İlk adım atıldı CG ile motovlog geliyoooor :)

Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
:) hayırlı olsun dostum.

her 30-45 dk da bir motordan inip, elindeki ayaklarındaki karıncalanmaları anlatırsın vlogda:)

hevesin kırılmasın. ama cg bu. titreşim kanında var:)

modifiye konusunda daha önce açılmış bir "modofiye" konusu vardı. bir göz at istersen. değerli paylaşımlar oldu orda. fikrin olur:)

kazasız belasız gez inşallah
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
hayırlı olsun. vlog heves ettim ama beceremedim. sen güzel şeyler yaparsın umarım.
youtube da motocg diye bir kanal var ,istersen bir bak belki birlikte ielrde daha da iyi işler çıkarırsınız.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
uçaklı fotoğraf beni çok heyecanlandırdı. Sonraki paylaşımlar için hazır olun der gibiydi:) bekliyoruz..
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Kardeşim önce önü pıstır derim ben. Sonra sağ ve sol kısmına alev topları etiketini sapla gitsin. Birde egzoz atınca tadından yenmez

Uyuyunca üstümüze yorganı'da çeksin mi?

Bak yatmicaksan hic bir anlami olmaz

Kuruyup gitse'de yatmicam :) :) :)

Allaaam bu benim fikrimdii...

Olur öyle :)

:) hayırlı olsun dostum.

her 30-45 dk da bir motordan inip, elindeki ayaklarındaki karıncalanmaları anlatırsın vlogda:)

hevesin kırılmasın. ama cg bu. titreşim kanında var:)

modifiye konusunda daha önce açılmış bir "modofiye" konusu vardı. bir göz at istersen. değerli paylaşımlar oldu orda. fikrin olur:)

kazasız belasız gez inşallah

Geçenler'de 45 dakikalık bir yol gittim tam olarak dediğiniz gibi narkoz moduna geçtim yeminle. Ama hoş her şartta daha iyisi var bu paraya bu motor. Modifiye konusuna gelince gerekli araştırmaları yapıyorum.

hayırlı olsun. vlog heves ettim ama beceremedim. sen güzel şeyler yaparsın umarım.
youtube da motocg diye bir kanal var ,istersen bir bak belki birlikte ielrde daha da iyi işler çıkarırsınız.

Hocam o kanalı biliyorum fakat o bana çok saçma geldi. Ne bileyim anlatamıyorum şimdi motovlog kanalı değil yani o bence.

Ben merakla bekliyorum.

Ben ne halt yiyeceğimi sizden daha çok merak ediyorum :)

uçaklı fotoğraf beni çok heyecanlandırdı. Sonraki paylaşımlar için hazır olun der gibiydi:) bekliyoruz..

Yok yahu.. fotoğraf o fotoğraf kesinlikle alt takım ile oynanmayacak :)
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Şimdi kardeş bak o fotoğrafta görmüş olduğumuz aletin üstüne oturmakta ısrarcı isen ayaklarını L şeklinde koyucaksın ki grubun bir üyesi olduğun anlaşılsın +5 beygir

Birde sağa sola tazmanya canavarı tiviti sünger Bob gibi şeyler as ki onlardan gelen modifiye gücü ile motoruna +5 beygir gelsin

Birde düz boru bul bi yerden sağına soluna kuyruk altına üstüne çaprazına tak ki performans egzoz olsun +5 beygirde oradan gelsin

Zaten şuan 15 beygirdesin hayırlı olsun
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
ben bununla vlog çekmek isterdim. dalga geçtiğimi düşünmeyin

Honda_Hobbit.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2016
Mesajlar
186
Seneye gerçekleştireceğim bir düşünce idi ama şunları yapabilirsiniz.

İstenirse Cc yükseltme(ciddi manada torku değişiyor)
Kaliteli ve 3 arka 2.5-2.75 öne lastik.Yol tutuşunu arttırabilmek için
Cafe racer gibi bir kuyruk
Şaseyi honda dream 50 gibi kırmızı yapma
Sahibinden.com da zipp jantlar var onlardan olabilir zevke göre
Arka amortisörler rx115 modelinden
Kaliteli aynalar.Orjinalleri çok dandik
Dijital gösterge
Depoya yurt dışında bolca örnekleri var ama şık bir airbrush.(kuru kafa vs değil baya desen renklerden oluşan) eski 400-500cc hondalarının depo stickerleri gibi
Apaçilerin yaptık dedikleri çok gereksiz geliyor.dibine kadar alçaltsan ne olur alçatmasan ne olur.İp ince lastiklerle nasıl yol tutuşu sağlarlar bildiğimiz Allaha emanet gidiyorlar... Bizim burda farklı bi cg sahip adam var lastikler standart ama arkaya disk fren taktı ve sorunsuz şekilde aktif,286cc ve 6 vites yapmış.Gerçi 5vitesin daha verimli olduğunu söyledi.
Nedense cidden hoş geliyor bu aletler.Ölümsüz gibiler sanki. Her türlü parçası tonla ve ucuz,cg leri bilmiyorum ama babam zamanında sene 2005 2006 gibi cub ile defalarca uzun yol yapmıştı sorunsuzdu,cg lerin titreşimini bilemem uzun yolda nasıl etkiler.Gerçi şuanda da cg tipi motora sahip 150cc replika gn125 var ve onda titereşim baya az.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Aynalar nerde? Cgli apaçi değilim diyorsun ama

Böyle bir tepki geleceğini biliyordum aslında. Orginal aynaları emekli motoru gibi gösteriyordu. Katlanır yarasa ayna taktırdım bende.

rEoOv1.jpg


Şimdi kardeş bak o fotoğrafta görmüş olduğumuz aletin üstüne oturmakta ısrarcı isen ayaklarını L şeklinde koyucaksın ki grubun bir üyesi olduğun anlaşılsın +5 beygir

Birde sağa sola tazmanya canavarı tiviti sünger Bob gibi şeyler as ki onlardan gelen modifiye gücü ile motoruna +5 beygir gelsin

Birde düz boru bul bi yerden sağına soluna kuyruk altına üstüne çaprazına tak ki performans egzoz olsun +5 beygirde oradan gelsin

Zaten şuan 15 beygirdesin hayırlı olsun

Tamam sen önden git ben arkandan depeler gelirim.

ben bununla vlog çekmek isterdim. dalga geçtiğimi düşünmeyin

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/db/Honda_Hobbit.jpg

yok artık bununla olmaz ki yav :)

Seneye gerçekleştireceğim bir düşünce idi ama şunları yapabilirsiniz.

İstenirse Cc yükseltme(ciddi manada torku değişiyor)
Kaliteli ve 3 arka 2.5-2.75 öne lastik.Yol tutuşunu arttırabilmek için
Cafe racer gibi bir kuyruk
Şaseyi honda dream 50 gibi kırmızı yapma
Sahibinden.com da zipp jantlar var onlardan olabilir zevke göre
Arka amortisörler rx115 modelinden
Kaliteli aynalar.Orjinalleri çok dandik
Dijital gösterge
Depoya yurt dışında bolca örnekleri var ama şık bir airbrush.(kuru kafa vs değil baya desen renklerden oluşan) eski 400-500cc hondalarının depo stickerleri gibi
Apaçilerin yaptık dedikleri çok gereksiz geliyor.dibine kadar alçaltsan ne olur alçatmasan ne olur.İp ince lastiklerle nasıl yol tutuşu sağlarlar bildiğimiz Allaha emanet gidiyorlar... Bizim burda farklı bi cg sahip adam var lastikler standart ama arkaya disk fren taktı ve sorunsuz şekilde aktif,286cc ve 6 vites yapmış.Gerçi 5vitesin daha verimli olduğunu söyledi.
Nedense cidden hoş geliyor bu aletler.Ölümsüz gibiler sanki. Her türlü parçası tonla ve ucuz,cg leri bilmiyorum ama babam zamanında sene 2005 2006 gibi cub ile defalarca uzun yol yapmıştı sorunsuzdu,cg lerin titreşimini bilemem uzun yolda nasıl etkiler.Gerçi şuanda da cg tipi motora sahip 150cc replika gn125 var ve onda titereşim baya az.

Ben motor bölümüyle oynamak istemiyorum açıkcası ama uzun yol için 150 cc yapabilirim belki. O da 100 e gelince tıkanıp kalmasın motor diye. Yoksa Alt takımına dokunmak istemiyorum. Dijital gösterge kesinlikle olacak ama ona eminim :)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Selamun aleyküm değerli motorcu abilerim , kardeşlerim.

Açmış olduğum şu konuda( http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/169046-cg-ile-motovlog-yapsam-nasil-olur.html ) CG ile motovlog yapmak istediğimi söylemiştim. Güzel olur , farklı olur , yapmalısın diye yorumlarıyla destek olanlar oldu sağ olsunlar. Bende gerçekten yapmaya karar verdim. İlk adım cg bir motor almaktı. Motorumu aldım. Direk kendi üzerime aldım, e haliyle yaşta küçük (18) sigorta masrafı felan bayağı pahalıya mal oldu bana. Allah kısmet ederse kasım ayından itibaren aksiyon kameramla beraber çekimlere başlayacağım.

CG'ye binmek nasılmış? Neyin kafasını yaşıyormuşuz herkese göstereceğim inşallah :) Motorum şimdilik orginal haliyle duruyor modifiye aşamalarını, neler yaptığımı , nasıl yapıldığını hepsini en ince ayrıntısına kadar vloglayım yayımlayacağım. Motorum'dan bir kaç kareyi sizinle paylaşmak isterim.

http://i.hizliresim.com/oERnl7.jpg
http://i.hizliresim.com/7Ar2Zr.jpg
http://i.hizliresim.com/Xdr2pO.jpg
http://i.hizliresim.com/40vY3Y.jpg

Oooo kıpraşımlı motovlog geliyor desene :)

Sürücü kursunda vardı bi tane, bunun aynısı sadece markası farklı.(Salcano Tiger 100) Ha bir de ön freni kampanaydı onun. 6000devir 50-60km/saat ten sonra acayip kıpraşıyordu.

Şimdi, lastikleri bulabileceğin en iyi marka olanlarla değiştir derim. (Pirelli'nin bu ölçülerde lastikleri vardı. Michelin'in var mıydı emin değilim)

Ön ve arka balataları söküp KMA'ya gönder aynısının EBC marka olanından göndersinler. 40-50TL tutar ama frenlerin çok daha iyi hale gelir.

Komple kapalı zincir koruması takarsan hem zincirin kirlenmez, hem daha uzun aralıklarla zinciri yağlarsın.

Egzoz olayına katılıyorum asla egzozu delme, deldirme. Kafa ütülemekten, milleti taciz etmekten başka bir işe yaramaz. Haaa bir de trafik cezası yedirir sana :)

Bunun yerine "full apaçi" Kuba 200 veya Mondial Masti düşünmez misin? :queen:

Son olarak apaçi kardeşliği sağ olsun CG motorların trafikteki itibarı çok düşük. Üzerine sürebilirler aman dikkat! Her zaman reflektörle ve tam koruma ile gez derim.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
CG derken ne kast ediyor herkes aydınlatabilir mi beni de :)

Cg kodlu motor bloğu ve düz sade şasiden mürekkep doğduğu yer Honda , ölümsüz motorlar , yurdum hatta dönya Hutu'larının Tutsi'lere zulüm ensturmanı , , günümüzde çayna kopyaları dahi ölümsüz hükmündedir(bu gözler ne Hutu işkenceleri gördü Cg'lere)

Derler'ki bir Cg'niz varsa çıplak olarak asfaltta debelenseniz'de Cg'de sizi sahibi olarak benimsemiş ise tılsımı sürücüsünü korur yaaa.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
CG derken ne kast ediyor herkes aydınlatabilir mi beni de :)

Honda'nın CG125 isimli bir motoru vardı:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cg125%2070.htm

60'lı 70'li yıllardan beri üretilen bir motor. İşte bu motorun bir sürü taklidi/klonu/benzeri/kopyası mevcut. buna da kısaca CG diyorlar. Hala honda tarafından birazcık güncellenmiş olarak üretiliyor. Honda CB125E veya CB125 Ace (CGx125)

Normalde 100-125cc ama 50-60TL verip geniş piston takarak kolayca 150-160cc'ye çıkarılabiliyor. Sökmesi takması basit, yedek parçası bol ve ucuz, apaçi kardeşliğinin gözdesi... :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam baya apaçi olsana Cg apaçi motovlog eğlenceli olur değişik egzozlar tak felan ?
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Oooo kıpraşımlı motovlog geliyor desene :)

Sürücü kursunda vardı bi tane, bunun aynısı sadece markası farklı.(Salcano Tiger 100) Ha bir de ön freni kampanaydı onun. 6000devir 50-60km/saat ten sonra acayip kıpraşıyordu.

Şimdi, lastikleri bulabileceğin en iyi marka olanlarla değiştir derim. (Pirelli'nin bu ölçülerde lastikleri vardı. Michelin'in var mıydı emin değilim)

Ön ve arka balataları söküp KMA'ya gönder aynısının EBC marka olanından göndersinler. 40-50TL tutar ama frenlerin çok daha iyi hale gelir.

Komple kapalı zincir koruması takarsan hem zincirin kirlenmez, hem daha uzun aralıklarla zinciri yağlarsın.

Egzoz olayına katılıyorum asla egzozu delme, deldirme. Kafa ütülemekten, milleti taciz etmekten başka bir işe yaramaz. Haaa bir de trafik cezası yedirir sana :)

Bunun yerine "full apaçi" Kuba 200 veya Mondial Masti düşünmez misin? :queen:

Son olarak apaçi kardeşliği sağ olsun CG motorların trafikteki itibarı çok düşük. Üzerine sürebilirler aman dikkat! Her zaman reflektörle ve tam koruma ile gez derim.


Valla cg ile farklı olmak için onu orginal halinde bırakmak daha iyi. Hepsi oynanmış rezil edilmiş makineler. O yüzden yok şurayı şöyle yapayım burayı böyle yapayım gibi bi düşüncem yok. Varsa bile burada neden söyleyeyim? :) Vlog malzemesi çıksın biraz değil mi? :)

CG derken ne kast ediyor herkes aydınlatabilir mi beni de :)

Sanırım kısaca özetlediler konuyu :)

Cg kodlu motor bloğu ve düz sade şasiden mürekkep doğduğu yer Honda , ölümsüz motorlar , yurdum hatta dönya Hutu'larının Tutsi'lere zulüm ensturmanı , , günümüzde çayna kopyaları dahi ölümsüz hükmündedir(bu gözler ne Hutu işkenceleri gördü Cg'lere)

Derler'ki bir Cg'niz varsa çıplak olarak asfaltta debelenseniz'de Cg'de sizi sahibi olarak benimsemiş ise tılsımı sürücüsünü korur yaaa.

hahahahahahaha

Hocam baya apaçi olsana Cg apaçi motovlog eğlenceli olur değişik egzozlar tak felan ?

Şimdi burda apaçilik yapacağım desem farklı bir tepkiyle karşılaşırım, yapmayacağım desem bu sefer de gerçekten ayıp olacak. İşi şöyle özetleyeyim; " Kimseyi tehlikeye atmadan , Ekipmanlarımla apaçilik yapıp motorumu modifiye edicem ve bu aşamalar'da eğlenceli ve değerli anları video'ya kaydedicem" :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst