Jawa 350 Karenajli sport aliyorum.Kullanan varmi ?

Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
67
96 model karenajli jawa 350 alicam ve size danismak istedim kullanan varmi ?
Mobilden resim ekleyemedim ancak link teki motorun beyaz versiyonu.

http://www.hizli-resim.net/image/HLKe

Not:daha once 6 ay virago 535 . 1 ay zx10r .3 yil 125 lik motor kullandim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

Yedek parcasi masrafi ne olur bana bilgisi olan varsa yardimci olursa sevinirim
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Aboo tam bir canavar. Hayırlı olsun. Jawa (nam-ı diğer CAVA) candır. Bu aralar benimde ilgim pek bi arttı ördek jawalara
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Benim gençliğimde kullandığım motor.Bendeki karenajsız modeliydi.

Çift silindir 350 cc,çok tatlı sese sahip bir motor.Parçası ucuz ve hala kolay bulunur.250 cc tek silindir olanlara göre torku düşüktür.Amma velakin hala çok sevdiğim bir motosiklettir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gençliğim aklıma geldi hayırlısı olsun ugraşmaya vaktim olsa bende 50-60 model BMW düşünüyorum ama hep düşünce aşamasındayım :)

Gönlüne göre gezmek dileği ile hayırlısı olsun
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
131
Ustasını bulduktan sonra bence alınabilecek bi motordur bizde vardi 91 model ama sattik 91den beri hic piston sekman atilmamisti sattiktan sonra rektefiye edildi satis tarihi 2012guzel kullandiktan sonra sorun cikarmaz
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
67
Aboo tam bir canavar. Hayırlı olsun. Jawa (nam-ı diğer CAVA) candır. Bu aralar benimde ilgim pek bi arttı ördek jawalara

Valla benimde nostalji merakım kabardı o yüzden alıcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------


O satan şahısla aynı memleketteyim tabiki ona 10 bin lira vermeyeceğim alacağım motor aynısının beyazı yedek anahtarı bile hala mevcut. Ve bir diğer bomba motor 94 96 model arası olması lazım şimdi unuttum 15.000 km de 10 yıldır aynı evin garajında tenteli bekliyor.aküsü yok koltuğu birazcık deforme.boyasında ve motorunda hiç bir sıkıntısı yok .Alacağım ücret ise 950 tl :D ama muanesi yok 10 yıldır nasıl olur o iş sıkıntı çıkarmı tek düşüncem o

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Gençliğim aklıma geldi hayırlısı olsun ugraşmaya vaktim olsa bende 50-60 model BMW düşünüyorum ama hep düşünce aşamasındayım :)

Gönlüne göre gezmek dileği ile hayırlısı olsun

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah düşünceni hayata geçirirsin iyi forumlar
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Valla benimde nostalji merakım kabardı o yüzden alıcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------



O satan şahısla aynı memleketteyim tabiki ona 10 bin lira vermeyeceğim alacağım motor aynısının beyazı yedek anahtarı bile hala mevcut. Ve bir diğer bomba motor 94 96 model arası olması lazım şimdi unuttum 15.000 km de 10 yıldır aynı evin garajında tenteli bekliyor.aküsü yok koltuğu birazcık deforme.boyasında ve motorunda hiç bir sıkıntısı yok .Alacağım ücret ise 950 tl :D ama muanesi yok 10 yıldır nasıl olur o iş sıkıntı çıkarmı tek düşüncem o

tüv türkte yapılıyor ufak bir cezası çıkacaktır. sigortasıda yoktur muhtemelen 10 yıldır. onuda cezalı olarak ödüyorsunuz. ama bu zam olayı sadece 2016 da olduğu için diğer yıllar için komik bir rakam ödeyeceksiniz. 2006 model suzuki mi 2014 te tekrar sokağa çıkarmıştım motor daha 100 km yapmamıştı :) 7 yıllık sigorta parası 340 tl falan öyle bir rakam ödemiştim cezasıyla :queen:
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
67
Aynen sesi efsane 2 ve 3 silindir arasında kalmış gibi bir sesi var motoru kayseriden alıcam kuşadasında binicem inşallah kazasız belasız binerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

tüv türkte yapılıyor ufak bir cezası çıkacaktır. sigortasıda yoktur muhtemelen 10 yıldır. onuda cezalı olarak ödüyorsunuz. ama bu zam olayı sadece 2016 da olduğu için diğer yıllar için komik bir rakam ödeyeceksiniz. 2006 model suzuki mi 2014 te tekrar sokağa çıkarmıştım motor daha 100 km yapmamıştı :) 7 yıllık sigorta parası 340 tl falan öyle bir rakam ödemiştim cezasıyla :queen:

eğer gerçekten dediğin gibiyse çok mutlu olurum ve parayı ayarladığım an gider alırım . yaşım 21 sigorta tahminen ne kadar çıkar acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

hayırlı olsun incir ağacın

snappy neden öyle dedin :D
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
eğer gerçekten dediğin gibiyse çok mutlu olurum ve parayı ayarladığım an gider alırım . yaşım 21 sigorta tahminen ne kadar çıkar acaba



sigortanın seninle alakası var tamamen. yaşın genç. ikametgahın istanbulda ise ayvayı yedin kafadan sadece son dönem için 1500 falan çıkartırlar. geçen dönem olan borçlar sigorta kimin üzerine ise ona göre işlem görür. zaten adam bu borcu ödemedende satış yapamaz. ama başka bir yerde ikametgahın var ise çok daha ucuza çıkar diye tahmin ediyorum. ama sen motor parası kadar sigorta parası ödemeye hazırla kendini.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
O paraya öküz alınır. Bayramda bi güzel kesilir. Fakire fukaraya dağıtılır. Buna yatırılmaz..

Bence yani.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
96 model karenajli jawa 350 alicam ve size danismak istedim kullanan varmi ?
Mobilden resim ekleyemedim ancak link teki motorun beyaz versiyonu.

http://www.hizli-resim.net/image/HLKe

Not:daha once 6 ay virago 535 . 1 ay zx10r .3 yil 125 lik motor kullandim.

Yedek parcasi masrafi ne olur bana bilgisi olan varsa yardimci olursa sevinirim

Hepsinin cevabı burada:

http://www.jawamotorcycles.co.uk/sport.html
http://www.jawamotorcycles.co.uk/tech.html
http://www.jawa.eu/dealers-and-services.htm?lang=en

10000TL'ye o motorun 0km yepyeni gıcır gıcır olanını alırsın, fiyat konusunda iyicene fezaya çıkmış bizim satıcılar. Jawa'nın kaç para edeceği belli.
 
Katılım
1 Eki 2015
Mesajlar
230
Hiç düşünme bence hemen al 950 tl ye aldığın motordan nekadar zarar edebilirsinki
Zevk için alınır yine alınır jawa iyidir iyi.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Al 950 tamir edemezsen adam olmaz dersen 500 e senden alayım öğrenci evimin salonuna süs alarak koyarım 😂
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst