Aynı sorun bajajda olsa millet japon alın diyip duruyoruz diyip yerer. Demekki her markada oluyormuş
bajajın 250cc de 14000 çevirip 36 beygir güç üreten motoru varmı?? daha doğrusu Hintli çinli koreli vs hiç bir markanın varmı?? neticede yok bırakın japonda bile yok ,daha honda yeni yaptı cbr 250rr,,
çok yüksek devir çevirmesi ve gücünüde yüksek devirlerde vermesi yüzünden bu problemler çıkıyor,250 cc den 500-600 cc performansı almak için kullananda allah ne verdiyse limitleri zorlaya zorlaya kullanırsaki zaten hemen herkes oyle kullanıyor,bunun sonucu böyle problemlerin çıkması şaşılacak bi durum değil
14000 çeviren motorun yağ pompası arızalanması abes değil,yetersiz kalıyor neticede,,ama yamahanın buna çare bulmasıda gereki
ben almayın derim,cbr 250 alın,onda böyle sorunlar yok çünkü gücü deviri yakıtı kendi katogorisinde normal ölçülerde,limitleri zorlamıyor ve problemde yok
ha güzel gitsin istiyorsan 500-600 cc alacaksın ama böyle sorunda yaşamayacaksın,zaten r25 in yakıtı basa basa hakkını vererek kullanırsan 600cc nin bile üstüne çıkıyor,, burda tek avanta vergi dilimi
r25 alıp arıza yapacakmı diye kasa kasa kullanacağıma 500-600 alıp basa basa kafam rahat kullanırım şahsen