2017 FGR Midalu V6 240 beygirlik çıplak kral

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
314
Motosikleti
KTM 790 Adventure
Midalu, yeni nesil egzotik motosiklet modelinde, yüksek performans değerlerini kusursuz tasarım diliyle harmanlıyor.

Çek Cumhuriyeti merkezli üretici Midalu, 10 yıllık bir altyapının ardından, egzotik motosiklet modeli 2017 FGR’ı kusursuz tasarımı ve tüm ihtişamıyla kullanıcıların beğenisine sunuyor. Motosiklet sanatının en özel örnekleri arasında gösterebileceğimiz FGR Midalu’nun 90 derece açıyla konumlandırılan motorunun açık kafes şeklinde tasarlanması ve motorun adeta bir mücevher gibi görünür bir şekilde entegre edilmesi, tasarım ihtişamını ve albenisini artıran detaylardan.

FGR Midalu’da 2.5 litrelik (2,442cc) su soğutmalı altı silindirli DOHC motor görev yapıyor. 240 beygirlik güce sahip Midalu‘nun maksimum tork değerininse resmi kaynaklardan onaylanmamakla beraber 160 ile 200 nm aralığında olması bekleniyor. 1545 mm‘lik aks mesafesine sahip Migalu’nun, motosikletler için en önemli değerlerden biri olan ağırlık kısmına baktığımızda 262 kg‘lık bir değerde olduğunu görüyoruz. Migalu’nun vites kutusunda ise 6 ileri şanzıman görev yapıyor. FGR Midalu’nun fren disklerinde Brembo‘nun dört pistonlu radyal Racing kaliperleri yer alıyor. FGR Midalu’nun gövde komponentlerinde ise çelik, alüminyum ve karbonfiber alaşımların yer aldığını görüyoruz. Arka tarafta yer alan 6 çıkışlı egzozlar, tasarımdaki “vahşilik” kriterinin en belirleyici hatlarından birisi. 2017 FGR Midalu V6’nun 120.000 euroluk fiyat etiketiyle satışa sunulması bekleniyor.

Kaynak: Log.com.tr

pUds3G.jpg


Of01H6.jpg


2rIRA5.jpg


wCcNCZ.jpg


nrXp6Q.jpg


rXTlD3.jpg


ySUaAF.jpg


IGc3eP.jpg


ej1l2k.jpg


2GIybY.jpg


F6rnM9.jpg



 

Ekli dosyalar

  • 2017-FGR-Midalu-V6.jpg
    2017-FGR-Midalu-V6.jpg
    54.2 KB · Görüntüleme: 19,054
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Ne amaçla üretilmiş acaba,prestij desek neyin prestiji markayı ilk defa duydum.Dikkat çekmek isteyen zengin apaçi motoru galiba 240beygir naked bide 1sene kullansan rüzgardan böbrek naklinede bi 120bin euro gider.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
videoyu izledikten sonra aklıma cbr900rr geldi. çünkü onun videosuna benziyor;

aha cbr900rr, param olsa şu anda alırdım. şekil şemal çok güzel hasta oldum bu motora.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Referansı Jawa olan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Kimse yazmamis hayret, ben yazayim.

` bunun ikiyuzelliligini getirseler, onde cift disk, cift egsoz, abs, bi de 50 beygir yapsalar fiyati da 15 tutsalar iyi satilir haa`
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
469
-Kaçlık abi bu ?
+2500 lük
-kasası yok mu bunun ?
+kasa??
-hee 15-20 kişi nere oturcaz 2500 motor var cimrilik etmede kasasında bari dolaştır :-D
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
bizim insanımız benzinin kuruş hesabını yaparken bu motoru kime satıcaklar Allah aşkına
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
129
Satarlar merak etme.
Sokollu arkadaşımızın yazdığı gibi olsa iyi olurdu.
veya V6 250cc :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çek Cumhruiyetinde nasıl böyle bir motor üretilir inanamıyor insan...yani bizim AR-GE miz olmasada üretim teknolojisinde hatırı sayılır bir yerimiz illaki var...bir girişimcinin çıkıp şuna yatırım yapması kaç milyon dolar ki..Ali Koçun milyar doları var..sadece itibar ve prestij için böyle işlere neden girmezler anlamam..anca Fenerbahçe Başkanlığına goygoya vakit ayırsınlar...yada ithal çakma ürüne yerli marka damgalayıp para kazansınlar...
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Çek Cumhruiyetinde nasıl böyle bir motor üretilir inanamıyor insan...yani bizim AR-GE miz olmasada üretim teknolojisinde hatırı sayılır bir yerimiz illaki var...bir girişimcinin çıkıp şuna yatırım yapması kaç milyon dolar ki..Ali Koçun milyar doları var..sadece itibar ve prestij için böyle işlere neden girmezler anlamam..anca Fenerbahçe Başkanlığına goygoya vakit ayırsınlar...yada ithal çakma ürüne yerli marka damgalayıp para kazansınlar...

"(...) üretim teknolojisi..."nden sonrasını okuyamadım hocam beni bir gülme aldı kusura bakma.
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
210
Kilo başına beygirin teknoloji anlamına geldiği bir zamanda Japonlar ile yarışması çok zor ama gösteriş dersen o biçim. Yani hızlı motorcuyum modunda caddede fiyaka yapmak istersen sıbyanlara hava atabilirsin. Yoğusam, kimse yemez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst