- Katılım
- 24 Ağu 2016
- Mesajlar
- 239
Bende Honda Forza 300 var sıkıntısız araç arıyorsan kesinlikle Honda derim.
2. el alırsan 10.000 km bile binsen aynı fiyata satma olasılığın var aleti, sıfırda biraz durum değişiyor.
Hız konusunda çok beklentin olmasın ideal max hızı 140. 155 i gördüm ama ben o hızların motoru değilim diyor alet doğruya doğru.
Frenlemesi mü kem mel ! başka bir şey söylemeye gerek yok.
Basarsan 4 litre basmazsan 3.3 litreye kadar düşüyor 90 ile gidersen 3 ü bile görebilirsin.
Benden bu kadar iyi forumlar.
2. el alırsan 10.000 km bile binsen aynı fiyata satma olasılığın var aleti, sıfırda biraz durum değişiyor.
Hız konusunda çok beklentin olmasın ideal max hızı 140. 155 i gördüm ama ben o hızların motoru değilim diyor alet doğruya doğru.
Frenlemesi mü kem mel ! başka bir şey söylemeye gerek yok.
Basarsan 4 litre basmazsan 3.3 litreye kadar düşüyor 90 ile gidersen 3 ü bile görebilirsin.
Benden bu kadar iyi forumlar.