- Katılım
- 16 Haz 2010
- Mesajlar
- 591
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 700
Koruma demirinden ben aldım. Çok güzel ve sağlam. Takozu da üzerinde. Kolay da takılıyor.
Aeanin yaptığı yoruma gore motor almayın. Kafasına gore yeriyor ya da yüceltiyor.
Tarafli yorum yapıyor. Samimiyetini yitirdi. Motor alacak adam denesin alsın. Onun demesine bakmasın derim.
mt-07, mt-09 ve tracer modelleri aynı firmanın. yani cebini aynı şirket/marka dolduruyor.
mt07 nin kötü yanı tracer versiyonda düzeltilmiş (arka maşa +5cm).
fakat mt09 tracer modelinin gösterge ve granej dışında farkı yok. honda gibi gidon amortisörünü standart olarak koyabilirdi.
burada olay mt-09 tracer sahibi olmanız sanırım. orda laf yamaha'ya atılıyor, mt-09 tracer sahiplerine değil. üzerinize alınmayın.
sizin gidon amortisörü takın demeniz, mt07 nin +5cm maşayı opsiyonel sunması gibi birşey olurdu.
16 bini geçtik, işler yolunda. Hem az yakıyor hem de hafif oluşu büyük avantaj sağlıyor. Tracer 700 ile kıyasladığınız motorlar 200 kilonun altında olsun, ağır ve hantal alternatifleri direkt eleyin derim.
https://www.instagram.com/motorumlanet/
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...=3671d29ca10d12ee1d790898da28ba6a&oe=58D5AFF4
Arkadaşlar bugün autodrom'da motoru kısa süre test ettim. Daha geçenlerde de nc750x ve f700'ü denemiştim. Küçük eğitim pistinde motoru çok sıkıştıramadım ama bu 3 motor arasında tercihim tracer olurdu. nc750x gibi düşük devirlerden itibaren çekiyor ama devir bandı 1,5 kat daha uzun. Nc750x akla (bagaj, düşük yakıt tüketimi, honda servis ağı) ; tracer ise kalbe (eğlencee) hitap ediyor. Hafif,kıvrak, gerektiğinde yumuşak gerektiğinde çılgın kullanım...Sahipleri, güle güle kullanın. Gözüm bu motorun üzerinde
![]()
Ben de bu moturu aldım. 1300km dir kullanıyorum.. çok keyifli bir motor olduğunu söyleyebilirim.. daha büyük başka bir motor kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum.. büyük bir negatifini görmedim.. fiyatı pahalı gerçekten hele aksesuarları fena acıtıyor.. kafamdaki tek soru bu motor ile artçılı bir şekilde uzun tur yapılırmı.. kılavuzda maksimum kilo 180 kg diyor.. çanta seti ve yüklerle iki kişi çok kolay aşılacak bir eşik.. kullanan arkadaşlar bu konuda ne düşünürsünüz...