 kg diyor.. çanta seti ve yüklerle iki kişi çok kolay aşılacak bir eşik.. kullanan arkadaşlar bu konuda ne düşünürsünüz...

Benim düşünceme göre kılavuzda yazan max 180 kilo taşıma kapasitesini yüksek sürat, jantın kasis dayanıklılığı gibi etmenleri düşünerek toleranslı şekilde yazıyorlar. Sonuçta doğacak sıkıntılarda sorumluluk almak istemezler. Temkinli kullanılarak 220-230kg sınırlarına kadar yüklenebilir diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst