YENİ MOTOSİKLETİM HAYIRLI OLSUN:))

Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
2011 18K km 600RR? Ben kıytırık 200CC ile sadece okul iş arası 10 ay da 11 bin km yaptım dostum. En azından 40 ı vardır o CBR ın benden demesi.

Adam almış mide bulandırmaya ne gerek var? Ben 5 aydır sahibim 600 cc'ye ama 1000 km yapmadım henüz
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
Ya milletin malını boklamayı bırakın, belki adamın rr ile birlikte arabası ve ayak işleri işin ekstra scooterı var ? Belki yurt sışına çok sık gidyor binemiyor ? Belki sadece pazarları iki gazlayıp yıkayıp garaja koyuyor ? Hayırlı olsun de geç , bok atana kadar herkesin tek tip yaşamadığını anla !
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Maşallah,rüzgarı hisset gülümse mutlu ol kazasız belasız,hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ölüm makinesi mübarek, hayırlı olsun :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
2011 18K km 600RR? Ben kıytırık 200CC ile sadece okul iş arası 10 ay da 11 bin km yaptım dostum. En azından 40 ı vardır o CBR ın benden demesi.

sen kıytırık 200cc'nle kmde kaç yakıyosun, 600rr kaç yakıyor? kıytırık 200cc ile bakkala giderken, 600rr'lı yürüyor. hey allam
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
Öyle ve ya böyle. Tamam ucuza güzel ve güçlü motor ama ben olsam kesinlikle 2. el cbr dır şudur budur piyasasına bakmam. Yani evet satılmıyor yüksek km olunca ama yalan söylemek milleti kandırmak benim içimde yok ondan ters geliyor bana heralde. Belki o adam o motorla 100 bin i devirdi ve artık rektifiye dönemi geldi o zaman ne olacak. Bir de bu CBR ları adam akıllı ekspertiz e sokup da alan da yok. Geneli gidip motora bakıp alıyor. Yanlış birşey yani bu. Yani benim burda lafım genele. KM düşürüp motor satmak bana göre şrfszliktir. Umarım temiz satıcıya denk gelmişsindir. Hayırlı olsun.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
hayırlı olsunda büyük motor alırken km ye bakmayın, emin olun bir çok kişi km sayacını çıkarıyor
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Hayırlı olsun hocam siyah rengi ben 1000rrda seviyorum ama bundada yakışıklı durmuş
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
51
hayırlı olsun

bu arada cbr600f çok masraf çıkarttımı

IRau aksine, kuruş masraf çıkartmadı ve sattığım kişide haddinden fazla memnun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

Öyle ve ya böyle. Tamam ucuza güzel ve güçlü motor ama ben olsam kesinlikle 2. el cbr dır şudur budur piyasasına bakmam. Yani evet satılmıyor yüksek km olunca ama yalan söylemek milleti kandırmak benim içimde yok ondan ters geliyor bana heralde. Belki o adam o motorla 100 bin i devirdi ve artık rektifiye dönemi geldi o zaman ne olacak. Bir de bu CBR ları adam akıllı ekspertiz e sokup da alan da yok. Geneli gidip motora bakıp alıyor. Yanlış birşey yani bu. Yani benim burda lafım genele. KM düşürüp motor satmak bana göre şrfszliktir. Umarım temiz satıcıya denk gelmişsindir. Hayırlı olsun.

Üstat kendince güzel bir genelleme yapmışsın ancak beni nekadar tanıyorsunda bu genellemeye dahil ediyorsun?

Ben 2000 yılından beri kendimce, sıradan bir motor kullanıcısıyım, örneğin 2000 yılında 0 km aldığım ilk motorum 3. yılında satılığa çıkarttığımda henüz 6.150 km idi.(bir takım yoğunluklardan dolayı aktif binmeye fırsatım olmadı)

Şimdiki zaman a yani 2016 yılının bitimine gelince, artık herşey çok değişti,bu bahsettiğin durumların hepsinin çok basit çözümleri ve tespitleri var.

Neyse çok uzatmaya gerek yok,

İyi niyet çerçevesinde yaklaşan arkadaşlarıma gerçekten çok teşekkür ederim,sadece bir sevincimi paylaşmak istedim o kadar:)

Allah her motorcuya gönlündeki motoru ama en önemlisi hakettiği motoru nasip etsin.

Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst