Ayın 17 sinde aldım şuan rodajda 500 bakımı bugün yapıldı şuan 80 km hızı geçmiyorum çok güzel seri motor ilerleyen zamanlarda paylaşım yapağım
evet arkadaşlar son kullanıcılardan yorum,tavsiye,tecrübeleri alalım.
Ayın 17 sinde aldım şuan rodajda 500 bakımı bugün yapıldı şuan 80 km hızı geçmiyorum çok güzel seri motor ilerleyen zamanlarda paylaşım yapağım
Kardeşim hayırlı olsun. İnşallah kazasız belasız kullanırsın.
Bende neo aldım mayıs sonu gibi. Şuan 1600 km deyim. İlk 400 km kadar yakıt çok iyiydi ama motor açılınca tüketimi arttı gibi geldi bana. 100 tl ye 100 km giderken şimdi 80-90 km arası gidiyor. En son 15 tl ye fulledim tekrar hesap yapıcam bakalım.
Ayrıca motor beni biraz üzdü açıkçası. İlk sorun marş basmıyordu. Sabah soğukken ilk marşta çalışan motor akşama doğru marş almıyor (el, ayak dâhil).
Servise gittim karbüratör ayarı yaptılar bu seferde motor ışıkta falan durunca birden stop ediyor. Bu yüzden bir süre jigle açık kullandım. Sonra sol altta bi zımbırtıdan rölantisini artırdım fakat şimdi de yakıt daha fazla tüketiyor... Öyle böyle 1600 KM yi devirdik.
Kendi bagajı kapalı kask almıyor, açık kaskta almaz. Ben arkaya maxem 45 LT çanta taktım rahat ettim. Motorda büyük durmadı.
Neyse bu motor kısa mesafe, şehir içi motoru. Otobanda falan 80 üzeri çıkmıyor ve yüksek hızda rüzgârda savrulma yapıyor, motorla ve sıkıştıran arabalarla uğraşmak çok zor oluyor. Benim ilk motorum olduğundan en ufak sıkıntı beni etkiliyor. Allah'a şükür kazasız belasız kullanıyorum.
Kardeşim hayırlı olsun. İnşallah kazasız belasız kullanırsın.
Bende neo aldım mayıs sonu gibi. Şuan 1600 km deyim. İlk 400 km kadar yakıt çok iyiydi ama motor açılınca tüketimi arttı gibi geldi bana. 100 tl ye 100 km giderken şimdi 80-90 km arası gidiyor. En son 15 tl ye fulledim tekrar hesap yapıcam bakalım.
Ayrıca motor beni biraz üzdü açıkçası. İlk sorun marş basmıyordu. Sabah soğukken ilk marşta çalışan motor akşama doğru marş almıyor (el, ayak dâhil).
Servise gittim karbüratör ayarı yaptılar bu seferde motor ışıkta falan durunca birden stop ediyor. Bu yüzden bir süre jigle açık kullandım. Sonra sol altta bi zımbırtıdan rölantisini artırdım fakat şimdi de yakıt daha fazla tüketiyor... Öyle böyle 1600 KM yi devirdik.
Kendi bagajı kapalı kask almıyor, açık kaskta almaz. Ben arkaya maxem 45 LT çanta taktım rahat ettim. Motorda büyük durmadı.
Neyse bu motor kısa mesafe, şehir içi motoru. Otobanda falan 80 üzeri çıkmıyor ve yüksek hızda rüzgârda savrulma yapıyor, motorla ve sıkıştıran arabalarla uğraşmak çok zor oluyor. Benim ilk motorum olduğundan en ufak sıkıntı beni etkiliyor. Allah'a şükür kazasız belasız kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
evet yakıt konusunda en son hesapta 15 TL ile 129 KM yol gitti. Böylece KM de 12 kr yakıyor
yakıt tuketımı cok degıl mı ya? ben 200cc pulsarla 15 lira ile 115km gidiyorum. TVS NEO bence 10kr falan yakmalıydı. çok da ekonomik değilmiş.
Bence sen çok sakin uysal ve gaz kolunun kiymetini bilerek kulandığın için az yakıyor motorun benim yolda gördüklerim 17 20 kuruşu zorluyordur bu arada 10 kuruş yakan motor hayaldir hemde şehir içinde
Ben en son 15 tl ye 172 km yol gittim. Ben amacına uygun olarak şehir içinde sakin kullanıyorum yani ani gazlamalrdansa gazı yedirerek açıyorum. Bunun dışında ben motordan çok ama çok menunum. Bir kere işçilik kalitesi, frenleri ve selesi çok iyi. Ön far Neo yu diğer Cub'lardan hemen ayırıyor. Ben rüzgarsız düz yolda 90 ile 95 km yi görüyorum tek kişi (98 kiloyum). Bolu dağından aşşağı gazı açtığımda 120 km hıza kadar çıktı orda takılıp kalıyor. Daha önce kullandığım Boxera göre titreşim çok dha az ve rahatsız etmiyor. 80 km ile sürekli keyifle yolculuk yapabilirsiniz. Tam gaz giderseniz yol ve rüzgar durumuna göre düz yolda 85-95 km arasında seyir edilebiliyor ama dediğim gibi bu bir şehir içi motosikleti hatta gelişmiş bir mobilet diyelim. Bu arada egzos sesi benim Xmax 400 den daha güzel![]()
Motoru aldım, şöyle bir sorum olacak;
motorun çalıştırdığımda, park ve farları kapalı olmasına rağmen sadece ön far yanıyor, stopta bir hareket yok !
Bu durum normal mi yoksa benim motorda bir hata mı var ?
Resim1 : Far ve park kapalı
https://s18.postimg.org/e0w9nvlkp/20161004_084848.jpg
Resim2 : Far ve park kapalı olmasına rağmen far yanıyor.
https://s18.postimg.org/9dq7m3y7t/20161004_084837.jpg
Resim3 : Parkları açınca
https://s18.postimg.org/luwv99tdl/20161004_084901.jpg
Resim4 : Farı açınca
https://s18.postimg.org/82igdn2m1/20161004_084912.jpg
sanki bir yerden şase alıyor gibi görünüyor. ampul h4. o kadar kısık yanmaması gerekıyor.
selamlar, yeşil tvs neo arıyorum. var mı satan?