- Katılım
- 29 Kas 2015
- Mesajlar
- 1,029
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Bugün bi iş görüşmesine gittim. Uzun zamandır işsiz olmanın verdiği ezilmişlik psikolojisiyle normalde çalışmak istemeyeceğim kriterlerde ama yakında kira bile ödeyemecek duruma geleceğimden dolayı kabul etmeyi düşünüyorum. İşin detaylarını anlatmayacağım ama konumuzla ilgili olan kısmı haftada 6 gün 16:00-24:00 saatleri arasında olacağından dolayı işe her gün motosikletle gitmek zorunda kalacağım.
Bu durumda önümüzdeki bi kaç haftadan itibaren hangi lastikleri kullanmalıyım?
motorda hala orjinal naylon lastikleri var. michelin city grip kışın kullanılır mı yoksa kış lastiğimi almalıyım? kuru zeminde kullanılır mı kış lastiği? kış lastiği şimdiden alınıp kullanılır mı yoksa biraz daha bekleyip ekim, kasım gibi mi almalı?
üst baş içinde yağmura karşılık hangi önlemleri almalıyım?
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Bugün bi iş görüşmesine gittim. Uzun zamandır işsiz olmanın verdiği ezilmişlik psikolojisiyle normalde çalışmak istemeyeceğim kriterlerde ama yakında kira bile ödeyemecek duruma geleceğimden dolayı kabul etmeyi düşünüyorum. İşin detaylarını anlatmayacağım ama konumuzla ilgili olan kısmı haftada 6 gün 16:00-24:00 saatleri arasında olacağından dolayı işe her gün motosikletle gitmek zorunda kalacağım.
Bu durumda önümüzdeki bi kaç haftadan itibaren hangi lastikleri kullanmalıyım?
motorda hala orjinal naylon lastikleri var. michelin city grip kışın kullanılır mı yoksa kış lastiğimi almalıyım? kuru zeminde kullanılır mı kış lastiği? kış lastiği şimdiden alınıp kullanılır mı yoksa biraz daha bekleyip ekim, kasım gibi mi almalı?
üst baş içinde yağmura karşılık hangi önlemleri almalıyım?
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.