- Konu Yazar
- #1
Merhaba motorda yeniyim kendimi 1.5 ay önce kuba razore 100 alfım sıfır şekilde şuan 1700 km de arka amortisörler ötmeye başladı makine yağı sür dediler nereye sürmem lazım bide arka fren kamyon freni gibi bastıkça basıyorsun en aşağıya kadar bide arka frene basınca da ötüyor iyice ona da zımpara çek dediler o nasıl olacak yardım eder misiniz şu kardeşinize