Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Mert kardeşim yakında Momo direksiyon ve Zender kanat da takarsın Sym ye... :queen: Haa bu arada aküyü de değiştir amperi yetmez tesisata... :bounce:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
16
SYMALİ aramıza hoş geldin.Allah kazasız belasız yolculuklar nasip etsin.Ben fırsat bulup pek siteye giremiyorum ama zaman zaman yazmaya çalışıyorum.
Tekrar hoşgeldin.:)
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Lastik almak istiyorum bende hepbirlikte alalım indirim alırız....metzeller alalım derim....

Kesinlikle alalım ben dün gece lastikler yüzünden az kalsın yan yatıoodumm :salut: Yol tutusu olarak % 0 :farao:

Bu arada kasko yaptırtmak isteyen yokmuu toplu kasko dada indirim war :cherry:
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Kesinlikle alalım ben dün gece lastikler yüzünden az kalsın yan yatıoodumm :salut: Yol tutusu olarak % 0 :farao:

Bu arada kasko yaptırtmak isteyen yokmuu toplu kasko dada indirim war :cherry:


uzzy kaskoya benide yaz.......thai gelsin metzeller lastik bakalım derim öle pirelli falan anlamam ben.......THAİ bu işi sana havale ediyoruz......

Uzzy kasko işide sende...


akünün amperi yeterli...ölçük biçtik herhalde :)

momo direksiyon değilde öle bişi yapıyorum ki...neyse sölemiimm....

ÖNEMLİ!!!!!
Köprüden geçen arkadaşlar..emniyet şeridine girmeyin 100 YTL yazıyorlarmış....pazartesi günü 50 motora kesmişler cezayı....abimde içlerinden biri :)

Ben derimki dalallım trafiğe dağıtalım ortalığı........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Su toplu kasko olayının derinlerine bir inelim...Varsa tanıdıgı yada teklifi olan degerlendirelim derim..
Ayrıca lastik konusunda tekrar düşünün..Kışın hanginiz anlamlı ölcüde motorunuzu kullanacaksınız düşünün öyle karar verin derim...Az buz paralar degil nede olsa minimum 150 YTL. Tabi sizler bilirsiniz..
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
bırakın bu tatlısu motorculuğunu..yaz kış binmeyene motosiklet sürücüsü mü denir....
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
uzzy kaskoya benide yaz.......thai gelsin metzeller lastik bakalım derim öle pirelli falan anlamam ben.......THAİ bu işi sana havale ediyoruz......

Uzzy kasko işide sende...


akünün amperi yeterli...ölçük biçtik herhalde :)

momo direksiyon değilde öle bişi yapıyorum ki...neyse sölemiimm....

ÖNEMLİ!!!!!
Köprüden geçen arkadaşlar..emniyet şeridine girmeyin 100 YTL yazıyorlarmış....pazartesi günü 50 motora kesmişler cezayı....abimde içlerinden biri :)

Ben derimki dalallım trafiğe dağıtalım ortalığı........

OK Kasko isi bende en kısa sürede teklifle karsınızda olacam ona göre bir karsılastırma yaparıs uygun gelirse cakarıs kaskoları :cherry: Mert Abin daha motorun sindiremeden bööle bir kazaya kurban gitmesi gercektende üzücü :salut: Ben yaklasık 1 haftadan beri köprü trafiğinde ortadan en soldan yardırıorum ne durduran war nede baska sey :cherry:
Lastik konusuna gelince ben tatlı su motorcusu olmadıgıma göre en kısa zamanda toplu alacagımız lastik listesine benide ekleinn :wiinkk:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
62
Karasuzu
teşekkür ediyorum. Hepimize Allah kazasız belasız yolculuklar nasip etsin. Bu arada lastik ve kasko konularını ilgiyle izliyorum. GST 250'nin üzerindeki orjinal lastikler kuru hava şartları için sanırım iyi. En azından şu ana kadar ben bir sorun yaşamadım. UZZY'nin kasko teklifini merakla bekliyorum. Günde ortalama 40-50 aracın çalındığı İstanbul'da kasko şart aslında
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben cumartesi lastikleri değiştim pirelli gts 24 aldım ikisinin toplam fiyatı 85 euro
gayet memnunum lastiklerden maxiss in ne kadar dandik oldugunu simdi anladım pirellinin yol tutuşu cok iyi hatta ıslak zeminde sağa dogru keskin viraja girdim 70km hızla şimdi düşecem kendimi motordan atim bari diye düşünürken virajdan saglam cıktım sadece egsozun yere sürtündügünü hissettim virajı alabilmek için baya yatmışım egsoz yere degdi lastiklerin iyi yol tutuşu sayesinde düşmekten kurtuldum

hops bende kasko isterim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
ben cumartesi lastikleri değiştim pirelli gts 24 aldım ikisinin toplam fiyatı 85 euro
gayet memnunum lastiklerden maxiss in ne kadar dandik oldugunu simdi anladım pirellinin yol tutuşu cok iyi hatta ıslak zeminde sağa dogru keskin viraja girdim 70km hızla şimdi düşecem kendimi motordan atim bari diye düşünürken virajdan saglam cıktım sadece egsozun yere sürtündügünü hissettim virajı alabilmek için baya yatmışım egsoz yere degdi lastiklerin iyi yol tutuşu sayesinde düşmekten kurtuldum

hops bende kasko isterim :)


Aman Serkan dikkat et kendine kazasız belasız sürüsler dilerim yalnız teessüf ederim o saatte arayıp Anadoluhisarına gel demez insan daha erken arar bende ona göre ayarlardım kendimi :cherry: Bakalım lastikler konusunda Thai ye göre hareket edeces :wiinkk:

Kaskoda listedesin :cat:


Arkadaslar toplu kasko yaptırma konusunda acente fiat cıkarmak icin bircok bilgiye ihtiyacı oldugunu söölüoorr bu bilgilerle birlikte bana ruhsatınızında fotokopisini göndermeniz gerekiooo biliomm simdi kasacak bu sizi ama iste istenen bilgiler ;

Yas
Medeni Durum
Ehliyet Tarihi
Koruma demiri varmı varsa markası
Aksesuar warmı warsa fiatları ( Mert yandın sen :cherry: )
Vergi Numaraları
Kimlik Numaraları

Simdilik bu bilgiler arkadaslar :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Aman Serkan dikkat et kendine kazasız belasız sürüsler dilerim yalnız teessüf ederim o saatte arayıp Anadoluhisarına gel demez insan daha erken arar bende ona göre ayarlardım kendimi :cherry: Bakalım lastikler konusunda Thai ye göre hareket edeces :wiinkk:

Kaskoda listedesin :cat:


Arkadaslar toplu kasko yaptırma konusunda acente fiat cıkarmak icin bircok bilgiye ihtiyacı oldugunu söölüoorr bu bilgilerle birlikte bana ruhsatınızında fotokopisini göndermeniz gerekiooo biliomm simdi kasacak bu sizi ama iste istenen bilgiler ;

Yas
Medeni Durum
Ehliyet Tarihi
Koruma demiri varmı varsa markası
Aksesuar warmı warsa fiatları ( Mert yandın sen :cherry: )
Vergi Numaraları
Kimlik Numaraları

Simdilik bu bilgiler arkadaslar :wiinkk:

Yas..............32
Medeni Durum ...evli
Ehliyet Tarihi.....1993
Koruma demiri varmı varsa markası .....şaka gibi ne demiri yahu
Aksesuar warmı warsa fiatları ( Mert yandın sen :cherry: ) ...hiç bişi yok :) fiyat artmasın
Vergi Numaraları xxxx
Kimlik Numaraları xxxx veririm sonra bunları

Lastik işine kim bakıooooooooooo ??????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abilerim ablalarım...
lastik için acele etmeyiniz...bende başladım fizibilite çalışmalarına..sırf marka die lastik almak yanlış..acele yoook. bilgi vericeiiizz..
bu arada thai bey aradılar..vücudunun arka bel altı kısmının sağ tarafı yeteri kadar yanmadıgından tatiline ayvalıkta devam edecekmiş..haftaya burdaymış..selamları var...
S&S
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
4
arkadaşlar lastik ve kasko için Bursadaki arkadaşlarınızıda unutmayın lütfen.Bu arada bi organizasyon yapalım artık.Biz Bursachoppersclub olarak Yalova Motosiklet derneğinin düzenlemiş olduğu 1-3 eylül barış festivaline katılacağız. Bizim hareketimiz 2 eylül cumartesi günü sabah 10.00 da olacaktır. aynı akşam bulutsuzluk özleminin konseri vardır.. Gelmek isterseniz bilginiz olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar lastik ve kasko için Bursadaki arkadaşlarınızıda unutmayın lütfen.Bu arada bi organizasyon yapalım artık.Biz Bursachoppersclub olarak Yalova Motosiklet derneğinin düzenlemiş olduğu 1-3 eylül barış festivaline katılacağız. Bizim hareketimiz 2 eylül cumartesi günü sabah 10.00 da olacaktır. aynı akşam bulutsuzluk özleminin konseri vardır.. Gelmek isterseniz bilginiz olsun.

merak etmeyin sizleri unutmayız..:wiinkk: yalova için bilmem ama ben şahsen bi bursa yapmak istiorum..benimle gelcek en az 4 sym var onuda biliorum..:wiinkk:
S&S

Mertin motorunun son halini sanırım hepiniz merak ediosunuz..
Buyrun bakın...:)



S&S
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
yaa paşa ne koydun yaa resmi süpriz yapacaktım.....aslında boyacı istediğim tonu atamadı daha koyu istiyordum...beceriksiz çıktı adam...:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa paşa ne koydun yaa resmi süpriz yapacaktım.....aslında boyacı istediğim tonu atamadı daha koyu istiyordum...beceriksiz çıktı adam...:pr:

evet yaaa sen şeker pembe istemiştin hatırlıom ben..:p buda fena diilmiş canım..:mrgreen:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
abilerim ablalarım...
lastik için acele etmeyiniz...bende başladım fizibilite çalışmalarına..sırf marka die lastik almak yanlış..acele yoook. bilgi vericeiiizz..
bu arada thai bey aradılar..vücudunun arka bel altı kısmının sağ tarafı yeteri kadar yanmadıgından tatiline ayvalıkta devam edecekmiş..haftaya burdaymış..selamları var...
S&S


ahahahhaha zaten kara ya adam daha ne yancak.... hintli gibi zateee :queen:

evet yaaa sen şeker pembe istemiştin hatırlıom ben..:p buda fena diilmiş canım..:mrgreen:
S&S


paşa senin gözler iice gitmiş..gitmiomusun emekli sandığına..değiştir gözlükleri...ee kolay değil tabi o yaşta... daha koyu renk yazmıştım..başka renk değil....:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Yas..............32
Medeni Durum ...evli
Ehliyet Tarihi.....1993
Koruma demiri varmı varsa markası .....şaka gibi ne demiri yahu
Aksesuar warmı warsa fiatları ( Mert yandın sen :cherry: ) ...hiç bişi yok :) fiyat artmasın
Vergi Numaraları xxxx
Kimlik Numaraları xxxx veririm sonra bunları

Lastik işine kim bakıooooooooooo ??????

Mert bilgiler icin tesekkür ederim seninki 4.5 YTL tutuoo bilgine :cherry:
Sayın Paşam lastik konusunda takipteyis acelemiz yok güsel bisey olsunda :wiinkk:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
1
SYM VS-150 Hakkında

Sym VS-150 diye bir motor çıkarmış. Fiyat 3.600 YTL Plaka dahil, ben ürünü test ettim fena değil. Bu motor hakkında bilgisi olan arkadaşımız var mı? Ciddi olarak almayı düşünüyorum. Bir sorun yaşarmıyım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst