onume kıran vıtoya carptım ne yapmam lazım

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Daha önce başıma gelen bütün kazalarda aynı şey oldu, aramızda anlaştık,karşı taraf hatasını kabul etti, sen git yaptır neyse veririm dedi ve istisnasız hepsi yan çizdi..

Biri sanayide dükkan sahibi,biri lisede coğrafya öğretmeni,biri taksi plakası sahibi, biri ingilizce kursları zinciri sahibi =) istisnasız hepsi..Kesinlikle şikayetçi ol.. karşı tarafın mesleğine,tatlı diline,naifliğine,kibarlığına ve iyi niyetine aldanma.. Çok geçmiş olsun.
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
190
Motosikleti
Cbf 150
maşallah forum ağır ceza avukati gibi süper :) dostum arkadaşlar herşeyi yazmış bencede onları dinle bi avukatla işi bitir derim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Geçmiş olsun dün o civarda bi kaza gördüm ancak arabayla oldugum.için duramadım, sanırım sensin ambulansdaki kişi

 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ciddi yaralanmalı kazalarda siz şikayetçi olmasanız bile konu kamu davası haline gelir. belki avukat bile tutmanız gerekebilir. kaza tutanaklarında %100 karşı taraf kusurlu olsa bile dava sonucunda size de bir miktar ceza çıkabilir. Sürece hazırlıklı olmakta yarar var. en az 6 ay sürebilir.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Kardes mutlaka sikayetci ol. Adli personel olarak gerceklesecek islemlerle ilgili istersen ozelden bilgi verebilirim ama ne yaparsan yap sakin sikayetinden vazgecme hatasina dusme.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben sana acı gerçeği söyleyim...
Kolundaki alçı çıkmadan , tedavin bitmeden hiç bir şey yapamassın...
Tedavi sürecin bittiğinde hastaneden aldığın raporla sigortadan bir miktar para alırsın...
Dava sürecin bundan sonra başlar...


Geçmiş olsun.... İşallah kalıcı hasar oluşmaz...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
"Vejihi" arkadaşın söylediklerini dikkate al, içinde olduğun durum çok ciddi, anlaşma yoluna gidersen seni yarı yolda bırakma ıhtimali yüksek. Tamamen yasal yollardan hallet.
Burada amaç karşı tarafı cezalandırmak değil, hakkını yasalar çerçevesinde ondan yada büyük ihtimalle sigortasından tazmin etmek.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Geçmiş olsun, motorunuz nedir? Üzerinizdeki kıyafetler, korumalar nasıldı, hızınız kaçtı? Ne giyersek ne olabilirin cevabını merak ettiğimden soruyorum...
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
11
Onur çok geçmiş olsun,

1- Testislerin ile ilgili durumu sanırım hastanede belirtemedin. Bu konuyu acil olarak muayene ettirmeni tavsiye ederim. Ve muayeneye gitmeden önce bunu kaza ile nasıl ilişkilendirmen gerektiğine dair mutlaka bir avukata danış.

Allah göstermesin ama olumsuz bir durum oluşursa karşı taraf benim kazamdan dolayı olmadı diyecektir ve seninde bu kazaya bağlı olduğunu ispat etmen/belgelemen istenecektir.

Aksi halde ileri de doğanilecek tüm tedavi masraflarından ve tazminatlardan muaf olabilir.

2- Karşı taraftan karakolda şikayetçi ol. Zaten davaya ilk önce uzlaştırma'da bakacaklardır. Uzlaşmak istiyorsan kanun önünde uzlaşırsın en azından.

Çok geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
konu ile ilgili gelişmeleri ilk sayfaya ekledim.
Motorun durumu






motorun gidonu düzken tekerlegin yonu
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
Olayların devami ne oldu merak ettim, ins tazminat almissindir

Motor pert oldu eksik para aldım.Bir kez dahi aramadı.Adamı 1.5 ay sonra aradığımda sen birinden akıl almışsın beni arıyorsun ,16 plakayla İstanbul'da ne yapıyorsun,yarışıyordunuz gibi laflar söyledi.Bende yazdığım gibi davayı çekmedim.

Fakat polis 6 ayda beşiktaştan cağlayana dosya gönderemediği için 6 ay kaybettim.Ben üstüne düşmesem dosyamı bile göndermeyeceklerdi belkide çünkü normalde 3-5 güne dosyanın gitmesi gerekiyormuş.Hatta artık polis hakkında bile savcılığa suç duyurusunda bulunacaktım dosyamı göndermiyor diye.Geçen gün ilk duruşma için gittim 75.Asliye ceza mahkemesi hakimi atanmış yerine hakim gelmemiş ülkedeki olaylar yüzünden hakim eksiği varmış.Dilekçe verip başka tarih için gün istedik.Süreç devam ediyor.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Motor pert oldu eksik para aldım.Bir kez dahi aramadı.Adamı 1.5 ay sonra aradığımda sen birinden akıl almışsın beni arıyorsun ,16 plakayla İstanbul'da ne yapıyorsun,yarışıyordunuz gibi laflar söyledi.Bende yazdığım gibi davayı çekmedim.

Fakat polis 6 ayda beşiktaştan cağlayana dosya gönderemediği için 6 ay kaybettim.Ben üstüne düşmesem dosyamı bile göndermeyeceklerdi belkide çünkü normalde 3-5 güne dosyanın gitmesi gerekiyormuş.Hatta artık polis hakkında bile savcılığa suç duyurusunda bulunacaktım dosyamı göndermiyor diye.Geçen gün ilk duruşma için gittim 75.Asliye ceza mahkemesi hakimi atanmış yerine hakim gelmemiş ülkedeki olaylar yüzünden hakim eksiği varmış.Dilekçe verip başka tarih için gün istedik.Süreç devam ediyor.

Karşı tarafın tavrı belli. Maalesef sigortan tam bedel alınmıyor.
Resmi prosedür uzun sürebiliyor, 4 yıl süren sonrasında bu tip davayı kazanmış bir arkadaşım var. Ne zamanki mahkeme seni haklı bulacak, o zaman karşı taraf genelde teklifini yapar. İster bekler mahkeme gereken bedeli söylersin (hem maddi hem manevi) istersen de karşı tarafla ücrette anlaşıp davayı kapatırsın.

Umarım hızlı bir şekilde istediğin sonuca ulaşırsın.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Çok geçmiş olsun.fizik tedavi ve rehabilitasyonada ihtiyavınız olqbilir bu süreçte.aramaması Çok ilginç.böyle bir durumda sabaha kadar uyuyamaz insan,acaba birşey oldumu,ne durumdadır diye düşünür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst