R25 başıma gelenler napayım? satayımmı yakayımmı?

Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
29
5 Ay önce 2200km de r25 aldım. Alırkende Yamaha yetkili servisinde expertiz yapıldı bi sorun yok denildi, Aldık.

Satan arkadaş sattıktan sonra 3-4 saatini ayırıp motoru gösterdi öğretti, oturudğumuz yer yakın ertesi gün gene geldi yardım etti.


herşey güzel eğlenceli İlk motorumuzu almışız,Kredi çekmeden 3 senelik birikimimizi yatırmışız, kask ekipman vs Tam moda girmişiz. 1 hafta oldu daha yeni yeni alıştım motosiklete, TAK! 3.vitesten 4 e atarken motosiklet geçmiyor. Vites pegi adeta yapışıyor öylece duruyor.

1-2-3 sıkıntı yok. Yamaha da yağ değişti, Takara tukara şukara makara dercesnize 4 e geçiş oldu. Düzelir dediler Tamam dedik.

Çok biliyoruz anlıyoruz ya sokuveriyorlar işte böyle geçer diyorlar sanki pazardan tshirt alıyoruz yıkanınca olacak üstümüze mecbur tamam diyoruz.

ertesi gün biraz daha zorluyorum problem yine aynı. (HA YAĞI BEN DEĞİŞTİRDİM YANİ YAĞ PARASININ BANA GİRDİĞİNİ BELİRTEYİM)

Çekiliyor yamaha YETKİLİ servisine. vay anam öyleydi vay babam böyleydi. Yok dışarda siz ekstra yağ mı değiştirdiğiniz yamaha ben ilgilenmem

arkadaş dedi kısacası, Bak senelerin birikimine mi yan, içindeki bütün şevkin gitmesine mi yan...

Kimse abartma demesin. Ben hem okudum, hemde Kuryelik yaptım. Elalemin AMAAAOOO OTTTUZ DAKKAYI GEÇTİİ BENİİ İLGİLENDİRMEZ triplerini çektim.

Yememden kıstım da biriktirdim. Bana koyar.


İş davaya gidecekti ardından Yamaha türkiye ile epey telefon trafiği yaşadım.

Sıfır şanzuman takıldı, Bu süreler içindeki 2-3 kez yağ değişimi KOMPLE bana girdi. Hadi dedik vardır bir keramet Sıfır şanzumanlı motorumuz oldu.

Servisten Çıkarırken birde yıkamışlar her tarafı yağ olduğu için, 25 lirada yıkama ücreti aldılar. Kavga cıktı işte burda. Ben yıkayın demedim ama yağ olmuş heryer tabiki yıkıcaksınız.

Herneyse aldık ilk gün nasılsa gözümüzden düştü. Veryansın tepe gaz da bastım. sürekli 0-100 de denedim. Daha motora alışamadık ama gözümüzden düştü.

2. günün akşamında motor çok garip sesler cıkarmaya başladı giderken, çekiş git gide git gide git gide git gide düştü de düştü, Arıza yaktı.

Söve söve yetkili servise o şekilde gittim. kapatmışlar öylece oraya bıraktım motoru o sinirle. Eve döndüm içim içimi yedi çalınır korkusu döndüm Motorun başına İterek yakındaki otoparklı bir otelde kaldım. 79 lirada bak burda girdi.

sabahına koyulan teşhis Yağ pompası patlamış. HARİKA, BRAVO BRAVO BRAVO!

k0603216.jpg



Garantiden değiştirdiler Lan yine yağ parası istediler ahahaha:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

evet Motor faal çalışır halde evimin önünde 2 ay durdu. Şimdi ben bu motoru yakayımmı,satayımmı, bırak binmeyi yüzünü göresim gelmiyor.

Mal ayıplı mal. net açık.

benim yaşadığım psikolejik sıkıntıları yazmıyorum, servisin olurmu len öyle şey demelerini yazmıyorum, stresimi siz düşünün.

Sizin görüşleriniz nedir.

Mt de uzun zamandır okurum. İçime dert oldu ve üye olup aranıza katıldım bu sebeple.

Herkese iyi forumlar ne diyeyim.:pale:
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Büyük geçmiş olsun, epey can sıkıcı ya. Koca Yamaha bir de, sizden bir tanker yağ parası alacak bu gidişle. Satabiliyorsanız satın, ha kim alır bu sorunları bilerek bilmiyorum.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Aynı sorun bajajda olsa millet japon alın diyip duruyoruz diyip yerer. Demekki her markada oluyormuş
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Geçmiş olsun hocam yazık günah ya bizde perşembe günü İzmir Bayraklı Hondaya bırakcaz motoru ses sorunu yüzünden. Bize de yağ parasıdır odur budur geçircekler mi bakalım. Böyle servislere ağza alınmayacak küfürler ediyorum ama nafile hepsi aynı. Alcan çin malı arızada şeyde kendin yapcan, servis ağı geniş diye güvenilir diye Japon aliyoruz ama giren bize giriyor.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Naaptın usta yaa,burda japon motorlarının ayıpları anlatılmaz.Onlar bozulmazki:queen: Koy sahibindene,enektar değmemiş,bütün bakımları yapılmış,tertemiz:queen:

Hep aynı servise mi gittiniz ? Servisten servise de farkediyo.Herkes işini severek yapmayabiliyor.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Bu motorlarda en büyük sıkıntı ne biliyor musunuz? (Konu sahibi arkadaşı tenzih ederim)
Şekline şemaline ve piyasa daki yoğunlukta olan motorların bir çoğundan cc olarak büyük olması neticesinde, bir 600 cc lik performans bekleyerek gaz koluna asılmak, ve sanki pistte yarışıyormuşçasına çatara-patara , 100 le giderken motoru 2. vitese çekmek.
Motorlar (cbr250,r25) çıktı çıkalı yabancı forumlarda da takip ediyorum, inanın hiç bizdeki problemler yok oralarda.
Demem o ki, tamam motorlarda da kronik sıkıntı olabilir, ama biz motor sürmeyi ne derece biliyoruz?
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Yazıyı kopyalayıp R25 kullanicilari sayfasına da yazın hocam almaya niyeti olanlar okusun...

Kaç modeldi motosiklet?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Geçmiş olsun. r25 konusu altınada cvp yazdım. Hayal kırıklığı insanı çok üzer. Burda farklı olaylardan yaşanan hayal kırıklıklari var. Motorun kendisi , servisin tavrı. Çok geçmiş olsun. Bende 12.000 km r25 kullanan biri olarak şunu söylemek istiyorum, çok güzel cok keyifli bir motor , tabi size yaşattıkları insanı çileden çıkartır ama sorunsuz bir r25 le çok mutlu olursunuz. Kendi tecrübemi paylasiyim , bunca km de hiçbir sorun hani tik bile yok derler öyle gitti beni yarı yolda bırakmadı. Tabi size gerçekten buyuk talihsizlik olmuş. Yani kaldırıp çöpe atma istegi gelmis anlıyorum ama sorunsuz r25 kullansaniz inanin çok seversiniz. Takdir sizin, motor sevgili gibi bir kez soğuyunca insan bir daha zor yani 2.şans vermek :)
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Yağ pompası arızası R25'lerde şaşırılacak bir durum değil. Şanzıman arızası da birinci sahibinin hediyesidir. Şansına küsme. İkinci el motor almanın olağan sonuçlarından birini yaşamışsın. Satıp sıfır motor almanı tavsiye ederim. Ben olsam R25 ve MT25 gibi yüksek devir çeviren makinalara hiç bakmazdım.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
R25 le Mt25 ler malesef güven kırdı. Bunun gibi çok sıkıntı yazılar okudum. Bu ilk değil. Geçmiş olsun.

Yamaha'nın bu işe bi el atması lazım!

Honda CBR ın tepe tepe kullandı bu millet! Bir tane sıkıntı olmadı. Motor Bloğundan ötürü...
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
La olm 100 kişi yazdı bu makinanın yağ pompası kronik sorunlu diye,
Yamaha 25 leri geri çağırdı diye yazıldı,
alanların elinde patladı silindir, segman, pompa vs. henüz 1000 km 2000km makinalar, onlarda yazdı çizdi buraya

halen gidip alıyorsunuz ya artık..
Diyecek bişey yok, paramla beni kaşı diye yamaha servisinin yanına sokuluyorsunuz.


Başınız ağrıdıktan sonra buraya girip yazmak size bişey kazandırmaz.
Almadan önce girip araştırıp okusaydınız paranızla kaşınmak zorunda kalmazdınız.

Olan olmuş artık geçmiş olsun.
Sat geç.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Geçmiş olsun. r25 konusu altınada cvp yazdım. Hayal kırıklığı insanı çok üzer. Burda farklı olaylardan yaşanan hayal kırıklıklari var. Motorun kendisi , servisin tavrı. Çok geçmiş olsun. Bende 12.000 km r25 kullanan biri olarak şunu söylemek istiyorum, çok güzel cok keyifli bir motor , tabi size yaşattıkları insanı çileden çıkartır ama sorunsuz bir r25 le çok mutlu olursunuz. Kendi tecrübemi paylasiyim , bunca km de hiçbir sorun hani tik bile yok derler öyle gitti beni yarı yolda bırakmadı. Tabi size gerçekten buyuk talihsizlik olmuş. Yani kaldırıp çöpe atma istegi gelmis anlıyorum ama sorunsuz r25 kullansaniz inanin çok seversiniz. Takdir sizin, motor sevgili gibi bir kez soğuyunca insan bir daha zor yani 2.şans vermek :)


Benim R25 de yatak sardı yağ pompası yüzünden, giren yağ paraları mı yanarsın? Motoru garanti dahilinde yaptırabilmek için yaşanan kavga dövüşe mi yanarsın ? Daha yeni rosso 2 taktırıp motorun elinde kalma ohtimaline mi yanarsın yoksa motorun 1 ay serviste yatmasina mi ?

En az 12-13 tane yatak satan R 25 e tanik oldum bu yazdiklariniz böyle bir alete sağlam gibi bir izlenim bıraktığı için beni rahatsız etti. Benim başım çok ağrıdı İnşallah kimsenin başı ağrımaz.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
239
Yak videosunu çek, izlenme sayısı artacaktır, youtube dan video parası, sonra yamaha bayinin önünde yakarsan tv kanallarını falan çağırırsan akşam haberlerine çağırırlar oradan da para alırsın, yamaha bunun üstüne paranı iade eder buradan da para alırsın. 1 vermişken 10 olur paran. Benden demesi :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Yaşadıklariniz cidden can sıkıcı.yakmayı denemeyin kendi malinız dahi olsa milli Servet zarar vermekten ceza alırsın
Madem sogudun motoru sat.alan kisiyede satma sebebini söyle.gerçi zarar edersin ama erdemli bir davranışta bulunursun.
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
29
5 Ay önce ben aldığımda bunlar söylenmiyordu, denk gelmemiştim.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Benim R25 de yatak sardı yağ pompası yüzünden, giren yağ paraları mı yanarsın? Motoru garanti dahilinde yaptırabilmek için yaşanan kavga dövüşe mi yanarsın ? Daha yeni rosso 2 taktırıp motorun elinde kalma ohtimaline mi yanarsın yoksa motorun 1 ay serviste yatmasina mi ?

En az 12-13 tane yatak satan R 25 e tanik oldum bu yazdiklariniz böyle bir alete sağlam gibi bir izlenim bıraktığı için beni rahatsız etti. Benim başım çok ağrıdı İnşallah kimsenin başı ağrımaz.

Peki benim gibi kullanan sorun yaşamayan birçok motor sahibi var , bu bize haksızlık olmuyor mu ? negatif geri dönüşler paylaşılsin fakat pozitif geri dönüşler tecrübeler paylaşılmasin mi ? Sizin yaşadığınız sorunlar motoru cok kötü yapıyorsa benim yaşadıklarım cok iyi mi yapmalı? Yamaha nin marka değeri ortada yıllardır kendini ispatlamis. Olaylarin sadece bir tarafıni yansitmak konuşmak bence taraflı olur. Her zaman yazdim forumda motoru çok seviyorum ( uretim hatasi disinda ki onuds garantiden degstirdiler ve geri çağırdilar ) hicbir sorun yaşamadım. Benimle ayni zamanda cok yakin arkadaşım ve 3 kisi yamaha mt 25 ve r25 aldık hiçbiri sorun yaşamadık. Ben arkadaşımızin yazisina cvbimi yazdim. bu cvbin sadece size ve sizin gibi olaya yaklaşan herkesedir. ( buda benim canım motorum 1 gun uzmedi beni )

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Şub 2015
Mesajlar
159
Ben yıkamadan para alma olayına ayar oldum. Çoğu servis ücretsiz yıkama yapıp motoru temiz teslim ederken bunlar gitmiş bir de 3x oto yıkama parası almış !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst