Böyle de Olur mu? CF 650TK Türkiye'de 26.000 TL, İngiltere'de 14.000 TL

Katılım
5 Tem 2016
Mesajlar
103


Böyle de Olur mu? CF650TK Türkiye'de 26.000 TL, İngiltere'de 14.000 TL. İşte internet istesi
http://www.wkbikes.com/650cc_motorbikes_wk-650tr.html
İngiltere satış fiyatı normal de 5199 Sterlin ama %30 indirimli 3599 sterlinden satıyorlar. Oda yaklaşık 14.000 TL yapıyor. Yanı motor burada 25.750 TL. İndirin %30 daha, yapın 18.000 TL, alalım bizde.

 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Mondial getirdi 1 tane satmadı kendi ismiyle soktular 1 tane satmayacak showroomda oturup izlemekten zevk mi alıyorlar?
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Bu kadar fark beklemiyordum acikcasi.

0462087.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
24'e 26 yetmez, köprüler yapılıyor, para lazım desem de köprüleri yap işlet devretle kar garantili yaptırıyorlar:) bu fark acaba nereye gidiyor :) devlet büyüklerimiz daha iyi bilir :) mesela Saray'ın maliyetini geçtik genel gideri ne kadarmış :)
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Ben motorun internetten gördüğüm ve yorumlar açısından yurtdışındaki satıldığı fiyata iyi bir 0 motosiklet olduğunu düşünüyorum ancak burada biraz pahalı satılıyor. Yamaha'nın 2-3 yıl önce yaptığı gibi neredeyse 0 kar politikasıyla satsalar iyi kötü bir müşteri kitlesi oluşturup zamanla yola koya bilirler ancak ciddi kar marjıyla piyasaya sunuyorlar. Zaten ucuz motorlardan iyi para kazanıyorsun biraz da kaliteli mal satmayı becer düşük karla...
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
çinliye 26 bin vermek ? honda vfr 800 ler var o bantta, fazerlar var, dl650, vb. maceraya gerek yok. Sevgili cf moto güzel motorunu alıp istediğini yapabilir :D
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Adamlar küçük cc cupları kırsal kesime, commuterlari şehirlere, scooterları yazlık ilçelere istediği kadar satıp para kazanıyor zaten. Yüksek hacimli motosikletin satış adedi belli sonuçta fiyatı ne olursa olsun uğraşmalarına bile değmiyor. 3000 tlye satılan motorlar dan gelen kar yetiyor da artıyor bile.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
tolga 2.el güzel bi makina alırız demek istemiş

Beni anladığınız için teşekkür ederim. Ne adamlığım kalmış, ne mesleğim, ne matematik bilgim ne de Anneme saygı ! Şahıs dümdüz gitmiş...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Beni anladığınız için teşekkür ederim. Ne adamlığım kalmış, ne mesleğim, ne matematik bilgim ne de Anneme saygı ! Şahıs dümdüz gitmiş...

silinmiş. bide hondolog abimiz vardı kaderi sizinle aynı olan. kötü söz kötülerindir
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Fiyatı da geçtik,adamlar İngiltere'ye çeşit çeşit motosiklet getirmiş.Türkiye 3 tane motosikletleri var.Getiri o 125 ccleri uygun fiyattan satın bakın nasıl kapış kapış gidiyor.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Bizim ülkenin politikası halkın üstüne bin de nasıl binersen bin.
Bu yüzden orta yaşıma gelmeden yurtdışına çıkıp orda bir düzen kurmak istiyorum.
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakikaten o 125ler ne yahu ! 5 liraya wr125 çakması 6 liraya cbr ... hele o naked , ters amortisörmü ararsın su sogutma mı.. o paraya bide..
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Vergi sistemimiz sağolsun. Çok kazanan ülkenin insanları olduğumuz için bukadar çok ver-gi(riyor):sunny:
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Daha beterini söyleyeyim. Onların alım gücüne göre 3600 sterlin bizdeki 3600 TL gibi bir şey.

Düşün artık... 3600TL'ye gıcır gıcır garantili 650'lik motor... Çinli motor zaten bedava, 300-500TL gibi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst