- Katılım
- 1 Şub 2014
- Mesajlar
- 237
- Konu Yazar
- #1
1.5 haftadır motora binmiyorum.Bugün okula motorla gideyim dedim.Motoru çıkarttım bahçeden marşa bastım ses değişik geldi yani sadece tiz geldi ateşleme sesi. Ayak marşı hiç aldıramadım. Biraz daha elle denedim yine ateşleme sıfır. Sonra bahçeye koydum yine denedim , ateşleme sesi normal geldi. Biraz daha deneyince bi kere ateşlettirdim ama anında gazı bırakınca stop etti. Biraz denedim olmadı sonra bıraktım.
Ben şimdi ne yapmalıyım. Biraz daha denemelimiyim, yoksa tamirciyemi götürmeliyim?
Ben şimdi ne yapmalıyım. Biraz daha denemelimiyim, yoksa tamirciyemi götürmeliyim?