- Katılım
- 19 Kas 2015
- Mesajlar
- 278
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar öncelikle arkadaşlar:king:. Bu aralar sürekli araba sürücülerinin hız limitlerini öne atarak motosiklet sürücülerini sıkıştırmaya başlaması sonucu birşeyler yapma gereksinimi duydum kendi çapımca.
Bildiğiniz üzere cumhurbaşkanlığına dilek, görüş ve şikayetlerinizi bildirmenizi sağlayan bir platform var adı BIMER. Oraya ufak çaplı bir yazı yazdım, bunu burada sizinle paylaşıyorum çünkü sizinde desteklerinizi bekliyorum. 1-2-3 kişi değilde 100-150 kişi olsak belki dikkate alınırız. Zaten bu BIMER diğer devlet platformlarından farklı olarak cidden vatandaşın problemlerini çözmeye yönelik yaklaşan bir kuruluş. Herneyse arkadaşlar şöyle birşey yaptım, destek olursanız sevinirim.
Bildiğiniz üzere cumhurbaşkanlığına dilek, görüş ve şikayetlerinizi bildirmenizi sağlayan bir platform var adı BIMER. Oraya ufak çaplı bir yazı yazdım, bunu burada sizinle paylaşıyorum çünkü sizinde desteklerinizi bekliyorum. 1-2-3 kişi değilde 100-150 kişi olsak belki dikkate alınırız. Zaten bu BIMER diğer devlet platformlarından farklı olarak cidden vatandaşın problemlerini çözmeye yönelik yaklaşan bir kuruluş. Herneyse arkadaşlar şöyle birşey yaptım, destek olursanız sevinirim.