2017 FGR Midalu V6 240 beygirlik çıplak kral

Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Motor bloğuna sarılıp gidiyorsun,
Böyle motosiklet mi olur,
Çıldırmış bu adamlar.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Türkiye'de motosiklet üretilir.
Üretilir ama kime satacaksın?

Geçtiğimiz yıllarda koca motosiklet markası fabrikasıyla birlikte 20 miyon dolara satıldı.
Sıfırdan kurmaya kalksan daha fazla harcarsın.
Bir Türk yatırımcı alıp Türkiye'ye taşıyamazmıydı?

Motosiklet hayatım olmuş ben bile yapmam o kerizliği.
Zaten kimsede yapmadı.
Bundan sonra da kimse yapmaz.
Çünkü ülkemize ucuz çin-hint malları ellerini kollarını sallayarak rahatça giriyor.
Sizde bunları satın alıyorsunuz.
Siz bu malları aldıkça bu alana hiç bir Türk girişimci yatırım yapmayacak.
Hatta başka alanlarda iş yapan firmalar yavaş yavaş kapanacaklar.
Örneğin beyaz eşya, televizyon üreten fabrikalarımız var.
Yakında çin malları piyasaya hakim olacak ve teker teker kapanacaklar.
Tekstilde bu oldu.
Sırada diğerleri var.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Türkiye'de motosiklet üretilir.
Üretilir ama kime satacaksın?

Geçtiğimiz yıllarda koca motosiklet markası fabrikasıyla birlikte 20 miyon dolara satıldı.
Sıfırdan kurmaya kalksan daha fazla harcarsın.
Bir Türk yatırımcı alıp Türkiye'ye taşıyamazmıydı?

Motosiklet hayatım olmuş ben bile yapmam o kerizliği.
Zaten kimsede yapmadı.
Bundan sonra da kimse yapmaz.
Çünkü ülkemize ucuz çin-hint malları ellerini kollarını sallayarak rahatça giriyor.
Sizde bunları satın alıyorsunuz.
Siz bu malları aldıkça bu alana hiç bir Türk girişimci yatırım yapmayacak.
Hatta başka alanlarda iş yapan firmalar yavaş yavaş kapanacaklar.
Örneğin beyaz eşya, televizyon üreten fabrikalarımız var.
Yakında çin malları piyasaya hakim olacak ve teker teker kapanacaklar.
Tekstilde bu oldu.
Sırada diğerleri var.

bizi ancak sen kurtarırsın abi. ön fren kampana olsun fark etmez ucuz ama sağlam olsun yeterki. yandan bakılınca r80 önden bakınca 1200 gs gibi dursun
 

Obs

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
219
Seri üretim bu ülkede motosiklet özelinde asla ama asla olmaz. Yeterli bilgi birikim yok çünkü. Bugün eğitmenler bile doğru düzgün süremiyor. Nasıl seri üretim yapacaksın anca retro bi tasarım ön arka tambur yallah bi' makine yaparsın o da ne ye yarar?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çek Cumhruiyetinde nasıl böyle bir motor üretilir inanamıyor insan...yani bizim AR-GE miz olmasada üretim teknolojisinde hatırı sayılır bir yerimiz illaki var...bir girişimcinin çıkıp şuna yatırım yapması kaç milyon dolar ki..Ali Koçun milyar doları var..sadece itibar ve prestij için böyle işlere neden girmezler anlamam..anca Fenerbahçe Başkanlığına goygoya vakit ayırsınlar...yada ithal çakma ürüne yerli marka damgalayıp para kazansınlar...
Öyle deme. Bak şimdi bu Çek şirketi yakın bir gün iflas eder. Çinliler "bu ne saçma şirket yahu" der almazlar. Derken bizimkiler alır. İki sene sonra mat siyaha boyalı ve elektrik motoru takılmış versiyonunu Tübitak'ta bilim teknoloji bakanı "iki sene sonra yerli motosiklet yapıyos" diye lokal dergi ve gazetelere anlatır, youtube'a videoları falan düşer, öyle işte. Beleşe yerli motosikleti gördün, nasıl hoşuna gitti di mi?
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Seri üretim bu ülkede motosiklet özelinde asla ama asla olmaz. Yeterli bilgi birikim yok çünkü. Bugün eğitmenler bile doğru düzgün süremiyor. Nasıl seri üretim yapacaksın anca retro bi tasarım ön arka tambur yallah bi' makine yaparsın o da ne ye yarar?

Dostum üretim kalitesini eğitmen sürüşüne bağlaman ince bir zeka örneği. Çok takdir ettim .

Derhal eğitmen dostlarla toplanıp konuyu masaya yatıracağız. Umarız kendimizi geliştirip ülkede motosiklet üretiminin önünü açabiliriz.

Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst