- Katılım
- 19 Eyl 2008
- Mesajlar
- 328
dün arabayla gecenin 2sinde paten yapan bir delikanlıyı eziyordum az kalsın.
canım kardeşim paten sürüyorsanız uslubuyla surun. uslubu artık neyse.
yola pat diye cıkarsanız,sekil yapmaya kalkarsanız asfaltı opersiniz.
bunu hic kimse arzu etmez. gece sürüyorsan da rekletif yelek falan giy. durumun yoksa git bir insaattan oradaki iscilerden iste,verirler.
unutma,paten taşıt değildir.
canım kardeşim paten sürüyorsanız uslubuyla surun. uslubu artık neyse.
yola pat diye cıkarsanız,sekil yapmaya kalkarsanız asfaltı opersiniz.
bunu hic kimse arzu etmez. gece sürüyorsan da rekletif yelek falan giy. durumun yoksa git bir insaattan oradaki iscilerden iste,verirler.
unutma,paten taşıt değildir.