Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
aynen aradığım renk en baştaki. neden sıfır alımda şu an yok nasıl bulacağız.

bayiye gidiyorsunuz ben bu renkten istiyorum diyeceksin gerisi bayide, nerde ikamet ediyorsunuz bilmiyorum isterseniz istanbuldaki bayiler ile irtibata geçin size yine yardımcı olurlar. bildiğim kadarı ile 500tl farkla satılıyor en doğru bilgi yine bayiden alırsınız.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
yeni egsozum bi hayırlı olsun alırım şuanki halinde sadece uzun yolda kullanıcağım susturucu elimde yok bana hediye eden abide de yoktu yerinide görmedim ama en kısa zamanda susturucu ayarlayıp şehir içinde o şekilde kullanıcam şehir içinde
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Garanti devam ediyor ise yenisini talep ederdim, sonuçta mühendis hatası değil mi?
Gerçekten şanssızmışsınız.

Üzerime alındım da
Mühendis montaj yapmaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

Uzun yolu yetersiz iyi gidiyor neye göre ybr cbf düşük cclere göre uzun yolun motoru deyil bunlar 400-500 cc ideal olabilir

Varacağınız menzil tabakhane değil ise uzun yolda son surat gayet yeterli ..Tabi tabakhane ye gidiyorsanız buyuk motor şart..

Bu motorun yetersiz kaldığı tek yer İstanbul da TEM , Tem için 30HP üzeri motor şart , ha ben sağdan Emniyet şeridinden fıtı fıtı giderim diyorsanız ,o başka..
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Üzerime alındım da
Mühendis montaj yapmaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------



Varacağınız menzil tabakhane değil ise uzun yolda son surat gayet yeterli ..Tabi tabakhane ye gidiyorsanız buyuk motor şart..

Bu motorun yetersiz kaldığı tek yer İstanbul da TEM , Tem için 30HP üzeri motor şart , ha ben sağdan Emniyet şeridinden fıtı fıtı giderim diyorsanız ,o başka..

Temin hız limitleri nedir ?
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
31
Lastik konusunda birkaç soru işaretim var ve bunları çözmek için kullanıcılarına danışmak istedim.
Motorum 2016 model ilk seri gelen pulsarlardan. Orjinal lastikleri üstünde ve 6800km oldu. Kış geliyor ve yağmurda bu lastikten daha kötü bir lastik olamaz. azıcık bir su birikintisini uzaktan görsün kaysam mı diye düşünüyor lastikler :cherry:
Kullandığınız lastikleri ve iyi kötü yanlarını yazabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca biraz araştırma yaptım fiyat ve performans oranına göre lastik seçmek istiyorum tabiki.
Araştırmam sonucu elimdeki ürün ve yaklaşık fiyat listesi şu şekilde;

(390TL) Sava MC50 Takım
(580TL) Metzeler Lasertec Takım
(650TL) Michelin Pilot Street Takım
(700TL) Pirelli Diablo Rosso II Takım

Bu fiyatlara göre bakıldığında hangi lastik tercih edilmelidir tabiki bölgesel farklılıklar ve kullanım en önemli unsur lastik seçiminde.
Ben genel olarak şehir içinde kullanıyorum. Antalya da olduğum için yılın 9 ayı kuru zemin ve asfalt fakat 3 ay baya kötü yağmurlara yakalanma ihtimalimiz var. Kar yağışımız hiç olmasa bile yağmurumuz oldukça kötü (bununla ilgili kötü anımı ayrıca anlatacağım).

Hem bana hemde lastik almayı düşünenlere faydası olsun isterim. Bu başlığı baştan sona okumuş bir kişi olarak sıcak iklimlerde hangi lastik seçilmeli buna dair bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Islak zeminde tutunabilen, kuruda hiç kaymayan ve mümkünse uzun ömürlü asfalt lastiği arıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pulsar neden yetmiyor onu anlamadım.

Pulsar yetmez diyen vatandaşa istanbul'un TEM dışında fazlası ile yeter dedim ya neyi anlayamadın...
Orada yetersiz kalmasının nedeni ise şu Pulsarın 0-80 ni arabaların %95 den iyi ama 100-120 arabalaradan zayıf.

Trafik müsait oldu sen sol şeride geçtin hızlanmaya başladıgında 100 den sonra 120 ye 130 çıkma süresi yavaş ..

Arkanda da gideceği istikamet tabakhane olan bir araç sürücüsü var ise seni tehlikeye sokabilir..
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Lastik konusunda birkaç soru işaretim var ve bunları çözmek için kullanıcılarına danışmak istedim.
Motorum 2016 model ilk seri gelen pulsarlardan. Orjinal lastikleri üstünde ve 6800km oldu. Kış geliyor ve yağmurda bu lastikten daha kötü bir lastik olamaz. azıcık bir su birikintisini uzaktan görsün kaysam mı diye düşünüyor lastikler :cherry:
Kullandığınız lastikleri ve iyi kötü yanlarını yazabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca biraz araştırma yaptım fiyat ve performans oranına göre lastik seçmek istiyorum tabiki.
Araştırmam sonucu elimdeki ürün ve yaklaşık fiyat listesi şu şekilde;

(390TL) Sava MC50 Takım
(580TL) Metzeler Lasertec Takım
(650TL) Michelin Pilot Street Takım
(700TL) Pirelli Diablo Rosso II Takım

Bu fiyatlara göre bakıldığında hangi lastik tercih edilmelidir tabiki bölgesel farklılıklar ve kullanım en önemli unsur lastik seçiminde.
Ben genel olarak şehir içinde kullanıyorum. Antalya da olduğum için yılın 9 ayı kuru zemin ve asfalt fakat 3 ay baya kötü yağmurlara yakalanma ihtimalimiz var. Kar yağışımız hiç olmasa bile yağmurumuz oldukça kötü (bununla ilgili kötü anımı ayrıca anlatacağım).

Hem bana hemde lastik almayı düşünenlere faydası olsun isterim. Bu başlığı baştan sona okumuş bir kişi olarak sıcak iklimlerde hangi lastik seçilmeli buna dair bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Islak zeminde tutunabilen, kuruda hiç kaymayan ve mümkünse uzun ömürlü asfalt lastiği arıyorum.

Mc50 su kanali zayif olan bir lastik
Rosso her asfalta gelmiyor ve ömrü en kısa lastik olur o listede
Michelin iyi fakat yagmurda metzeler daha iyi ustelik fiyat olsrakda michelinden daha uygun
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
31
Arkadaşlar bugün iş dönüşü yolun sağında park etmiş bir motorcu gördüm.durdum sordum sıkıntımı var benzinmi bitti ? Evet abi benzin bitti.Dedim gel gidelim alalım.Neyse binbir teşekkür gittik aldık geldik.Konu benim motora geldi az muhabbet vs en son çocuk abi yanlış anlamada ben bunu kapıya koymam vs .dedim titreşim içinmi .aynen abi dedi.Ben hemen savunma modu , arka koltuk çok sert arkaya titreşim çok gelio bide sen varsın diye yavaş sürdüm düşük devirde biraz titreşim var vs ama bunu bana diyen arkadaşın motoru Küba cg olunca zorumda gitmedi değil :) cg yi küçümsediğimden değil ama bi acayip oldum sizinlede paylaşmak istedim bunu :)
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
3
Merhaba arkadaslar.benim pulsar 4100 km oldu 5bin bakima az kaldi.vites gecislerm sert olmaya basladi bosa geciremiyorum aleti kafasina göre geciyo gecmiyo.iki defa falan bostayken stop etti anlamadim.n isigi yaniyo bosta gosteriyo biraz ara gazi verince stop ediyor alet.bakim zamani geldi ondanmidir 5bini beklemek yerine erkenmi gitsem.bide debriyaj manetinden zirilti geliyo benim yapabilcegm bisey varmidir.servismi bakiyo yoksa.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Merhaba arkadaslar.benim pulsar 4100 km oldu 5bin bakima az kaldi.vites gecislerm sert olmaya basladi bosa geciremiyorum aleti kafasina göre geciyo gecmiyo.iki defa falan bostayken stop etti anlamadim.n isigi yaniyo bosta gosteriyo biraz ara gazi verince stop ediyor alet.bakim zamani geldi ondanmidir 5bini beklemek yerine erkenmi gitsem.bide debriyaj manetinden zirilti geliyo benim yapabilcegm bisey varmidir.servismi bakiyo yoksa.

Debriyaja ayar çekerler düzelir ama debriyaj manetinden gelen zırıltı bendede var egsoz takınca rahat ettım zincir sesi denge sensoru zırıltısı manetten gelen ses falan hepsi kayboldu :) egsoz sesinden duyulmuyor
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
cbf 150 var bende arkadas satıp buna mı gecsem diyorum ama ssorunlar dan bahsedliyor ne yapıcam bilemedim sarsıntı titresim onlar mühim degil motor bu ne yapacan ama yok vştes bosa gecmiyor calısmıyor durmuyor kırıldı çıktı akıyor kokuyor anlamadım valla yanı benim cbf den fazlası var diyebirmiyiz ne her ikisinide kullanan arkadaşlar size sesleniyorum
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
128
Bende almayi dusunuyorum.bu kadar para verip devir dalgalanmasi ve stop sorunu ihtimal dahi olsa midemi bulandiriyor.sirf bu yuzden 2. El rs 200 almayi bile dusunmeye basladim.yok mu bunun ilmi.mesela yesil renkli yeni renklerden alsam deselerki bunlarda sorun yok garanti veriyoz die.eyvallah basim ustune.ama toto gibi sorun yasamayanda var yasayanda.ben o sorun yasayanlardan olmak istemiyorum.kimide diyo guncelleme at duzeliyor.sikinti bunlar abi.sifir almisin ugrastigin seylere bak.bide duzelmeme ihtimali var.yazilari okuyarak diyorum bunlari.extradan bilgi verecek varsa basim ustune.hayirli geceler.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
31
Mc50 su kanali zayif olan bir lastik
Rosso her asfalta gelmiyor ve ömrü en kısa lastik olur o listede
Michelin iyi fakat yagmurda metzeler daha iyi ustelik fiyat olsrakda michelinden daha uygun

Tavsiyen için teşekkür ederim. MC50 benide korkuttu ama çok memnun olanlarda olunca emin olamadım.

Metzeler lasertec en fazla beğenilen model gibi gözüküyor pulsarcılar arasında ama Antalyanın hava koşullarına göre seçmem gerektiğini düşünüyorum.
Burdaki gibi 50 derece sıcaklıkta çabuk aşınmasını istemem lastiklerin. Yağmurda kullanmak zaten tercihim değil ama zorunda kaldığımda ya da sulamalar yolu ıslattığında şu anda olduğu gibi korkmak istemiyorum.

Yağmura yakalandığım hikayeyi sonra anlatırım demiştim o ise şu şekilde oldu;

Finike Antalya arası yaklaşık 110km bir yol. Bayramda Finikedeydim Antalyaya gelmek için yola çıktık kız arkadaşımla. Hava biraz kapalı gibiydi Antalyayı aradım sordum yağmur yok Finikede de olmayınca çıktık yola. Bol virajlı zor bir yol ama keyifli oluyor motorla. Finikeden çıktım yağmur başladı 1 2 km sonra fırtınaya döndü 70 80km boyunca fırtınada sırılsıklam halde gittik yolu tam Antalya girişinde tekrar durdu yağmur ama ordada bir ara yağmıştı yollar ıslaktı. Çok üşümüş halde hemen eve gitme derdinde olunca piknikçiler yolu tıkadığı için yandan geçmek istedim. Normalde hep en sağdan yavaşça geçerim ama yolun sağı çakıldı öyle olunca girmek istemedim arabaların arasından hiç geçmem ama ıslak olunca durmak istemedim. Duran araçların arasından sakince öne doğru ilerlerken bir araba azıcık ilerledi yanımızdaki araba yol verdi geçmem için. Tam iki şeridin ortasında oraya geçerken VIP minibüs burnunu çıkardı ama şağ şeride geçebileceği kadar mesafesi yok bende durucak diye düşündüm tam sağa geçiyorum biraz daha uzattı. O anda sağa doğru kaymıştım ve frene basmak zorunda kaldım. Frenlediğim nokta yol şerit çizgisine denk geldi ve hızım 10km falan olmasına rağmen ön teker sola doğru gidince motorum durdu ama sağa yıkıldı. Ufak sıyrıklarla atlattık ama lastiği anında değiştirme kararı aldım. Aynı durumda yine mi kayar bilmiyorum ama bundan iyi olur kesin diye düşünüyorum. Bu lastiklerle 100 km civarı 4 5 kere yol yapmış hatta bir kerede Antalyadan İstanbula gidip gelmiş bir kişi olarak anladım ki sadece sıcak asfaltta işe yarıyormuş. Hava soğuduğundan beri düz yolda giderken bile arka lastiğin ufak kaymalar yaşadığının farkındayım. Acilen bir lastik seçip ona göre bütçe ayarlaması yapmam gerekiyor.

Bu arada o koruma demirleri sayesinde sadece zaten değiştirmeyi düşündüğüm kırık bir ayna ile atlattık. tabi ben o koruma demiri yamulduğu için onuda değiştiricem dayanıklılığını yitirmiştir. Araç sürücüsüde durup yardım ettiği için birşey demedim ama dikkatsizler çok fazla aman siz dikkatli olun ve ekipmanınız sağlam olsun.

İyi sürüşler dilerim. Lastikle ilgili detaylı bilgilerinizi bekliyorum. İyi bir Antalya lastiği arıyorum. :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Tavsiyen için teşekkür ederim. MC50 benide korkuttu ama çok memnun olanlarda olunca emin olamadım.

Metzeler lasertec en fazla beğenilen model gibi gözüküyor pulsarcılar arasında ama Antalyanın hava koşullarına göre seçmem gerektiğini düşünüyorum.
Burdaki gibi 50 derece sıcaklıkta çabuk aşınmasını istemem lastiklerin. Yağmurda kullanmak zaten tercihim değil ama zorunda kaldığımda ya da sulamalar yolu ıslattığında şu anda olduğu gibi korkmak istemiyorum.

Yağmura yakalandığım hikayeyi sonra anlatırım demiştim o ise şu şekilde oldu;

Finike Antalya arası yaklaşık 110km bir yol. Bayramda Finikedeydim Antalyaya gelmek için yola çıktık kız arkadaşımla. Hava biraz kapalı gibiydi Antalyayı aradım sordum yağmur yok Finikede de olmayınca çıktık yola. Bol virajlı zor bir yol ama keyifli oluyor motorla. Finikeden çıktım yağmur başladı 1 2 km sonra fırtınaya döndü 70 80km boyunca fırtınada sırılsıklam halde gittik yolu tam Antalya girişinde tekrar durdu yağmur ama ordada bir ara yağmıştı yollar ıslaktı. Çok üşümüş halde hemen eve gitme derdinde olunca piknikçiler yolu tıkadığı için yandan geçmek istedim. Normalde hep en sağdan yavaşça geçerim ama yolun sağı çakıldı öyle olunca girmek istemedim arabaların arasından hiç geçmem ama ıslak olunca durmak istemedim. Duran araçların arasından sakince öne doğru ilerlerken bir araba azıcık ilerledi yanımızdaki araba yol verdi geçmem için. Tam iki şeridin ortasında oraya geçerken VIP minibüs burnunu çıkardı ama şağ şeride geçebileceği kadar mesafesi yok bende durucak diye düşündüm tam sağa geçiyorum biraz daha uzattı. O anda sağa doğru kaymıştım ve frene basmak zorunda kaldım. Frenlediğim nokta yol şerit çizgisine denk geldi ve hızım 10km falan olmasına rağmen ön teker sola doğru gidince motorum durdu ama sağa yıkıldı. Ufak sıyrıklarla atlattık ama lastiği anında değiştirme kararı aldım. Aynı durumda yine mi kayar bilmiyorum ama bundan iyi olur kesin diye düşünüyorum. Bu lastiklerle 100 km civarı 4 5 kere yol yapmış hatta bir kerede Antalyadan İstanbula gidip gelmiş bir kişi olarak anladım ki sadece sıcak asfaltta işe yarıyormuş. Hava soğuduğundan beri düz yolda giderken bile arka lastiğin ufak kaymalar yaşadığının farkındayım. Acilen bir lastik seçip ona göre bütçe ayarlaması yapmam gerekiyor.

Bu arada o koruma demirleri sayesinde sadece zaten değiştirmeyi düşündüğüm kırık bir ayna ile atlattık. tabi ben o koruma demiri yamulduğu için onuda değiştiricem dayanıklılığını yitirmiştir. Araç sürücüsüde durup yardım ettiği için birşey demedim ama dikkatsizler çok fazla aman siz dikkatli olun ve ekipmanınız sağlam olsun.

İyi sürüşler dilerim. Lastikle ilgili detaylı bilgilerinizi bekliyorum. İyi bir Antalya lastiği arıyorum. :mrgreen:

Ozaman bridgestone batlax bt 45 al hacım ıslak performansıda güzel ben 1 seneyi aşkın kullanıyorum tek kusuru geç ısınıyor olması hatta antalyada çokda sorun bile yapacağını sanmıyorum en uzun ömürlü o olur içlerinde lastık ısınana kadar zorlamazsan üzmez seni birde ona bak ben 414 tl ye indirimdeyken almıştım deli gibi viraj yapmıyacam dersen tercih edilebilir hoş sağlam viraj yaptığımda çok oldu o lastikle metzeler ve michlen de cabuk ısınıyor ve daha çabuk erir gibi düşünüyorum hatta bazı lastikler çok sıcak asfaltta tutunamayabiliyor
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Daha önce de yazmıştım kullanıcısı olarak söylüyorum. Sıcak hava ve temiz asfalt için her lastik iyi zaten ama mc 50 görüntüde çok güzel olmasına rağmen gerçekten çok kayıyor. Eskiyor diye yumuşak lastikten vazgeçmeyin, eskimesi düşmekten iyidir, Allah korusun.
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
25
Lastik konusunda birkaç soru işaretim var ve bunları çözmek için kullanıcılarına danışmak istedim.
Motorum 2016 model ilk seri gelen pulsarlardan. Orjinal lastikleri üstünde ve 6800km oldu. Kış geliyor ve yağmurda bu lastikten daha kötü bir lastik olamaz. azıcık bir su birikintisini uzaktan görsün kaysam mı diye düşünüyor lastikler :cherry:
Kullandığınız lastikleri ve iyi kötü yanlarını yazabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca biraz araştırma yaptım fiyat ve performans oranına göre lastik seçmek istiyorum tabiki.
Araştırmam sonucu elimdeki ürün ve yaklaşık fiyat listesi şu şekilde;

(390TL) Sava MC50 Takım
(580TL) Metzeler Lasertec Takım
(650TL) Michelin Pilot Street Takım
(700TL) Pirelli Diablo Rosso II Takım

Bu fiyatlara göre bakıldığında hangi lastik tercih edilmelidir tabiki bölgesel farklılıklar ve kullanım en önemli unsur lastik seçiminde.
Ben genel olarak şehir içinde kullanıyorum. Antalya da olduğum için yılın 9 ayı kuru zemin ve asfalt fakat 3 ay baya kötü yağmurlara yakalanma ihtimalimiz var. Kar yağışımız hiç olmasa bile yağmurumuz oldukça kötü (bununla ilgili kötü anımı ayrıca anlatacağım).

Hem bana hemde lastik almayı düşünenlere faydası olsun isterim. Bu başlığı baştan sona okumuş bir kişi olarak sıcak iklimlerde hangi lastik seçilmeli buna dair bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Islak zeminde tutunabilen, kuruda hiç kaymayan ve mümkünse uzun ömürlü asfalt lastiği arıyorum.

yağmurda kullancaksanız Sava'nın Mc 25i daha uygun olmaz mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst