Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Arkadaşlar motoru yıkarken selenin altına yani bagaj yerine su girerse bi sorun olurmu? Başka su girmemesi gereken yer varmıdır?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba,
Ben mert.izmirde yaşıyorum 26 yaşındayım çalışıyorum.Size bişeyler danışmak istiyorum yönlendirmeniz önemli benim için.R25 alıp aranıza katılmaya niyetliyim ama nerden başlicağımı bilemiyorum.Eğitim ve ehliyet işini halledicem ama motordan pek anlamıyorum hatta hiç.o yüzden tıkanıyor kalıyor biyerde.Sahibinden bakıyorum alsam kullanamam ,kötü Bi motor almak istemiyorum almaya bakmaya gitsem anlamıcam motordan,hadi aldım diyelim eğitime Fln Nasıl gidicem?Babam dahil baba tarafım komple motorcu ama annem sağolsun hep uzak tuttu bizi.e artık ayrıldık onlardan başlayayım diyorum.bi yandan korkuyorum düşeriz ederiz Bir yerimizi kırarız diye.kötü Bi karar mı sizce durum bu kafanızı şişirdim biraz��Yardımınızı bekliyorum
Aynı şehirdeki arkadaşlarla tanışmak,motor alma vs konularında yardımlarını beklerim.
Siz r25 le mi başladınız?tavsiyeleriniz nedir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
 
Katılım
3 Haz 2016
Mesajlar
4
Kuyruk çantası arayan arkadaşlara şunu öneririm: https://www.aliexpress.com/item/14-new-model-UGLYBROS-motorcycle-Tail-bag-racing-bag-High-strength-plastic-bag-hump-back-seat/2045363197.html

r25 için boyutları tam oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

abus 8077 bende var. disk ile aralık geniş olmadığı için diske takılmıyor, ama ben yatay biçimde jantın aralıklarına geçiriyorum. Bunun zinciri de var, o yüzden kullanımı rahat oluyor. alalı 4 ay falan oluyor, gayet sağlam ve kullanışlı.
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Merhaba arkadaşlar
Abus 8077 Alarmlı Disk Kilidi R25'e uygun mu? Kullanan var mı
Hayır değil.Disk kalın olduğu için takar takmaz alarm devreye giriyor, ayrıca kesinlikle parasını haketmeyen bir ürün.Ben motoru almadan önce gittim o kilidi aldım sırf kaliteli diyerek, disk kalın olduğu için alarmı sökmek zorunda kaldım. 2 hafta kullandım ondan sonra kilidin içinden 2 tane demir bilye düştü ve kitlenmemeye başladı, nerden düştüğünüde bulamadım.Param boşa gitti.
 
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
53
Kuyruk çantası arayan arkadaşlara şunu öneririm: https://www.aliexpress.com/item/14-new-model-UGLYBROS-motorcycle-Tail-bag-racing-bag-High-strength-plastic-bag-hump-back-seat/2045363197.html

r25 için boyutları tam oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

abus 8077 bende var. disk ile aralık geniş olmadığı için diske takılmıyor, ama ben yatay biçimde jantın aralıklarına geçiriyorum. Bunun zinciri de var, o yüzden kullanımı rahat oluyor. alalı 4 ay falan oluyor, gayet sağlam ve kullanışlı.

Hayır değil.Disk kalın olduğu için takar takmaz alarm devreye giriyor, ayrıca kesinlikle parasını haketmeyen bir ürün.Ben motoru almadan önce gittim o kilidi aldım sırf kaliteli diyerek, disk kalın olduğu için alarmı sökmek zorunda kaldım. 2 hafta kullandım ondan sonra kilidin içinden 2 tane demir bilye düştü ve kitlenmemeye başladı, nerden düştüğünüde bulamadım.Param boşa gitti.

İki farklı görüş, ikinize de teşekkür ediyorum. Abus'un Granit Extreme Plus 59 zincirini almayı düşünüyorum. Yanında bir de alarmlı disk kilidi düşünüyordum zinciri her an her yere taşıyamam diye. Şimdi kafam karıştı napsam
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
İki farklı görüş, ikinize de teşekkür ediyorum. Abus'un Granit Extreme Plus 59 zincirini almayı düşünüyorum. Yanında bir de alarmlı disk kilidi düşünüyordum zinciri her an her yere taşıyamam diye. Şimdi kafam karıştı napsam
Ek olarak şunuda anlatayım, kilitsiz kalınca bu sefer yine Abus un Rs1 7000 alarmlı kilidini aldım onu kullanmaya başladım, geçen gün elimden düşmesi sonucu alarmı çalışmamaya başladı, şuan alarmsız olarak kullanıyorum.Sanırım piyasada kaliteli alarmlı kilit yok
 
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
53
Ek olarak şunuda anlatayım, kilitsiz kalınca bu sefer yine Abus un Rs1 7000 alarmlı kilidini aldım onu kullanmaya başladım, geçen gün elimden düşmesi sonucu alarmı çalışmamaya başladı, şuan alarmsız olarak kullanıyorum.Sanırım piyasada kaliteli alarmlı kilit yok


Abus 7000 R25'e uygun mu? Diske tam takılıyor mu yoksa onu da mı jantın oraya takıyoruz?
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Hocam garantiye gonder. Cok sacma bence darbeye bagli alarmin bozulmasi. Ayni kilidi kullaniyorum. Suan bayagi sasirdim.
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
3
Kuyruk çantası arayan arkadaşlara şunu öneririm: https://www.aliexpress.com/item/14-n...045363197.html

r25 için boyutları tam oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

abus 8077 bende var. disk ile aralık geniş olmadığı için diske takılmıyor, ama ben yatay biçimde jantın aralıklarına geçiriyorum. Bunun zinciri de var, o yüzden kullanımı rahat oluyor. alalı 4 ay falan oluyor, gayet sağlam ve kullanışlı.

Hocam resim atabilir misin? Ben de almak istiyorum aynısından nasıl durduğunu görsek

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

Kuyruk çantası arayan arkadaşlara şunu öneririm: https://www.aliexpress.com/item/14-new-model-UGLYBROS-motorcycle-Tail-bag-racing-bag-High-strength-plastic-bag-hump-back-seat/2045363197.html

r25 için boyutları tam oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

abus 8077 bende var. disk ile aralık geniş olmadığı için diske takılmıyor, ama ben yatay biçimde jantın aralıklarına geçiriyorum. Bunun zinciri de var, o yüzden kullanımı rahat oluyor. alalı 4 ay falan oluyor, gayet sağlam ve kullanışlı.

Hocam resim atabilir misin? Ben de almak istiyorum aynısından nasıl durduğunu görsek
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
2
merhaba arkadaslarr bende ikisininde dizaynini tasarimini cok sevdigim r25 ve ktm rc390 arasinda kaldim..ikisini surmus olan arkadaslar ne dusunuyorlar acaba ? hangisini tercih etsem >?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
merhaba arkadaslarr bende ikisininde dizaynini tasarimini cok sevdigim r25 ve ktm rc390 arasinda kaldim..ikisini surmus olan arkadaslar ne dusunuyorlar acaba ? hangisini tercih etsem >?

RC 390 sürdüm kardeşim ktm test sürüşünde hatta o ara kredimi çekip paramı cebime koymuştum vitesli bi motor alıcaktım

rc390 a bindim kardeşim ben böyle bi titreşim görmedim abartmıyorum böbrek taşım varsa düşmüştür.
neyse titreşim bi kenara sen 390 cc bi motorsun gidişi nerdeyse cbr 250 gibi 30 dakika sürem vardı 20 dakikada geri götürdüm
motordan inince hemen ordan uzaklaştım.

sonra r25 aldım mutlu mesut yaşıyorum
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
RC 390 sürdüm kardeşim ktm test sürüşünde hatta o ara kredimi çekip paramı cebime koymuştum vitesli bi motor alıcaktım

rc390 a bindim kardeşim ben böyle bi titreşim görmedim abartmıyorum böbrek taşım varsa düşmüştür.
neyse titreşim bi kenara sen 390 cc bi motorsun gidişi nerdeyse cbr 250 gibi 30 dakika sürem vardı 20 dakikada geri götürdüm
motordan inince hemen ordan uzaklaştım.

sonra r25 aldım mutlu mesut yaşıyorum

abartmayalım :) titreşim konusunda haklı olabilirsnz fazlasıyla var ama gidiş konusunda deyil r25 , ninja300 cbr500r bile yetişemez motor bi anda fırlıyor 160 lara 180 de kesiyor sadece o yanı kötü
 
Katılım
3 Haz 2016
Mesajlar
4
A3ndgr.jpg

kEGynr.jpg

Kuyruk çantası arayan arkadaşlara şunu öneririm: https://www.aliexpress.com/item/14-n...045363197.html

r25 için boyutları tam oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

abus 8077 bende var. disk ile aralık geniş olmadığı için diske takılmıyor, ama ben yatay biçimde jantın aralıklarına geçiriyorum. Bunun zinciri de var, o yüzden kullanımı rahat oluyor. alalı 4 ay falan oluyor, gayet sağlam ve kullanışlı.

Hocam resim atabilir misin? Ben de almak istiyorum aynısından nasıl durduğunu görsek

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------



Hocam resim atabilir misin? Ben de almak istiyorum aynısından nasıl durduğunu görsek
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
Beyler bugün 400TL'ye işçilik dahil RK marka performans dişlisi ve zinciri taktım motora cok fena ivmelenmeye basladı motor. :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst