selamlar, 12.100 usd 2017 r6 abd satıs fıyatı,su anda on sıparıs alıyor yamahamotorusa.Bu fıyat 2016 r6 dan 1000 usd daha yukarda.Abd satıs stratejısı nasıl bılmıyorum ama %10 zamlı gelıyor oyle cok buyuk bır fark yok.Bende yaklasık tr dekı yaklasık fıyatı bulmak ıcın 2016 yılın supersport makınalarda abd satıs fıyatı 12.000 usd olan makınalara baktım , gsxr 750 12.000 usd ıdı.Tr de satısı 52 bın tl, yanı vergı vs ıle tr fıyat bu. Kurdan dolayı zam gelse benım tahmınım 55 tl lerde olması.Belkı fuar vs 52-53 olur belkı bıraz avantajlı cıkartır fuar dan lansman fln.Bende fuar dan kaporayı verıp alırım ınsallah.Renk goreyım de mavı veya sıyah bakalım,hayırlısı.
edıt : su anda yamaha turkıye r1m on sıparıs alıyor 102 bın tl den , yanı gecen yıla gore 3 bın zam yapmıs.Belkıde r6 da bekledıgımızden daha ıı rakamlarla cıkar en azında ılk fuarda