RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar, bayramdan sonra 150 Cc alacağım inşallah. İlk motorum olacak. Motoru aldıktan sonra neler yapmamı veya almamı veya kullanım ile ilgili ne önerirsiniz. Herkesten lastikleri değişmem gerektiğini duydum onun haricinde bilgilendirici bir şey derseniz yararıma olur :)
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Merhaba arkadaşlar, bayramdan sonra 150 Cc alacağım inşallah. İlk motorum olacak. Motoru aldıktan sonra neler yapmamı veya almamı veya kullanım ile ilgili ne önerirsiniz. Herkesten lastikleri değişmem gerektiğini duydum onun haricinde bilgilendirici bir şey derseniz yararıma olur :)

2.El mi Sıfır mı alacaksın. Sıfır alacaksan eğer titanic 150-s modeli yeni çıkan bir model bu model biraz daha spor olan tarzı.
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
9
Sıfır alıcam. Önerin için teşekkürler 150-S'e de bakarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

2.El mi Sıfır mı alacaksın. Sıfır alacaksan eğer titanic 150-s modeli yeni çıkan bir model bu model biraz daha spor olan tarzı.

Sıfır alıcam. 150-s'e de bakarım. Önerin için teşekkürler
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Merhaba arkadaşlar, bayramdan sonra 150 Cc alacağım inşallah. İlk motorum olacak. Motoru aldıktan sonra neler yapmamı veya almamı veya kullanım ile ilgili ne önerirsiniz. Herkesten lastikleri değişmem gerektiğini duydum onun haricinde bilgilendirici bir şey derseniz yararıma olur :)

Farklı bir marka düşündün mü yoksa sadece rks almayı mı düşünüyorsun.
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
9
Farklı bir marka düşündün mü yoksa sadece rks almayı mı düşünüyorsun.

İlk motorum olacağı için biraz araştırdım. Hem bütçe olarak hem de görünüş ve kullanım rahatlığı olarak çok önerdiler bunu. Fazla hıza gerek yok henüz benim için. İkinci el olarak başka marka ve modeller de önerdiler ancak ilk olacağı için sıfır almayı ve bahsettiğim modeli uygun gördüm dostum
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
İlk motorum olacağı için biraz araştırdım. Hem bütçe olarak hem de görünüş ve kullanım rahatlığı olarak çok önerdiler bunu. Fazla hıza gerek yok henüz benim için. İkinci el olarak başka marka ve modeller de önerdiler ancak ilk olacağı için sıfır almayı ve bahsettiğim modeli uygun gördüm dostum

RKS diğer Çin'lere göre biraz daha kalitelidir. bu yüzden tavsiye almış olabilirsin. Fiyatan kaçarsan Kuba veya mondia'le yönelebilirsin. mondialde kubaya göre biraz pahalıdır.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
9
arkadaslar bu motorda gosterge sorunu veya baska bi sorun varmu ve 2 eli saglam olurmu cunku koyde kullancam
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
arkadaslar bu motorda gosterge sorunu veya baska bi sorun varmu ve 2 eli saglam olurmu cunku koyde kullancam

2.el temiz kullanılmışsa sıkıntı olmaz. istersen CR1'i incele istersen birisi köy ve patika yollarda kullandığını söylüyordu fiyatı da buna göre uygun. Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
5
Aman Allahım gelmeyeli neler konuşulmuş lastik için öneriniz var mı bu arada önceden geçtiyse bu konu pardon
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Merhaba arkadaşlar tıtanıc 150 bagaj demiri bayilerde bulunuyor mu ? yoksa dışarıda bir yerlerde yaptırıyor muyuz teşekkürler.
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
3
öncelikle herkese merhabalar bende ilk defa vitesli bir motorsiklet alıcam 2.el almayı düşünüyorum başlangıç için titanic phantom 150z gibi modeller var kafamda inceleme videolarını izledim aşağı yukarı hepsi aynı rks biraz daha önde duruyor ama servis ağı yedek parça sıkıntısı ve ücretleri konusunda bilgisi önerisi olanlar varsa paylaşabilirmi (başka model önerilerine açığım)
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
öncelikle herkese merhabalar bende ilk defa vitesli bir motorsiklet alıcam 2.el almayı düşünüyorum başlangıç için titanic phantom 150z gibi modeller var kafamda inceleme videolarını izledim aşağı yukarı hepsi aynı rks biraz daha önde duruyor ama servis ağı yedek parça sıkıntısı ve ücretleri konusunda bilgisi önerisi olanlar varsa paylaşabilirmi (başka model önerilerine açığım)

Tıtanıc 150-s var modeli biraz daha sport duruyor birde bi kaç ay sonra almayı düşünüyorsan farklı modelde getirtilebilir 2017 için söylüyorum. Tabi o zaman kafan biraz daha karışabilir :) Servis ağı olarak şöyle diyim her şehirde sevisi var kuba motor bayilerinin çoğu parçasını isteyebiliyor zaten parça sıkıntı her markada yaşanıyor maalesef ama tıtanıc ile ilgili sıkıntı yaşayana rastlamadım bn bu modele bakıyorlar yani tavsiye edilir ama başta da dediğim gibi 150-s'e yoğunlaş istersen canlı görünce fark var aralarında
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
3
çok teşekkür ederim önerdikleriniz için dikkate alacağım ancak 2.el ile başlamayı düşünüyorum 2017lerın 2.ele dusmesı hayli vakit alır
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
öncelikle herkese merhabalar bende ilk defa vitesli bir motorsiklet alıcam 2.el almayı düşünüyorum başlangıç için titanic phantom 150z gibi modeller var kafamda inceleme videolarını izledim aşağı yukarı hepsi aynı rks biraz daha önde duruyor ama servis ağı yedek parça sıkıntısı ve ücretleri konusunda bilgisi önerisi olanlar varsa paylaşabilirmi (başka model önerilerine açığım)

Ben de senin gibiydim, 2.el birkaç tane Titanic baktım ama pek içime sinmedi. O nedenle zorladım kendimi sıfır Titanic-S aldım Temmuz ayında. Şimdi çok memnunum. Yedek parça ellerinde yoksa bile fabrikadan 2-3 günde getirtiyorlar.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
çok teşekkür ederim önerdikleriniz için dikkate alacağım ancak 2.el ile başlamayı düşünüyorum 2017lerın 2.ele dusmesı hayli vakit alır

İmkanlarını zorlayabilirsen eğer sıfır almaya çalış gerekirse bir kaç ay bekle kredi kartı falan bişeylerle takside getir. Arkadaşlar biraz anlatmış bende bir iki kelam edeyim Tıtanıc 150 serisi ufak tefek arızalar çıkardı zamanında ciddi bir problemi yoktu ama onlarda zamanla giderildi her markada olur bunlar ama tıtanıc s serisi görünüş olarak biraz daha sport bir hale getirildi ve düz olan seride görülen tüm hatalar giderildi emsallerine oranlada fiyatına göre kalitelidir tercihini sıfırdan yana kullanırsan uzun dönemde rahat edersin.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Merhabalar kolay gelsin.. Dün sıfır titanic 150 aldım. Bir tane kağıt verdiler bilgiler falan var orda altta yazan bişey dikkatimi çekmişti,
Rodaj döneminde motosikletin nasıl kullanılacağı anlatıldı.( ilk bin km motosiklet yüksek devirde kullanması).
yaziyor ne demek oluyor benim bildiğim rodaj da yüksek devir gidilmez ama neden böyle yazmışlar merak ettim.. yardımcı olursanız sevinirim .
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Merhabalar kolay gelsin.. Dün sıfır titanic 150 aldım. Bir tane kağıt verdiler bilgiler falan var orda altta yazan bişey dikkatimi çekmişti,
Rodaj döneminde motosikletin nasıl kullanılacağı anlatıldı.( ilk bin km motosiklet yüksek devirde kullanması).
yaziyor ne demek oluyor benim bildiğim rodaj da yüksek devir gidilmez ama neden böyle yazmışlar merak ettim.. yardımcı olursanız sevinirim .

Herkes farklı şeyler söylüyor rodaj dönemi için :) ilk alıdğından bi 150 250 km boyunca çok düşük devirlerde git sonra yükset 1.000km'yhe yaklaştığında zorlayabildiğin kadar zorla ve devir yüksek git.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst