aynen aradığım renk en baştaki. neden sıfır alımda şu an yok nasıl bulacağız.
https://www.youtube.com/watch?v=zwZiQXCy5fs
yeni egsozum bi hayırlı olsun alırım şuanki halinde sadece uzun yolda kullanıcağım susturucu elimde yok bana hediye eden abide de yoktu yerinide görmedim ama en kısa zamanda susturucu ayarlayıp şehir içinde o şekilde kullanıcam şehir içinde
Garanti devam ediyor ise yenisini talep ederdim, sonuçta mühendis hatası değil mi?
Gerçekten şanssızmışsınız.
Uzun yolu yetersiz iyi gidiyor neye göre ybr cbf düşük cclere göre uzun yolun motoru deyil bunlar 400-500 cc ideal olabilir
Üzerime alındım da
Mühendis montaj yapmaz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
Varacağınız menzil tabakhane değil ise uzun yolda son surat gayet yeterli ..Tabi tabakhane ye gidiyorsanız buyuk motor şart..
Bu motorun yetersiz kaldığı tek yer İstanbul da TEM , Tem için 30HP üzeri motor şart , ha ben sağdan Emniyet şeridinden fıtı fıtı giderim diyorsanız ,o başka..
Limit yapabileceği son hız demek.Temin hız limitleri nedir ?
Limit yapabileceği son hız demek.
Genel kullanım im araba ve motor da 110-140 bandinda
Pulsar neden yetmiyor onu anlamadım.
Lastik konusunda birkaç soru işaretim var ve bunları çözmek için kullanıcılarına danışmak istedim.
Motorum 2016 model ilk seri gelen pulsarlardan. Orjinal lastikleri üstünde ve 6800km oldu. Kış geliyor ve yağmurda bu lastikten daha kötü bir lastik olamaz. azıcık bir su birikintisini uzaktan görsün kaysam mı diye düşünüyor lastikler :cherry:
Kullandığınız lastikleri ve iyi kötü yanlarını yazabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca biraz araştırma yaptım fiyat ve performans oranına göre lastik seçmek istiyorum tabiki.
Araştırmam sonucu elimdeki ürün ve yaklaşık fiyat listesi şu şekilde;
(390TL) Sava MC50 Takım
(580TL) Metzeler Lasertec Takım
(650TL) Michelin Pilot Street Takım
(700TL) Pirelli Diablo Rosso II Takım
Bu fiyatlara göre bakıldığında hangi lastik tercih edilmelidir tabiki bölgesel farklılıklar ve kullanım en önemli unsur lastik seçiminde.
Ben genel olarak şehir içinde kullanıyorum. Antalya da olduğum için yılın 9 ayı kuru zemin ve asfalt fakat 3 ay baya kötü yağmurlara yakalanma ihtimalimiz var. Kar yağışımız hiç olmasa bile yağmurumuz oldukça kötü (bununla ilgili kötü anımı ayrıca anlatacağım).
Hem bana hemde lastik almayı düşünenlere faydası olsun isterim. Bu başlığı baştan sona okumuş bir kişi olarak sıcak iklimlerde hangi lastik seçilmeli buna dair bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Islak zeminde tutunabilen, kuruda hiç kaymayan ve mümkünse uzun ömürlü asfalt lastiği arıyorum.
Merhaba arkadaslar.benim pulsar 4100 km oldu 5bin bakima az kaldi.vites gecislerm sert olmaya basladi bosa geciremiyorum aleti kafasina göre geciyo gecmiyo.iki defa falan bostayken stop etti anlamadim.n isigi yaniyo bosta gosteriyo biraz ara gazi verince stop ediyor alet.bakim zamani geldi ondanmidir 5bini beklemek yerine erkenmi gitsem.bide debriyaj manetinden zirilti geliyo benim yapabilcegm bisey varmidir.servismi bakiyo yoksa.
Mc50 su kanali zayif olan bir lastik
Rosso her asfalta gelmiyor ve ömrü en kısa lastik olur o listede
Michelin iyi fakat yagmurda metzeler daha iyi ustelik fiyat olsrakda michelinden daha uygun
Tavsiyen için teşekkür ederim. MC50 benide korkuttu ama çok memnun olanlarda olunca emin olamadım.
Metzeler lasertec en fazla beğenilen model gibi gözüküyor pulsarcılar arasında ama Antalyanın hava koşullarına göre seçmem gerektiğini düşünüyorum.
Burdaki gibi 50 derece sıcaklıkta çabuk aşınmasını istemem lastiklerin. Yağmurda kullanmak zaten tercihim değil ama zorunda kaldığımda ya da sulamalar yolu ıslattığında şu anda olduğu gibi korkmak istemiyorum.
Yağmura yakalandığım hikayeyi sonra anlatırım demiştim o ise şu şekilde oldu;
Finike Antalya arası yaklaşık 110km bir yol. Bayramda Finikedeydim Antalyaya gelmek için yola çıktık kız arkadaşımla. Hava biraz kapalı gibiydi Antalyayı aradım sordum yağmur yok Finikede de olmayınca çıktık yola. Bol virajlı zor bir yol ama keyifli oluyor motorla. Finikeden çıktım yağmur başladı 1 2 km sonra fırtınaya döndü 70 80km boyunca fırtınada sırılsıklam halde gittik yolu tam Antalya girişinde tekrar durdu yağmur ama ordada bir ara yağmıştı yollar ıslaktı. Çok üşümüş halde hemen eve gitme derdinde olunca piknikçiler yolu tıkadığı için yandan geçmek istedim. Normalde hep en sağdan yavaşça geçerim ama yolun sağı çakıldı öyle olunca girmek istemedim arabaların arasından hiç geçmem ama ıslak olunca durmak istemedim. Duran araçların arasından sakince öne doğru ilerlerken bir araba azıcık ilerledi yanımızdaki araba yol verdi geçmem için. Tam iki şeridin ortasında oraya geçerken VIP minibüs burnunu çıkardı ama şağ şeride geçebileceği kadar mesafesi yok bende durucak diye düşündüm tam sağa geçiyorum biraz daha uzattı. O anda sağa doğru kaymıştım ve frene basmak zorunda kaldım. Frenlediğim nokta yol şerit çizgisine denk geldi ve hızım 10km falan olmasına rağmen ön teker sola doğru gidince motorum durdu ama sağa yıkıldı. Ufak sıyrıklarla atlattık ama lastiği anında değiştirme kararı aldım. Aynı durumda yine mi kayar bilmiyorum ama bundan iyi olur kesin diye düşünüyorum. Bu lastiklerle 100 km civarı 4 5 kere yol yapmış hatta bir kerede Antalyadan İstanbula gidip gelmiş bir kişi olarak anladım ki sadece sıcak asfaltta işe yarıyormuş. Hava soğuduğundan beri düz yolda giderken bile arka lastiğin ufak kaymalar yaşadığının farkındayım. Acilen bir lastik seçip ona göre bütçe ayarlaması yapmam gerekiyor.
Bu arada o koruma demirleri sayesinde sadece zaten değiştirmeyi düşündüğüm kırık bir ayna ile atlattık. tabi ben o koruma demiri yamulduğu için onuda değiştiricem dayanıklılığını yitirmiştir. Araç sürücüsüde durup yardım ettiği için birşey demedim ama dikkatsizler çok fazla aman siz dikkatli olun ve ekipmanınız sağlam olsun.
İyi sürüşler dilerim. Lastikle ilgili detaylı bilgilerinizi bekliyorum. İyi bir Antalya lastiği arıyorum. :mrgreen:
Lastik konusunda birkaç soru işaretim var ve bunları çözmek için kullanıcılarına danışmak istedim.
Motorum 2016 model ilk seri gelen pulsarlardan. Orjinal lastikleri üstünde ve 6800km oldu. Kış geliyor ve yağmurda bu lastikten daha kötü bir lastik olamaz. azıcık bir su birikintisini uzaktan görsün kaysam mı diye düşünüyor lastikler :cherry:
Kullandığınız lastikleri ve iyi kötü yanlarını yazabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca biraz araştırma yaptım fiyat ve performans oranına göre lastik seçmek istiyorum tabiki.
Araştırmam sonucu elimdeki ürün ve yaklaşık fiyat listesi şu şekilde;
(390TL) Sava MC50 Takım
(580TL) Metzeler Lasertec Takım
(650TL) Michelin Pilot Street Takım
(700TL) Pirelli Diablo Rosso II Takım
Bu fiyatlara göre bakıldığında hangi lastik tercih edilmelidir tabiki bölgesel farklılıklar ve kullanım en önemli unsur lastik seçiminde.
Ben genel olarak şehir içinde kullanıyorum. Antalya da olduğum için yılın 9 ayı kuru zemin ve asfalt fakat 3 ay baya kötü yağmurlara yakalanma ihtimalimiz var. Kar yağışımız hiç olmasa bile yağmurumuz oldukça kötü (bununla ilgili kötü anımı ayrıca anlatacağım).
Hem bana hemde lastik almayı düşünenlere faydası olsun isterim. Bu başlığı baştan sona okumuş bir kişi olarak sıcak iklimlerde hangi lastik seçilmeli buna dair bir şey bulamadım o yüzden sormak istedim. Islak zeminde tutunabilen, kuruda hiç kaymayan ve mümkünse uzun ömürlü asfalt lastiği arıyorum.