Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
112

Mert kardeş özel olmazsa neden satıyorsun acaba?Tarz değişikliği filan mı.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
44
Mert kardeş özel olmazsa neden satıyorsun acaba?Tarz değişikliği filan mı.

Bana göre değilmiş, kullanma fırsatı bulamadım bir türlü. işe gidip gelirken rahat ederim diye düşünmüştüm ama ona bile fırsat olmadı =) e haftasonu da çoluk çocuk olunca yine vakit ayıramadım. satmayı çok istemesemde boşu boşuna duruyor.
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
merhaba arkadaşlar, yakın zamanda istanbulda sıfır olarak motoru alan arkadaş varsa sigorta ne kadar çıkıyor yazabilir mi? teşekkürler
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
4
[/COLOR]
Arkadaşlar iyi akşamlar.Faruk bey motor sıcakken yukarıdaki yağ çubuğunu bir bezle dikkatlice aç şayet bir buharlaşma görüyorsan,radyatör sıvını soldaki çizelgeden kontrol et şayet azalmışsa contalardan sıvı alıyor olabilir.böyle bir durum varsa derhal servise gidin.Selamlar.
eyvallah . son durum motoru indirdik bugün , sibop keçelerinden motor yağ almış ve ayrıca sekmanların aralıklarını hepsini aynı hizada montajladıkları içinde oradanda yağ almış motor sanki 50,000 km gibi kurum bağlamıştı siboplar ve pistonun üst kısmı , birde pistonun eteklerinde sadece bir taraf aşınmış diğer tarafta nokta kadar bile sürtünme olmamış , muhtemelen piston tam oturmadığı için belli belirtisiz şakırtıyı bunun yaptığını düşünüyoruz. kader kısmet şans işi bu işler benimde şansım iyi değildir bu konularda :) piston, silindir, sekman takımı , sibop keçeleri, contalar hepsini sipariş ettik 3 güne kadar gelicek nasipse takıcaz inşallah düzelicek ... son durum hakkında bilgilendiririm inşallah .
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
[/COLOR]
eyvallah . son durum motoru indirdik bugün , sibop keçelerinden motor yağ almış ve ayrıca sekmanların aralıklarını hepsini aynı hizada montajladıkları içinde oradanda yağ almış motor sanki 50,000 km gibi kurum bağlamıştı siboplar ve pistonun üst kısmı , birde pistonun eteklerinde sadece bir taraf aşınmış diğer tarafta nokta kadar bile sürtünme olmamış , muhtemelen piston tam oturmadığı için belli belirtisiz şakırtıyı bunun yaptığını düşünüyoruz. kader kısmet şans işi bu işler benimde şansım iyi değildir bu konularda :) piston, silindir, sekman takımı , sibop keçeleri, contalar hepsini sipariş ettik 3 güne kadar gelicek nasipse takıcaz inşallah düzelicek ... son durum hakkında bilgilendiririm inşallah .

Garanti devam ediyor ise yenisini talep ederdim, sonuçta mühendis hatası değil mi?
Gerçekten şanssızmışsınız.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
2015 model kırmızı siyah bir Pulsar ile aranıza katıldım. Aslında daha büyük bir motor planlıyordum ancak yıllık kullanımımın %70 i şehir içinde olacağından kendime eziyet etmek istemedim.

İlk izlenimlerim;
1- Söylendiği gibi bir titreşim rahatsızlığı hissetmedim.
2- Söylendiği gibi alt devirlerde iyi, hızlanması iyi, ancak top speed olarak söylenen hızlara ulaşması düzde çok mümkün değil. Yeterince gidiyor.
3- Ben oturuş pozisyonunu rahat buldum.
4- 10 bin km'de ve henüz zırıldamıyor :) (Kafada far grenajının orda hafif bir zırıltı var belli bir devirde, muhtemelen vidalar gevşemiş)
5- Yakıtını bilemiyorum ancak görüntü muhteşem güzel.
6- Milletin 6 bin tl'ye cebefe satmaya çalıştığı bir zaman diliminde kesinlikle verilen paranın karşılığı. Lastikler hakkında bir yorumumu yok çünkü bridgestone battlax lastikler mevcut.
7- Özellikle üst vücut iyi rüzgar yiyormuş, ön cam şart.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
2015 model kırmızı siyah bir Pulsar ile aranıza katıldım. Aslında daha büyük bir motor planlıyordum ancak yıllık kullanımımın %70 i şehir içinde olacağından kendime eziyet etmek istemedim.

İlk izlenimlerim;
1- Söylendiği gibi bir titreşim rahatsızlığı hissetmedim.
2- Söylendiği gibi alt devirlerde iyi, hızlanması iyi, ancak top speed olarak söylenen hızlara ulaşması düzde çok mümkün değil. Yeterince gidiyor.
3- Ben oturuş pozisyonunu rahat buldum.
4- 10 bin km'de ve henüz zırıldamıyor :) (Kafada far grenajının orda hafif bir zırıltı var belli bir devirde, muhtemelen vidalar gevşemiş)
5- Yakıtını bilemiyorum ancak görüntü muhteşem güzel.
6- Milletin 6 bin tl'ye cebefe satmaya çalıştığı bir zaman diliminde kesinlikle verilen paranın karşılığı. Lastikler hakkında bir yorumumu yok çünkü bridgestone battlax lastikler mevcut.
7- Özellikle üst vücut iyi rüzgar yiyormuş, ön cam şart.

Hayirli olsun dostum kazasiz belasiz surusler dilerim batlax kullanicisi olarak sana uyari yada tavsiye lastiklerin isinmasina firsat tani isinincaya kadar olan surede temkinli ol nalum ankaradasin ve ayazi soguk havasi bi baska ankaranin batlax gec isinan bi lastik hele soguk havalarda ama isininca gercekten bir baska oluyor hamurdan kaynakli ama suda bir gercek gec isinan lastik gec sogur
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Hayirli olsun dostum kazasiz belasiz surusler dilerim batlax kullanicisi olarak sana uyari yada tavsiye lastiklerin isinmasina firsat tani isinincaya kadar olan surede temkinli ol nalum ankaradasin ve ayazi soguk havasi bi baska ankaranin batlax gec isinan bi lastik hele soguk havalarda ama isininca gercekten bir baska oluyor hamurdan kaynakli ama suda bir gercek gec isinan lastik gec sogur

Zaten bir sonraki lastik değişimde diablo rosso düşünüyorum. Tamam lastik ömrü biraz kısa bunlara göre ama daha güvenli. Evden çıkınca ilk 5-6 km güven vermiyor, biraz ısındıktan sonra işlevsel olmaya başlıyor.

Bu motora tur camı eklemem gerek, yanlız öyle sadece görsellik için değil, hava soğuk olduğunda da motor kullandığım için rüzgardan bir miktar koruyacak kadar uzun, sallanıp durmayacak ve çirkin olmayacak kadar da kısa olması lazım Önerileriniz nelerdir?
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Arkadaşlar merhaba bu motosikleti geçenlerde bir abim aldı kullanma fırsatı buldum gidişine titreşimin çok çok az olmasına bayıldım acaba aranızda

çok uzun süre kullanan varmı uzun yolu nasıldır yada belli süre sonra şurasında şu oldu şurası bozuldu gibi kroknik hepsinde şu arıza var gibi

bir sıkıntıları varmı bilgilendirirseniz sevinirim hepinize iyi günler
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Arkadaşlar merhaba bu motosikleti geçenlerde bir abim aldı kullanma fırsatı buldum gidişine titreşimin çok çok az olmasına bayıldım acaba aranızda

çok uzun süre kullanan varmı uzun yolu nasıldır yada belli süre sonra şurasında şu oldu şurası bozuldu gibi kroknik hepsinde şu arıza var gibi

bir sıkıntıları varmı bilgilendirirseniz sevinirim hepinize iyi günler

Uzun yolu yetersiz iyi gidiyor neye göre ybr cbf düşük cclere göre uzun yolun motoru deyil bunlar 400-500 cc ideal olabilir
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Arkadaşlar ben ybr esd 12000 km kullandım çoğunlukla uzun yol yaptım pek şehir içi sürmedim, şunu söyleyebilirmki ölmüşüm ben yollarda, rampalarda

filan bu motor nasıl gidiyor ya çok şaşırttı beni bayıldım doğrusu
 
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
50
Bu motorun google görsellerde çıkan siyah kırmızı modeli niçin bayiilerde yok. Bizim ülkemize gelmedi mi yoksa. Burdaki kırmızı modelde beyaz çizgiler var benim dediğim kırmızı çok güzel koyu kırmızı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
şu şekil olan var.

8839PA.jpg
[/url][/IMG]

B81RvV.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bazı aksesuarlara ihtiyacım var ancak Ankara'da pulsara uygun aksesuar nerede bulunur bilemedim. Yiba çarşısı standart ancak modele göre ürün olmayabilir. Çirkin aksesuarlar da takmam :cherry:

1- Ön tur camı (aslında internetten buldum ama ebattan emin olmak için canlı görmem lazım.)
2- Mercekli led sis farı/merceksiz led sis farı (Çakar devreliye falan gerek yok, bazen aydınlatmasız yollara giriyorum, far yeterli gibi görünse de ek aydınlama ihtiyacı olabiliyor.)
3- Telefon tutucu (Samsung Note 3 marka telefona uyumlu ve su geçirmez olmalı/muhtemelen bu yibada vardır.)
4- El koruma (yanlış anlaşılmasın, rüzgardan koruyacak :cherry: )

Bunları nereden temin edebilirim? Yahut internetten alıp da motoruna uygulamış olanlar motorun üzerinde birkaç fotoğraf atabilir mi? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
Geçen sonbahar aldığım Pulsar NS200 üm ile 13 bin km yaptım. Hep uzun yolda,dağda, taşta, toprakta,virajlarda, otobanda her şartta kullandım. Tek seferde Hatay Arsuz'dan çıkıp Eğirdir'e kadar benzin almak ve yemek molası haric durmadan gittiğim oldu (780 km). Şimdiye kadar motorum tık demedi, çok ekonomik şekilde seyahat ettim ve yaptığım turlarda çok zevk aldım. Benim gibi fotoğraf ve film meraklısı gezginler için motosiklet en iyi ulaşım aracı. Maddi imkanlarım da Pulsar'a yetti ve çok doğru seçim yapmışım. Yaptığım uzun gezilerden bir kaç raporu paylaşmak istedim sizlerle, özellikle Bajaj yetkilileri Ekrem Bey ve diğerlerinin de okuması dileğiyle. Hatta son gezim Toroslarda Birkaç Gün raporundaki yorumları dikkatle okusunlar :)

Pulsar almaya niyetlilere tavsiyem yıllardır cbf-ybr ile filan boşuna ugraşmışız, hiç düşünmeden Pulsar 200 e geçin derim.

Selam ile.

Gezi linkleri:

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/161676-kelebeklerle-goz-goze%3B-baskonus%27a.html


http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/162675-yesil-yol.html


http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/168312-dosta-giden-yol.html


http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/170774-toroslarda-birkac-gun.html
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
arkadaşlar çakmak ve usb sarj taktırmak istiyorum uygulama yapan arkadaşlar ne tavsiye ediyorlar yazarsanız memnun olurum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst