Sizden Tek İsteğim

Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
dün arabayla gecenin 2sinde paten yapan bir delikanlıyı eziyordum az kalsın.

canım kardeşim paten sürüyorsanız uslubuyla surun. uslubu artık neyse.

yola pat diye cıkarsanız,sekil yapmaya kalkarsanız asfaltı opersiniz.

bunu hic kimse arzu etmez. gece sürüyorsan da rekletif yelek falan giy. durumun yoksa git bir insaattan oradaki iscilerden iste,verirler.

unutma,paten taşıt değildir.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
Mahalle arası işlek olmayan yerler diyorsunuz zaten yolda araba olmasın diye gecenin bi yarısı sürüyoruz yollar boşken

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

dün arabayla gecenin 2sinde paten yapan bir delikanlıyı eziyordum az kalsın.

canım kardeşim paten sürüyorsanız uslubuyla surun. uslubu artık neyse.

yola pat diye cıkarsanız,sekil yapmaya kalkarsanız asfaltı opersiniz.

bunu hic kimse arzu etmez. gece sürüyorsan da rekletif yelek falan giy. durumun yoksa git bir insaattan oradaki iscilerden iste,verirler.

unutma,paten taşıt değildir.

Paten sürerken zaten üslubuna göre yollarda fazla hız yapmadan hele hele insanlar varsa onların hızında gidiyorum
Yola da hiçbir zaman pat diye çıkmadım şekil yapma olayları ise zaten hep kapalı yerlerde küçük bir basket sahasının içinde yeri mumlayarak çalışıyorum
Gece yolculukları içinse açık renk giyinmeye dikkat ediyorum ki ben bir ara pahalı olmayan bir motosiklet ceketi alıp kask ve kamera ile tamamlayıp o şekilde gezmeyi düşünüyordum en azından karşı taraf hatalı ise elimde bir kanıt bulunsun diye
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
39
Maltepe sahilde paten parkuru var, bence bu iş bir hobidir, ve özel bir parkur ile gerçekleştirilebilir. O yüzden lütfen bazı konuları birbirine karıştırmayın. (ülke şartlarında)

Kar yağdı diye Fulya yokuşundan aşağı kayak yapmıyoruz değil mi? Onun da bir parkuru var..
+1 Doğru sözün üzerine ne söylenebilir'ki
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
İnşallah rahat rahat binersin patenine de güzel arkadaşım dedikleri gibi bir farın plaka o yola çıkma hakkın yok bunu göze alarak ona göre dikkat ederek çıkmalısın trafiğe buradan ne denirse densin düştüğünde senin canın acıyacak.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
İnşallah rahat rahat binersin patenine de güzel arkadaşım dedikleri gibi bir farın plaka o yola çıkma hakkın yok bunu göze alarak ona göre dikkat ederek çıkmalısın trafiğe buradan ne denirse densin düştüğünde senin canın acıyacak.

İstanbulda trafiğe çıkmak zor iş bırakın rahat rahat sürmeyi süremiyoruz bile
Zaten 2 gün önce patene 1 yıl ara verme kararı aldım inşallah seneye bu tarz şikayetlerle başınızı şişirmem
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
size ne lan illa ki sizin dedikleriniz gibi kullanacak, adam ulaşım için kullanıyordur, eğlenmek için kullanıyordur, hobi için kullanıyordur, baba yadigarıdır, milli sporcudur saygı duyacaksınız ya bu kadar basit. yıl 2016 hala şehirli olamadınız la köylüler trafikte en aşağıdakine saygı duyacaksın ya bu kadar basit, bisikletliye, motosikletliye, patenliye saygı duymak zorundasınız ya bu kadar altı üstü, adam sizi mi öldürecek sanki. ulan bu ülkede motorcular bile trafikte anası ağlatılanlar bile saygıdan bir haberi yok. herkeste bir paragözlük. herkes güçlünün tarafında bombok bir ülke, bombok trafik, bombok insanlar
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
573
Hakaret etmeye başladığına göre bu fikir alışverişinde başka çaren kalmadı. İstemiyorum sizi, kapansın patenciler, kollarına sarı bant takalım, alışverişi keselim, sosyal güvencelerini iptal edelim, hadım edelim, önce asalım sonra yakalım demedim, buna hakkımda yok :) ben trafik akışı olan yerde birisinin başına bela olmayın diyorum. Ölsen mühim değil, mesele; annen baban gelecek kan parası isteyecek bizden. Seni değil kendimi düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paten ile uzun yola cikmayi düşünüyorum.yanima ne alayim ?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
nedir bu alıp verilemeyen şey ? elektirikli cincıra binen görse tekme atma isteği, arabayla giderken patenci görse ezme isteği, motorcu görse sıkıştırma isteği, kendinden küçük araba görse üstünden geçme isteği, yakışıklı görse imha etme isteği, kız görse.. ne oluyoruz ?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
........ne oluyoruz ?.......

sanırım olduk bile :( saygısız bir toplum olduk, sadece trafikte değil heryerde.

özellikle büyük şehirlerde,kısır bir döngü içinde sinir harbi yaşıyoruz...kimseye saygımız yok ama herkesden beklentimiz çok !
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
Hakaret etmeye başladığına göre bu fikir alışverişinde başka çaren kalmadı. İstemiyorum sizi, kapansın patenciler, kollarına sarı bant takalım, alışverişi keselim, sosyal güvencelerini iptal edelim, hadım edelim, önce asalım sonra yakalım demedim, buna hakkımda yok :) ben trafik akışı olan yerde birisinin başına bela olmayın diyorum. Ölsen mühim değil, mesele; annen baban gelecek kan parası isteyecek bizden. Seni değil kendimi düşünüyorum.

Trafikte zaten herkes bencil olduğundan dolayı biz bu durumdayız

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

Paten ile uzun yola cikmayi düşünüyorum.yanima ne alayim ?

Patenle en uzun yolum 8 buçuk saat falan sürmüşttü dizliğin olsun eldivenin olsun yanında çanta bulundur çantasa ayakkabın olsun mutlaka, yedek bir tişört olabilir eğer bi günlük bir gezi olacaksa yanına ekmek arası alabilirsin yolda boşuna para harcamamak için ama sana önerim çantana 1,5 litrelik şişede buz koy o yolda eriyor zaten eğer kaskın ve aksiyon kameran varsa mutlaka al onlarıda yanına lazım oluyor çünkü ve cebinde en az 30 lira civarı paran olsun malum 500ml su bile 1 lira o yüzden paran bitmesin yolda ve aksiyon kamerası yaricinde bir kamera ve selfie çubuğu alabilirsin yanına yoldan bir hatıra olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

nedir bu alıp verilemeyen şey ? elektirikli cincıra binen görse tekme atma isteği, arabayla giderken patenci görse ezme isteği, motorcu görse sıkıştırma isteği, kendinden küçük araba görse üstünden geçme isteği, yakışıklı görse imha etme isteği, kız görse.. ne oluyoruz ?

Bencilce hareket edenler yüzünden böyle olduk trafikte kendini hep üstün görenlerden dolayı sokak arasında kayan patencilere bile artık korna çalıp küfür ediyorlar
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onlarda paten
girl-rollerblading-in-the-slow-moving-traffic-on-ocean-drive-at-south-a8x6a2.jpg

bizde paten
1214537_620x410.jpg


Valla benim yolumdaysa patenci yol veririm, saygı duyarım üstüne kıskanırım . amma kalkıp orama burama tutunmaya çalışan olursa açarım gazı söylemedi demeyin
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
onlarda paten
http://l7.alamy.com/zooms/00cee4013...ng-traffic-on-ocean-drive-at-south-a8x6a2.jpg
bizde paten
http://im.haberturk.com/2016/03/24/ver1458814898/1214537_620x410.jpg

Valla benim yolumdaysa patenci yol veririm, saygı duyarım üstüne kıskanırım . amma kalkıp orama burama tutunmaya çalışan olursa açarım gazı söylemedi demeyin

internet den iki fotografa bakıp yorum yapmayın yahu :) ben Greg Mirzoyan ile paten kaydim (paten dünyası tanır) adam yanımda araçlara asila asila gitti :D
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Mevzuatta bisiklet geçiyor, bisiklet resmi otoriteninde belirttiği üzere bir ulaşım aracıdır.(önce bunu netleştirelim)

Şimdi konuya gelirsek. Hoş geldin önce. Neler yaşadığını, şikayetlerini çok iyi anlıyorum, ama hiç paten kullanmadım. Peki nasıl anlıyorum? Bisiklet kullandım ben hemde yıllarca her gün önceleri okula giderken, sonraları işe.

Ben bu ülkedeki herkesin çocukken, sahip olana kadar, "benimde olsa" diye hayal kurdukları bisiklet ile yaşadığım şeyleri hala hazmedemiyorum. Paten ile bunları yaşaman, üzülerek söylüyorum ama çok normal. Burası normal değil, biz normal değiliz ama bizim normalimiz budur.

Paten mevzuatta geçmiyor olabilir zaten mevzuat eski. Bu konuda bir itirazınız olabilir, belki başarı da sağlarsınız, umarım da uygun olan yerlerde resmi haklarınızı(eğer yoksa elde edersiniz) fakat bazı gerçekler var;

Mesela şerit sayısı, genişliği, kaçış alanları, yol kalitesi vs. oradaki trafik akış hızı.

Bunları göz önüne aldığımız da bizim motosiklet camiasında bile X cc motosikletler a yoluna, b yoluna çıkmamalı, tehlikeli vb. tartışmaları bir ortak kanaat oluşturamadı. Vaziyet bu iken, paten kullanılan yerler çok dikkatli seçilmeli ve karşılaşabilecek zorluklara önden hazırlıklı olunmalı, bunlar göze alınarak hareket edilmeli.

Birde unutma ki trafikteki insan senin ayağında ki pateni görmeyebilir ve yaya hızında olduğunu düşünme ihtimali çok yüksek.

Kal sağlıcakla.
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
126
size ne lan illa ki sizin dedikleriniz gibi kullanacak, adam ulaşım için kullanıyordur, eğlenmek için kullanıyordur, hobi için kullanıyordur, baba yadigarıdır, milli sporcudur saygı duyacaksınız ya bu kadar basit. yıl 2016 hala şehirli olamadınız la köylüler trafikte en aşağıdakine saygı duyacaksın ya bu kadar basit, bisikletliye, motosikletliye, patenliye saygı duymak zorundasınız ya bu kadar altı üstü, adam sizi mi öldürecek sanki. ulan bu ülkede motorcular bile trafikte anası ağlatılanlar bile saygıdan bir haberi yok. herkeste bir paragözlük. herkes güçlünün tarafında bombok bir ülke, bombok trafik, bombok insanlar

birader bu nasıl üslub?
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
onlarda paten
http://l7.alamy.com/zooms/00cee4013...ng-traffic-on-ocean-drive-at-south-a8x6a2.jpg
bizde paten
http://im.haberturk.com/2016/03/24/ver1458814898/1214537_620x410.jpg

Valla benim yolumdaysa patenci yol veririm, saygı duyarım üstüne kıskanırım . amma kalkıp orama burama tutunmaya çalışan olursa açarım gazı söylemedi demeyin

Valla bazen bizde yokuşlarda falan tutunalım mı abi diyoruz yorgun oluyoruz ki zaten patenle arabalara falan tutunmak sıkıntı olabiliyor çünkü 60 dan sonra ayak titremeye soğuk terler akmaya başlıyor :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

Mevzuatta bisiklet geçiyor, bisiklet resmi otoriteninde belirttiği üzere bir ulaşım aracıdır.(önce bunu netleştirelim)

Şimdi konuya gelirsek. Hoş geldin önce. Neler yaşadığını, şikayetlerini çok iyi anlıyorum, ama hiç paten kullanmadım. Peki nasıl anlıyorum? Bisiklet kullandım ben hemde yıllarca her gün önceleri okula giderken, sonraları işe.

Ben bu ülkedeki herkesin çocukken, sahip olana kadar, "benimde olsa" diye hayal kurdukları bisiklet ile yaşadığım şeyleri hala hazmedemiyorum. Paten ile bunları yaşaman, üzülerek söylüyorum ama çok normal. Burası normal değil, biz normal değiliz ama bizim normalimiz budur.

Paten mevzuatta geçmiyor olabilir zaten mevzuat eski. Bu konuda bir itirazınız olabilir, belki başarı da sağlarsınız, umarım da uygun olan yerlerde resmi haklarınızı(eğer yoksa elde edersiniz) fakat bazı gerçekler var;

Mesela şerit sayısı, genişliği, kaçış alanları, yol kalitesi vs. oradaki trafik akış hızı.

Bunları göz önüne aldığımız da bizim motosiklet camiasında bile X cc motosikletler a yoluna, b yoluna çıkmamalı, tehlikeli vb. tartışmaları bir ortak kanaat oluşturamadı. Vaziyet bu iken, paten kullanılan yerler çok dikkatli seçilmeli ve karşılaşabilecek zorluklara önden hazırlıklı olunmalı, bunlar göze alınarak hareket edilmeli.

Birde unutma ki trafikteki insan senin ayağında ki pateni görmeyebilir ve yaya hızında olduğunu düşünme ihtimali çok yüksek.

Kal sağlıcakla.

Paten kullanmamış hiç deneyimi olmayan biri bile bu şekilde anlayabiliiyorsa beni ülkemde bazı şeyler yoluna giriyor demektir :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

internet den iki fotografa bakıp yorum yapmayın yahu :) ben Greg Mirzoyan ile paten kaydim (paten dünyası tanır) adam yanımda araçlara asila asila gitti :D

Forumda bir patenci daha mı buldum ben yoksa :)
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cık patenci diil o dansçı gibim bişi , vaktiyle gel koreografik bişiler yapalım dedik dinlemedi.
bunlar böle 2-3 gazoz kapağı etrafında döner durur bi yere gittikleride yok (işte bunlar hep kıskançlık) ,kendi gençliğimden biliyorum bizde sabahtan akşama kadar dönerdik noldu karnımızmı doydu ? yoo öle işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst