HİZ LİMİTLERİ HAKKINDA CUMHURBAŞKANLIĞINA ÖNERİ

Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
278
Merhabalar öncelikle arkadaşlar:king:. Bu aralar sürekli araba sürücülerinin hız limitlerini öne atarak motosiklet sürücülerini sıkıştırmaya başlaması sonucu birşeyler yapma gereksinimi duydum kendi çapımca.

Bildiğiniz üzere cumhurbaşkanlığına dilek, görüş ve şikayetlerinizi bildirmenizi sağlayan bir platform var adı BIMER. Oraya ufak çaplı bir yazı yazdım, bunu burada sizinle paylaşıyorum çünkü sizinde desteklerinizi bekliyorum. 1-2-3 kişi değilde 100-150 kişi olsak belki dikkate alınırız. Zaten bu BIMER diğer devlet platformlarından farklı olarak cidden vatandaşın problemlerini çözmeye yönelik yaklaşan bir kuruluş. Herneyse arkadaşlar şöyle birşey yaptım, destek olursanız sevinirim.

E3OEmg.png
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kadar kasmana gerek yoktu. Soylesen bir telefon kaldirirdim ben. :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Merhabalar öncelikle arkadaşlar:king:. Bu aralar sürekli araba sürücülerinin hız limitlerini öne atarak motosiklet sürücülerini sıkıştırmaya başlaması sonucu birşeyler yapma gereksinimi duydum kendi çapımca.

Bildiğiniz üzere cumhurbaşkanlığına dilek, görüş ve şikayetlerinizi bildirmenizi sağlayan bir platform var adı BIMER. Oraya ufak çaplı bir yazı yazdım, bunu burada sizinle paylaşıyorum çünkü sizinde desteklerinizi bekliyorum. 1-2-3 kişi değilde 100-150 kişi olsak belki dikkate alınırız. Zaten bu BIMER diğer devlet platformlarından farklı olarak cidden vatandaşın problemlerini çözmeye yönelik yaklaşan bir kuruluş. Herneyse arkadaşlar şöyle birşey yaptım, destek olursanız sevinirim.

http://i.hizliresim.com/E3OEmg.png

:cat::cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herşey iyi hoşta sen niye mesajın sonunda trip yapıyorsun ki adama ? "Meşkul ettim galiba, saol yinede." Bu nedir ya... :) 1 saat sonra yine mesaj at " Cevap vermedin, çok meşkulsün herhalde ? Artık ne işin varsa! " yaz. :) Sonuna kadar arkandayız.
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
278
Herşey iyi hoşta sen niye mesajın sonunda trip yapıyorsun ki adama ? "Meşkul ettim galiba, saol yinede." Bu nedir ya... :) 1 saat sonra yine mesaj at " Cevap vermedin, çok meşkulsün herhalde ? Artık ne işin varsa! " yaz. :) Sonuna kadar arkandayız.

Bakalım onları kim yüzüme vuracak diye bekliyordum. :mrgreen: Sonuç olumlu veya olumsuz ne olursa olsun burda paylaşacağım sizlerle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakalım onları kim yüzüme vuracak diye bekliyordum. :mrgreen: Sonuç olumlu veya olumsuz ne olursa olsun burda paylaşacağım sizlerle.

Takipteyiz, olumlu bir şeyde sahilden ıslık çalsan ben tuzladan duyarım. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keske danissaydin once. Kimse kilini kipirdatmaz. Yazdigini print alip siseye koyup bogaza biraksan ilgilenilme ihtimali daha fazla :) Yakip kullerini ruzgara karsi uflesen de olur :)

Neyse. Sadede gelelim. Bir dahaki sefere yazdiginda bu pasif agresif uyuz kibar tavri birakip bunu yaz: "4 ve 2 tekerlekli araclara farkli hiz kurali uygulamasini, FETO uyesi oldugu bilinen [sevmedigin polis ismi gir] isimli memurun irtibatli oldugu bir grubun ortaya cikardigi, sonucunda vatandasin hayatiyla oynayip, vatandasin hukumetten memnuniyetini azaltmaya yonelik bir calisma oldugu konusunda suphe yoktur." vesaire vesaire ...

Dikkate alinma ihtimalini arttirmak icin uc bes yere daha FETO yaz. :)

Ama acele et. Mesela 2 ay once olsaydi FETO yerine "paralel" yazman gerekirdi, 2 sene once olsaydi da "ergenekon". 2 ay sonraki terminoloji ne olur bilemiyoruz. Cok cabuk degisiyor ortam...
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
En mantıklısı -gerekli izinleri alıp- TEM'de protesto sürüşü yapmak. 100 motor tüm şeritleri kapatıp hız limitinde sürüş yapıp da trafiği kilitlediğimizde o zaman anlarlar durumun vehametini.
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
278
Keske danissaydin once. Kimse kilini kipirdatmaz. Yazdigini print alip siseye koyup bogaza biraksan ilgilenilme ihtimali daha fazla :) Yakip kullerini ruzgara karsi uflesen de olur :)

Neyse. Sadede gelelim. Bir dahaki sefere yazdiginda bu pasif agresif uyuz kibar tavri birakip bunu yaz: "4 ve 2 tekerlekli araclara farkli hiz kurali uygulamasini, FETO uyesi oldugu bilinen [sevmedigin polis ismi gir] isimli memurun irtibatli oldugu bir grubun ortaya cikardigi, sonucunda vatandasin hayatiyla oynayip, vatandasin hukumetten memnuniyetini azaltmaya yonelik bir calisma oldugu konusunda suphe yoktur." vesaire vesaire ...

Dikkate alinma ihtimalini arttirmak icin uc bes yere daha FETO yaz. :)

Ama acele et. Mesela 2 ay once olsaydi FETO yerine "paralel" yazman gerekirdi, 2 sene once olsaydi da "ergenekon". 2 ay sonraki terminoloji ne olur bilemiyoruz. Cok cabuk degisiyor ortam...

Oturup hiç resmi evrak doldurur gibi yazamazdım şimdi doğrusu, nefret ederim resmi evrak doldurmaktan. :mrgreen:

En mantıklısı -gerekli izinleri alıp- TEM'de protesto sürüşü yapmak. 100 motor tüm şeritleri kapatıp hız limitinde sürüş yapıp da trafiği kilitlediğimizde o zaman anlarlar durumun vehametini.

Baya baya mantıklı geldi aslında bu bana. Kış bastırmadan bu uygulamayı yapsak ya?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En mantıklısı -gerekli izinleri alıp- TEM'de protesto sürüşü yapmak. 100 motor tüm şeritleri kapatıp hız limitinde sürüş yapıp da trafiği kilitlediğimizde o zaman anlarlar durumun vehametini.
Bariscil protesto diyorsunuz? :mrgreen: Tarim ilaci ucagina biber gazi doldurup tepenizden ucurmasinlar sonra? Demokrasilerde care tukenmez; ileri demikrasilerde bir sekilde halledilir :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
389
devlet, vatandaşlarının can güvenliğini bilimsel realitelerden uzak zanlara göre tehlikeye atmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devlet, vatandaşlarının can güvenliğini bilimsel realitelerden uzak zanlara göre tehlikeye atmaz.
Tabii ki. İşine geldiği zaman atar :) Mesela seçim için kömür lazımsa, ucuza bol üretim için madenlerdeki işçi güvenliği fazla irdelenmez, teftiş öylesine yapılır, vs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dargın ayrılmayalım diye koştum sana dün x 2
Gözlerim vagonları üzgün üzgün, dolaştı üzgün üzgün x 2

Çıkmadın pencereye ne göründün ne güldün x 2
Gözlerim vagonları üzgün üzgün, dolaştı üzgün üzgün x 2
http://www.dailymotion.com/video/x1t1qe3_metin-akpinar-dargin-ayrilmayalim_creation

Metin akpıbardan size dargın ayrılmayalım diyorum :):rendeer:

Yolcular arasında aradım seni bir bir x
Elimde soldu yazık, çiçeklerimle mendil çiçeklerimle mendil

Getirmiştim sana bir demet beyaz karanfil
Elimde soldu yazık, çiçeklerimle mendil çiçeklerimle mendil
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Başlığınız yanlış, yanıltıcı.

Yazınız BİMER'e gitti, yani Başbakanlık İletişim Merkezi'ne;

Tam adres olarak T.C. Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı'na.

Yani, başlığınız "Başbakanlığa öneri" şeklinde olmalıydı.

Önemli bir fark, belirtmeden geçmek istemedim.

Yazınıza gelince, eğitim seviyeniz ilkokul 3 düzeyinde ve yaşınız 70+ ise, elbette ki meramınızı anlatabilecek kadar iki lafı bir araya getirebilmiş olmanız bile önemlidir; bu durumda çok da paragrafa, anlatıma bakılmamalı elbette...

Ama daha bir eğitimliyseniz, resmi dairelere foruma yazı döşer gibi yazmamanız gerekir. Daha kısa, öz, net bir anlatımla söylemek istediklerinizi iletebilirsiniz.

Okuyanlar, sonuçta oradaki resmi görevliler, forumdaki okuyucularınız değil; işleri gereği okumak durumundalar.

Vakitlerinin gereksiz uzun cümlelerle alınmasını isteyeceklerini sanmıyorum.

Dilekçe yazma dersi vardı, bir ara ... Bir dilekçe örneğine bakmanızı tavsiye ederim.

İçeriğe gelecek olursak;

Çabanızı kutlamak isterim.

Umarım olumlu sonuç alınır.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hiç mi resmi kuruma yazı yazmadınız. Bu nedir yahu!

Yahu belli ki yazmamış.
Zaten o kurum da resmi yazışmalar yapılsın diye açılmış olan bir mecra değil ki.
Vatandaş girsin derdini anlatsın diye. Ha çözüm bulunuyormu vatandaşın sorununa yoksa sadece gaz almak için mi orasını bilemem.

Hepimiz herşeyi bilmek zorunda değiliz ki.
Kimimiz mantığını iyi kullanabilir, kimimiz matematiğini, kimimiz edebiyatını.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst