Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ağu 2015
- Mesajlar
- 456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Starbucks tr havası var abd de buradaki defacto lcw ki gibi bir şey. Ayrıca Starbucks kahvesi beş para etmez demeyim ayıp olur ama bir şey değil. Kahvenin ana vatanı somalidir, yemenin tam karşısı kahve Yemenden gelir turkusu boşuna değildir. Kızıl denizin bir tarafı Somali bir tarafı Arap yarım adasındaki Yemen .... Neyse bu kadar kültür bilgisi verdikten sonra ches keke gelirsek adam hayatında hiç cjese cake gitmediği için en iyisinin starbox cjese keki olduğunu sanıyor. Hiç bir gurme o keke puan dahi vermez ..
Birde ağzında sigarası ile kahve yapan Mehmet amcanın kahvesi Starbucks kahvesi den iyidir o da ayrı konu..
Tabi bu nerden çıkıyor diyeceksiniz adamın dünya gorusu olmadığı için Mevlana nın sinek, inek, kapatani derya, sidik, saman çöpü geçen bir hikayesi var , arkadaşın durumu o sineğin durumu na benziyor...
Hikayeyi mesnevi okumuşlar bilmeyen lere anlatsin. Yada key Word verdim hikayeyi araştırıp bulmakta size kalmis
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------
Hocam ben bilime inanan bir insanım. Söylediğinin katiliyorum ama motor yüksek cc ve 120 km üzerinde seyir ediyorsa KULAK SAGLİGİ, airodinami için iyi para verip konforlu kask almak lazım. Koruma açısından ise haklisin.
Mesela benzer durum bizim sektörde var bizim uctane musterimiz, aydınlı giyim sanayi ,hugoboss ,armani .. aynı mali veriyoruz cok ufak farklar var 3-5 tl lik aydınlı 300-400 tl ye vitrine koyuyor, hugoboss 600euro , armani 3500$ bilmesek hani..
Tabi burda su durum var bizim vatandaş aydinlidan alıyor mutlu oluyor,
Avrupalı vatandaş hugoboss dan alip mutlu oluyor
Burjuva armaniden alıyor mutlu oluyor.
Ama dediğim gibi kullaksagligi için sessiz iyi bir kask yabana atılmamalıdır ilerde çok büyük hasarlar bırakabilir .
İşitme kaybı birden olup düzelen bir şey değildir yavaş yavaş olur ve is işten geçebilir.
Sesiz bir kask yoksa bile uzun yolda mutlaka kulak tıkacı kullanılmalı bende onu ekleyebilirim
Birde ağzında sigarası ile kahve yapan Mehmet amcanın kahvesi Starbucks kahvesi den iyidir o da ayrı konu..
Tabi bu nerden çıkıyor diyeceksiniz adamın dünya gorusu olmadığı için Mevlana nın sinek, inek, kapatani derya, sidik, saman çöpü geçen bir hikayesi var , arkadaşın durumu o sineğin durumu na benziyor...
Hikayeyi mesnevi okumuşlar bilmeyen lere anlatsin. Yada key Word verdim hikayeyi araştırıp bulmakta size kalmis
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------
o kaskların en kralını 48km/s darbe testine tutuyorlar yüksek süratte örneğin 100 km ile giderken kaza anında kafanı direk sert bir nesneye çarpar isen o kask korumuyor ayrıca barkın kafasını bir yere vurmamış sadece yolda sürüklenmiş kendisi kaza anında yol kenarında bir taşa yada sert bir cisme kafa direk temas etse idi kazanın sonu ölüm olabilirdi o yuzden hep diyorum sharptan 4-5 yıldız bir kask alın öyle anormal paralar vermeyin nede olsa en kral kask firması 48kms ten ötesi darbe testine cesaret edemiyor
Hocam ben bilime inanan bir insanım. Söylediğinin katiliyorum ama motor yüksek cc ve 120 km üzerinde seyir ediyorsa KULAK SAGLİGİ, airodinami için iyi para verip konforlu kask almak lazım. Koruma açısından ise haklisin.
Mesela benzer durum bizim sektörde var bizim uctane musterimiz, aydınlı giyim sanayi ,hugoboss ,armani .. aynı mali veriyoruz cok ufak farklar var 3-5 tl lik aydınlı 300-400 tl ye vitrine koyuyor, hugoboss 600euro , armani 3500$ bilmesek hani..
Tabi burda su durum var bizim vatandaş aydinlidan alıyor mutlu oluyor,
Avrupalı vatandaş hugoboss dan alip mutlu oluyor
Burjuva armaniden alıyor mutlu oluyor.
Ama dediğim gibi kullaksagligi için sessiz iyi bir kask yabana atılmamalıdır ilerde çok büyük hasarlar bırakabilir .
İşitme kaybı birden olup düzelen bir şey değildir yavaş yavaş olur ve is işten geçebilir.
Sesiz bir kask yoksa bile uzun yolda mutlaka kulak tıkacı kullanılmalı bende onu ekleyebilirim