Akşam üstü bana gelcek ben takıcam ona...akü var bende fazla..Haa bu arada aküyü de değiştir amperi yetmez tesisata... :bounce:
Lastik almak istiyorum bende hepbirlikte alalım indirim alırız....metzeller alalım derim....
Kesinlikle alalım ben dün gece lastikler yüzünden az kalsın yan yatıoodumm :salut: Yol tutusu olarak % 0 :farao:
Bu arada kasko yaptırtmak isteyen yokmuu toplu kasko dada indirim war :cherry:
uzzy kaskoya benide yaz.......thai gelsin metzeller lastik bakalım derim öle pirelli falan anlamam ben.......THAİ bu işi sana havale ediyoruz......
Uzzy kasko işide sende...
akünün amperi yeterli...ölçük biçtik herhalde![]()
momo direksiyon değilde öle bişi yapıyorum ki...neyse sölemiimm....
ÖNEMLİ!!!!!
Köprüden geçen arkadaşlar..emniyet şeridine girmeyin 100 YTL yazıyorlarmış....pazartesi günü 50 motora kesmişler cezayı....abimde içlerinden biri
Ben derimki dalallım trafiğe dağıtalım ortalığı........
ben cumartesi lastikleri değiştim pirelli gts 24 aldım ikisinin toplam fiyatı 85 euro
gayet memnunum lastiklerden maxiss in ne kadar dandik oldugunu simdi anladım pirellinin yol tutuşu cok iyi hatta ıslak zeminde sağa dogru keskin viraja girdim 70km hızla şimdi düşecem kendimi motordan atim bari diye düşünürken virajdan saglam cıktım sadece egsozun yere sürtündügünü hissettim virajı alabilmek için baya yatmışım egsoz yere degdi lastiklerin iyi yol tutuşu sayesinde düşmekten kurtuldum
hops bende kasko isterim![]()
Aman Serkan dikkat et kendine kazasız belasız sürüsler dilerim yalnız teessüf ederim o saatte arayıp Anadoluhisarına gel demez insan daha erken arar bende ona göre ayarlardım kendimi :cherry: Bakalım lastikler konusunda Thai ye göre hareket edeces :wiinkk:
Kaskoda listedesin :cat:
Arkadaslar toplu kasko yaptırma konusunda acente fiat cıkarmak icin bircok bilgiye ihtiyacı oldugunu söölüoorr bu bilgilerle birlikte bana ruhsatınızında fotokopisini göndermeniz gerekiooo biliomm simdi kasacak bu sizi ama iste istenen bilgiler ;
Yas
Medeni Durum
Ehliyet Tarihi
Koruma demiri varmı varsa markası
Aksesuar warmı warsa fiatları ( Mert yandın sen :cherry: )
Vergi Numaraları
Kimlik Numaraları
Simdilik bu bilgiler arkadaslar :wiinkk:
arkadaşlar lastik ve kasko için Bursadaki arkadaşlarınızıda unutmayın lütfen.Bu arada bi organizasyon yapalım artık.Biz Bursachoppersclub olarak Yalova Motosiklet derneğinin düzenlemiş olduğu 1-3 eylül barış festivaline katılacağız. Bizim hareketimiz 2 eylül cumartesi günü sabah 10.00 da olacaktır. aynı akşam bulutsuzluk özleminin konseri vardır.. Gelmek isterseniz bilginiz olsun.


yaa paşa ne koydun yaa resmi süpriz yapacaktım.....aslında boyacı istediğim tonu atamadı daha koyu istiyordum...beceriksiz çıktı adam...r:
abilerim ablalarım...
lastik için acele etmeyiniz...bende başladım fizibilite çalışmalarına..sırf marka die lastik almak yanlış..acele yoook. bilgi vericeiiizz..
bu arada thai bey aradılar..vücudunun arka bel altı kısmının sağ tarafı yeteri kadar yanmadıgından tatiline ayvalıkta devam edecekmiş..haftaya burdaymış..selamları var...
S&S
evet yaaa sen şeker pembe istemiştin hatırlıom ben..buda fena diilmiş canım..:mrgreen:
S&S
Yas..............32
Medeni Durum ...evli
Ehliyet Tarihi.....1993
Koruma demiri varmı varsa markası .....şaka gibi ne demiri yahu
Aksesuar warmı warsa fiatları ( Mert yandın sen :cherry: ) ...hiç bişi yokfiyat artmasın
Vergi Numaraları xxxx
Kimlik Numaraları xxxx veririm sonra bunları
Lastik işine kim bakıooooooooooo ??????