- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
Daha önce başıma gelen bütün kazalarda aynı şey oldu, aramızda anlaştık,karşı taraf hatasını kabul etti, sen git yaptır neyse veririm dedi ve istisnasız hepsi yan çizdi..
Biri sanayide dükkan sahibi,biri lisede coğrafya öğretmeni,biri taksi plakası sahibi, biri ingilizce kursları zinciri sahibi =) istisnasız hepsi..Kesinlikle şikayetçi ol.. karşı tarafın mesleğine,tatlı diline,naifliğine,kibarlığına ve iyi niyetine aldanma.. Çok geçmiş olsun.
Biri sanayide dükkan sahibi,biri lisede coğrafya öğretmeni,biri taksi plakası sahibi, biri ingilizce kursları zinciri sahibi =) istisnasız hepsi..Kesinlikle şikayetçi ol.. karşı tarafın mesleğine,tatlı diline,naifliğine,kibarlığına ve iyi niyetine aldanma.. Çok geçmiş olsun.