Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tracer daha güçlü ve daha hafif. Sakin kullanıldığında 3.5 litrelere kadar düşüyor yakıt tüketimi. Vergisi dönemlik 190 lira daha pahalı, bence değer. Hafif oluşu çok işe yarıyor, dağlara çıkıyorum oldukça rahat. :)
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Arkadaşlar gezip, görüp, yiyip, içtiğiniz şeyler sizin olsun. Makinadan bahsedin bana :)
Bende MT-7 var..

Merak ettiğim şeylerin cevabını malesef yorumlarınızda bulamadım. Her biriniz büyük bir heyecanla resim paylaşmışsınız.

Şayet test etme şansınız olursa;

1- Derin ve müsait virajlara yattığınızda ön amortisör yumuşaklığı olumsuz yönde kendini hissettiriyor mu ? Girdiniz çizgide apexe ulaşabiliyor musunuz ?
2- 140 km/h den sonra MT-7 de bilindiği gibi ağız göz ayrılıyor rüzgardan dolayı.. Bu makinada öndeki rüzgarlık 140-220 arasında işini yapıyor ve rüzgarı kaskın üzerinden aşırabiliyor mu ? Yoksa yine rüzgara karşı gidona sımsıkı tutunmak zorunda mı kalıyoruz ?
3- Arka teker MT-7 den sonra bu alette geriye alındı, 1 ve ikinci viteste istemsiz tekere gelme olayı bu makinada ne durumda ?
4- Üzerinde hangi lastikler geliyor ?
5- 14 lt yazan depo hacmi MT7 de malesef 13 LT. Bu makinada ki net hacmi ölçen oldu mu ? 1 depo ile kaç km gördünüz ?


Teşekkürler..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arkadaşlar gezip, görüp, yiyip, içtiğiniz şeyler sizin olsun. Makinadan bahsedin bana :)
Bende MT-7 var..

Merak ettiğim şeylerin cevabını malesef yorumlarınızda bulamadım. Her biriniz büyük bir heyecanla resim paylaşmışsınız.

Şayet test etme şansınız olursa;

1- Derin ve müsait virajlara yattığınızda ön amortisör yumuşaklığı olumsuz yönde kendini hissettiriyor mu ? Girdiniz çizgide apexe ulaşabiliyor musunuz ?
2- 140 km/h den sonra MT-7 de bilindiği gibi ağız göz ayrılıyor rüzgardan dolayı.. Bu makinada öndeki rüzgarlık 140-220 arasında işini yapıyor ve rüzgarı kaskın üzerinden aşırabiliyor mu ? Yoksa yine rüzgara karşı gidona sımsıkı tutunmak zorunda mı kalıyoruz ?
3- Arka teker MT-7 den sonra bu alette geriye alındı, 1 ve ikinci viteste istemsiz tekere gelme olayı bu makinada ne durumda ?
4- Üzerinde hangi lastikler geliyor ?
5- 14 lt yazan depo hacmi MT7 de malesef 13 LT. Bu makinada ki net hacmi ölçen oldu mu ? 1 depo ile kaç km gördünüz ?


Teşekkürler..

Yanıtlayayım hemen;

1-Viraj başarısı çok güzel, CBF1000'den daha keyifliydi virajlar.
2-Ön siperlik işe yarıyor ama gürültüyü engellemiyor yüksek hızlarda.
3-Tekere gelmiyor, o sorun çözülmüş.
4-Michelin Road 4 ile birlikte geliyor.
5-17 litre deposu var. 16,5 litrelik yakıt aldım geçen gün ve şehiriçi kullanımında 386 km gitmişim bu yakıtla. Uzun yolda 80-90 km daha fazlasını görebilmek mümkün.

Not: 4000 bin km'dir sürüyorum.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar,

Arka çanta alan var mı?
50Lt. arka çanta düşünüyorum ancak yan rüzgarlar ve hızlanma konusunda sürüşe kötü etki edebileceğinden korkuyotum.
Bizim motorda veya daha önceki motorlarında kullanan varsa bilgi paylaşabilir mi?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
NC 750 X'in bile aynı paralardan satıldığını düşünürsek yine uygun denilebilir.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
https://www.instagram.com/motorumlanet/


14469438_1401017709912679_1708532395223537178_n.jpg
 
Katılım
6 Eki 2014
Mesajlar
284

Alp hocam ama sen hep geziyorsun. bu haksızlık değil mi?
Şaka bir yana Hayırlı olsun motosikletin geç olsada. Çok hoş motosiklet. Ta dan sonra güzel fotoğraflarınla CBF 1000 e yönelmişken birden boxer ile ters köşe yapmıştın beni. açıkçası biraz bozuk yol performansı beklediğim için cbf i rafa kaldırmıştım sayende. Ekrem bey sana da bana da kızacak ama; boxer, çilekeş olması, uygun fiyatlı ve yakıt cimrisi olması yanında, çok da senin gibi bir uzun yol gezginine hitap etmiyordu. bence bu motosiklet ile herşey cuk olmuş. Tekrar güle güle kullanman dileğiyle bende ciddi ciddi düşünmeye başladım. fiyatı naked modeli ile oranlayınca biraz yüksek mi ne? (rakiplerinin fiyatlarını söylemiyorum bile piyasa genel olarak yüksek. Birde soft çantalar ne kadar iş görüyor sanki biraz daha hacmi yüksek çantamı lazım.varmı piyasada alüminyum takabileceğimiz taşıma demiri??
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866

ön cam uzunluğu ciddi etkiliyor kontrolü. o cam tour cami adi uzerinde. yuksek suratler icin kesinlikle uygun degil. hayvan gibi sallanıyor görmüyormusun?
bak bu videoda wobble in w su yok. adamina gore diyorum ya..
http://youtu.be/HEiMcZATnxk

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

pazar günü çekerim bi video 225km/h da varmiymış yokmuymuş bakarız.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
ya kalkmış gitmiş tracer 9 a hastalıklı motor demiş. mt9 incelemesinde de yerlere göklere sığdıramamıştı. e bu ikisi aynı motor salak? neymiş gidon sallıyormuş. sürücü benim gibi 65 kiloysa sallar tabi gazı hayvan gibi açtığında. adam geri sekmesine kadar ön arka amortisor ayari koymuş motora herkes kendine göre ayarlasın diye. kimisi demiş elcik koruma aerodinamiği bozuyorda falanda filanda. ya geç birader. yıl olmuş 2016, mühendis bunları atlayacak kadar mal değil tabiki. amortisorleri biraz sertleştiriyorsun, wobble denen olay ortadan kalkıyor. çok sıkıntı yaşıyorsan 170 dolara gidon amortisöru alip kökten çözeceksin. bazen bu adamın söylediklerine anlam veremiyorum, mantık hiç aramıyorum. son zamanlarda cebini dolduran dış etkenlere göre subjektif yorumlar yapmaktan kaçınmıyor.

mt-07, mt-09 ve tracer modelleri aynı firmanın. yani cebini aynı şirket/marka dolduruyor.

mt07 nin kötü yanı tracer versiyonda düzeltilmiş (arka maşa +5cm).

fakat mt09 tracer modelinin gösterge ve granej dışında farkı yok. honda gibi gidon amortisörünü standart olarak koyabilirdi.

burada olay mt-09 tracer sahibi olmanız sanırım. orda laf yamaha'ya atılıyor, mt-09 tracer sahiplerine değil. üzerinize alınmayın.

sizin gidon amortisörü takın demeniz, mt07 nin +5cm maşayı opsiyonel sunması gibi birşey olurdu.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
mt-07, mt-09 ve tracer modelleri aynı firmanın. yani cebini aynı şirket/marka dolduruyor.

mt07 nin kötü yanı tracer versiyonda düzeltilmiş (arka maşa +5cm).

fakat mt09 tracer modelinin gösterge ve granej dışında farkı yok. honda gibi gidon amortisörünü standart olarak koyabilirdi.

burada olay mt-09 tracer sahibi olmanız sanırım. orda laf yamaha'ya atılıyor, mt-09 tracer sahiplerine değil. üzerinize alınmayın.

sizin gidon amortisörü takın demeniz, mt07 nin +5cm maşayı opsiyonel sunması gibi birşey olurdu.

yok daha neler, pek amaçsızca olmuş yorumunuz. katılmıyorum. kac bin km dir şu motoru kullanan bir kullanci olarak ben problem gormuyorken motoru bir iki saatligine escort kiz gibi kullanip "hastalikli motor bu yeaaa" gibi mantiksiz yorumlara gelemiyorum kusura bakma. zahmet edip post gecmisime bakarsan diger motorlarimi yeri geldiginde nasil yermişim, "fanboy" olmamisim gorebilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:23 ----------

mt7 colugun cocugun kafasina geciyor diye o konfigrasyonu yapmişlar diye tahmin ediyorum. işini bilen adamın elinde şu şekilde çünkü o motor https://instagram.com/p/BK9JN1dAxFm/

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------

cebi ayni firma dolduruyor muhabbetine de gelecek olursak, piyasaya yeni çikmis bir modelin stogunu bayi kendi sermayesini eritip yapiyor. dolayisiyla urun showroomda yatacagina sezon bitmeden elinden cikarmak ister ki bahara fresh ürün çeksin tekrardan. bazi bayiler, bu gibi çok tik alan adamlarin cebini ufaktan doldurarak , bayinin
boy boy fotoğraflarini videolara giydirerek akabinde de "bak bu motor iyi ha, alin bunu" diye inceden yediriyor. yersen.
sen de yemişsin anlaşılan.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst