çıldırıcam bunların yüzünden km sorunu. resimli

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
abicim motoru aldık yani anlaştık ama parayı yolllamadık yarın yine konsuacağım . senden tek isteğim adama hangi soruarı yöneltiyim hangi cevapşarı veremesse motorda kelek iş vare analrım ?

anlaşmış olabilirsin sonuçta parayı yollamadın ve satış gerçekleşmedi. yani işin resmi kısımı yapılmadı.

adama soracağın soruların hepsinde sana yalan söyleyebilir. görmeden etmeden bunuda anlamazsın.

sana dişli yeni değişti der halbuki 20 bin km olmuştur hop sana 500 tl kaçar.

lastik 2000 km önce değişti der halbuki 15 bin olmuştur hop lastik takımı 1000 tl

bakımı yeni yapıldı der ama yapılmamıştır hop bi 500 daha min.

bu böyle devam eder gider. o yüzden adama telefonda soracağın her soruda sana yalan söyleme ihtimali var. bak belkide % 100 doğru söylüyordur günahını almıyım adamın. ama dediğim gibi ne derse desin ekspertize götürün 200 tl yi verin 3-5 binlik olmayın. hee belkide hakkaten masrafsız ama bilemezsinde.

senin adama tek diyeceğin şu ; abi şuradaki şu servise ( honda servisi olacak bu ve senin bulduğun servis olacak ) şu saatte randevu aldım motora ekspertiz yapılacak motoru oraya götürürmüsün dayımda orada olacak zaten. bir sorun çıkmazsada dayımla notere gidersiniz diceksin. adam zaten tamam der ise artık ekspertizden çıkacak sonuca göre karar senin. usta al veya alma der.

yook adam sana ben götürmem oraya veya oraya değil şu ustaya götürelim falan der ise kibarca abi benim tanıdığım orada oraya götürmeni rica ediyorum dersin. yok götürmem demeye devam ederse peki abi teşekkür ederim ilgin için ama kusura bakma ben motoru satın almıyorum diyeceksin ve telefonu kapatacaksın. bu kadar basit :)
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
anlaşmış olabilirsin sonuçta parayı yollamadın ve satış gerçekleşmedi. yani işin resmi kısımı yapılmadı.

adama soracağın soruların hepsinde sana yalan söyleyebilir. görmeden etmeden bunuda anlamazsın.

sana dişli yeni değişti der halbuki 20 bin km olmuştur hop sana 500 tl kaçar.

lastik 2000 km önce değişti der halbuki 15 bin olmuştur hop lastik takımı 1000 tl

bakımı yeni yapıldı der ama yapılmamıştır hop bi 500 daha min.

bu böyle devam eder gider. o yüzden adama telefonda soracağın her soruda sana yalan söyleme ihtimali var. bak belkide % 100 doğru söylüyordur günahını almıyım adamın. ama dediğim gibi ne derse desin ekspertize götürün 200 tl yi verin 3-5 binlik olmayın. hee belkide hakkaten masrafsız ama bilemezsinde.

senin adama tek diyeceğin şu ; abi şuradaki şu servise ( honda servisi olacak bu ve senin bulduğun servis olacak ) şu saatte randevu aldım motora ekspertiz yapılacak motoru oraya götürürmüsün dayımda orada olacak zaten. bir sorun çıkmazsada dayımla notere gidersiniz diceksin. adam zaten tamam der ise artık ekspertizden çıkacak sonuca göre karar senin. usta al veya alma der.

yook adam sana ben götürmem oraya veya oraya değil şu ustaya götürelim falan der ise kibarca abi benim tanıdığım orada oraya götürmeni rica ediyorum dersin. yok götürmem demeye devam ederse peki abi teşekkür ederim ilgin için ama kusura bakma ben motoru satın almıyorum diyeceksin ve telefonu kapatacaksın. bu kadar basit :)

abi çok teşekkür ederim çok ilgilendin
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Grenaj videolarinda boya dokuntuleri var
Bakimlarini kendi yapiyorsa ben zaten almam, vakti sirasi geldiginde degismesi gereken parcalar varken yagi filtresi degistirilip durur.. tork anahtari olmadigi icin vidalar duzgun sikilamaz..

Bak sana ufak bir ornek, ilk motorum cbr 125r, 2000 km de garantili diye aldik.. bakima sokmak icin gittim hondaya ilk 1000 bakima gelmemis dediler kayit yok, elemana actim tel bakimi biz yaptik servise o parayi vermeye gerek yok dedi kapatti.. o arada servis muduru beni cagirdi motorun basina yanina bir gittim ki 2bin km deki motorun yag tapa vidasi geri takilirken disli atlatilmis ve disler kirilmis yamuk takilmis.. bak dedi tork anahtari kullanmadan ozensizce yamuk yumuk takilmis.. biz bunu cikarip yagi degistirecegiz ancak ancak bir sonraki degisimde bu tapa tutmayacak buyuk ihtimalle dedi.. bu motor aluminyum oldugundan disli acilmasinda kurtaramiyorrmus berbat etmis dislileri.. motor blok olarak degismesi gerekebilir denmisti... bu sana ufak bir tiyo olsun
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
403
Dostum satıcının ne niyette birisi olduğunu buradan bilemez kimse. Belki çok iyi birisidir ve herşeyi açıkça söyler. Belki de değildir. O yüzden satıcıya sormanın çok manası yok. Ekspertiz yaptırman en sağlıklısı olur.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Böyle motor alan insanlar oldukça km de düşürülür her türlü alavere de yapılır.

Kardeşim bu motor alınmaz, km de 37 binde gibi durmuyor.

Grenaj işlem görmüş, vidanin olduğu yer boya atmış.Yani grenaj bayağı bir sökülüp takılmış.

Motora baktırmadan alacak kadar değersizse paran bu motor tam sana göre.Aldıktan sonra uğraşır durursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr su sogutmalı enjeksiyon eğer tekercilerin elinden geçmediyse birşey olmaz zincir dişli balata tabiki değişecek o kadar km de esner zaten
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Benim pcx 50bin e geldi. 37bin için bu kadar tartışma ciktiysa ben hiç satamam heralde.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
51
Motorun kıymetini bilen,hakkını veren ellerde olması çok önemli..
Bence bu motor düşündüğün gibi değil,fizyolojik görüntüsü bile itici duruyor, zincir dişli olayına gelince; değişmiş olabilir ama zincir pislik içerisinde? yoksa banamı öyle geliyor? yani yeni değişmiş bir zincirin bakımını yapamayan motor kullanıcısı diğer bakım periyotlarını nekadar sağlıklı takip edebilmiştir yada yaptırmıştır düşünmek lazım?

Karar son kullanıcı olarak sende:)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
80 binde motor sattım, satarken de "arkadaş şu ,şu,şu değişti, şunun şunun değişmesi gerekli " dedim alan da bunu bilerek aldı.Açıkca iki tarafında dürüst ve açık sözlü olması lazım tabi her zaman olmuyor.Hasar kaydı yok demişsiniz, siz mi sorgulattınız , satıcı mı söyledi.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
O karenajın vidasının etrafındaki aşınmış boyalar ve değişmiş elcikler bu motoru benim için alınmaz yapıyor. Sen adama hiç düşüp duşmediğini sordun mu ? Sormadıysan bir sor bakalım ne diyecek ? Bir de fiyatını söyle ve varsa ilan linkini koy bir okuyalım.

Bana göre alınmaz, paspal duruyor, çok temiz olduğuna inanmıyorum ama satıcı profiline de bakmakta fayda var.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
Grenaj videolarinda boya dokuntuleri var
Bakimlarini kendi yapiyorsa ben zaten almam, vakti sirasi geldiginde degismesi gereken parcalar varken yagi filtresi degistirilip durur.. tork anahtari olmadigi icin vidalar duzgun sikilamaz..

Bak sana ufak bir ornek, ilk motorum cbr 125r, 2000 km de garantili diye aldik.. bakima sokmak icin gittim hondaya ilk 1000 bakima gelmemis dediler kayit yok, elemana actim tel bakimi biz yaptik servise o parayi vermeye gerek yok dedi kapatti.. o arada servis muduru beni cagirdi motorun basina yanina bir gittim ki 2bin km deki motorun yag tapa vidasi geri takilirken disli atlatilmis ve disler kirilmis yamuk takilmis.. bak dedi tork anahtari kullanmadan ozensizce yamuk yumuk takilmis.. biz bunu cikarip yagi degistirecegiz ancak ancak bir sonraki degisimde bu tapa tutmayacak buyuk ihtimalle dedi.. bu motor aluminyum oldugundan disli acilmasinda kurtaramiyorrmus berbat etmis dislileri.. motor blok olarak degismesi gerekebilir denmisti... bu sana ufak bir tiyo olsun

grenajlardaki döküntü tazikli suyu sıkan makıneyı yanlışlıkla ensonrda yakından tutmuş kir çıksın diiye ondan dökülme olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

O karenajın vidasının etrafındaki aşınmış boyalar ve değişmiş elcikler bu motoru benim için alınmaz yapıyor. Sen adama hiç düşüp duşmediğini sordun mu ? Sormadıysan bir sor bakalım ne diyecek ? Bir de fiyatını söyle ve varsa ilan linkini koy bir okuyalım.

Bana göre alınmaz, paspal duruyor, çok temiz olduğuna inanmıyorum ama satıcı profiline de bakmakta fayda var.

abi satan 19 yaşında uzun saçlı iyi biri gibi gözüküyor sempatik ilk motoru olduğu iiçin düşürmüş 1 defa çizikleri olmuş birde arka dişli değişecekmiş alamdn çönceki adam kırmış kaynak yapmışlar onu ben değiştircem işte 70 tlye o kadar dedi
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Ekspertiz, Ekspertiz,Ekspertiz.

Berkçiğdem'e sonuna kadar katılmakla birlikte, eskpertizin ne kadar önemli olduğunu şöyle anlatayım;

Değil alacağım motor,araba. Kendi sattığım araçlar için bile alıcının kesinlikle ekpertiz yaptırmasını isterim. "Ben bildiğimi söylerim ama kul yapısı bu, ne olur ne olmaz. Sen kesinlikle ekspertiz yaptır öyle al kardeşim" derim.

1 ay sonra araç bir arıza yapar, satıcının da haberi yoktur ondan sonra al başına işi. En güzeli ekspertiz yaptır, satıcı da rahat etsin sen de.
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
123
Kardeş umarım değişmiş hali değildir ya da ben yanlış görüyorumdur. Zincir gergisi sonuna kadar gelmiş yani bitmiş artık gerdirilecek bir yeri kalmamış. Kendi şahsi fikrim ama bu motosiklet görünüş olarak pek özenle kullanılmışa benzemiyor. Satılmadan önce sıkıntıları giderilip satılmaya çalışılıyor olabilir. Tabi en iyi karar expertiz raporu ile verilir.

abi zincir dişlisi değişmiş almadan çnceki adam kırmış çok gerdirirken bunlarda kaynak yapmış uğraşamak için bende full takımını 70 tlye değiştircem arka dişliyi sence ne olur abi abi tavsiyesi veririmsin ? :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

Benim pcx 50bin e geldi. 37bin için bu kadar tartışma ciktiysa ben hiç satamam heralde.

aynen abi valla ya sanki kendileri sıfır kulşlanıyor vala cbr aşmaktan vazgececem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
araç 37 binde ise ona göre fiyat VERİLİR düşeş fiyatta ise ufak tefek şeyler görülmez, usul erkan budur,
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
25 000 KM de nc motorumu sattım her türlü çamura pisliğe soktuğum motosikletin blok kısmı yıkandığında sıfır km motosiklet gibi görünüyordu.
resimdeki aynı şekilde değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst