- Konu Yazar
- #1
Herkese günaydın. Uzun zamandır, uzun yollar için maxi scooter hevesim kabarmış ve dindirmeden durulacak gibi değil. Uygun fiyatlı en az 250 cc maxilere bakıyorum ama birine gönlüğm kayınca diğeri ben burdayım diyor. Şimdi tecrübeli arkadaşlar bi akıl versin. X-city büyük lastik, topcase demiri üstünde, xmaxla aynı motor bloğu, marka güvenirliği ve piyasa sirkülasyonu nedeniyle beni kendine çekiyor. Öte yandan 200 NSten sonra 20 küsur beygirle hantal kalır mı çekincesi var. Daelim S3 aradığım tüm özelliklere ve yeterli güce sahip olsa bile, servis, yedek parça ve piyasasından dolayı çekincem var. Downtown 300 ise biraz daha fazla güç ama fiyatı daha yüksek. Ne diyorsunuz. Alırsam sıfır alırım ona göre akıl verin. Varsa başka modellerde yorumlayabilirsiniz. Çoğu markaya modele baktım bana en uygun bunlar kaldı.