YENİ MOTOSİKLETİM HAYIRLI OLSUN:))

Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
51
Arkadaşlar merhaba,

Sahibi olduğum 2006 Model Honda CBR 600 F motorumu sattım,
Ve Allah tan bir aksilik olmaz ise yarın 2011 Model Honda CBR 600 RR motosikletime kavuşacağım:)

2006 Model Suzuki GSXR 1000 ve 2011 model 600 RR arasında çok git geller yaşadım ancak sonunca 2011 model ve daha 18000 km de olmasından dolayı 600 RR a karar verdim:)

Umarım doğru karar vermişimdir.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
427
Motosikleti
22" Bajaj NS 200 - 25" Pcx DLX
Allah kaza bela vermesin. foto bekliyoruz :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
51
aXVNv5.jpg
[/url][/IMG]
Y4YEyl.jpg
[/url][/IMG]
88VLOQ.jpg
[/url][/IMG]

Amin inşallah,

Allah her motorcunun gönlüne göre versin:)
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
hayırlı olsun tekerin düz bassın kazasız belasız kullanman dileği ile....
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Maşallah.
Hayırlı uğurlu olsun.:cat:
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
95
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
hayırlı olsun

bu arada cbr600f çok masraf çıkarttımı
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
2011 18K km 600RR? Ben kıytırık 200CC ile sadece okul iş arası 10 ay da 11 bin km yaptım dostum. En azından 40 ı vardır o CBR ın benden demesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst