Ve kaskımı Shark Raw'a çevirmiş bulunuyorum.![]()
http://i.hizliresim.com/PQPr2d.jpg
Maliyeti 20$, çok memnunum. Kaskım yüksek hızlarda ve Çanakkale rüzgarında direkt karşıdan aldığım rüzgarın alnımın tepesine vurması yüzünden arkaya doğru beni çeker kafamdan çıkmaya çalışırdı, bu arkadaşı takınca aerodinamiği değiştiği için hiç rahatsızlık duymadan sürebiliyorum. E Shark Raw'a hasta olmam da cabası. Çene kısmına kamera bağlayıp kameralı denemeyi yaptığım gün(28.08.2016) Çanakkale'den Shark Raw kullanan bir Kuba Superlight 200 kullanıcısı geçti, ona da buradan selamlar.Ekipman için soruları olan veya bir de şuradan çek nasıl görünüyormuş diyen varsa buyursun yardımcı olurum.
Maskeyle kaskı test ederken baya gezdim tabi.
http://i.hizliresim.com/gXZWv0.jpg
Aleykümselam dostum aldım selamını