Motosikletin amortisör ve arka freni

Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
27
Merhaba motorda yeniyim kendimi 1.5 ay önce kuba razore 100 alfım sıfır şekilde şuan 1700 km de arka amortisörler ötmeye başladı makine yağı sür dediler nereye sürmem lazım bide arka fren kamyon freni gibi bastıkça basıyorsun en aşağıya kadar bide arka frene basınca da ötüyor iyice ona da zımpara çek dediler o nasıl olacak yardım eder misiniz şu kardeşinize
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Sağlam bi ustaya git süspansiyonu yağlasın ama arka frene gelmesin kesinlikle. Arka fren için ise balata spreyi sık balatanın oldugu tarafa.
Süspansiyonu sende yaparsın makine yağını o yay ın içindeki silindir gibi boruya sür ve arka tarafa bastır ki yaylansın her yeri yağlansın.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
171
Şimdi dostum anladığım kadarıyla ilk motosikletin ve dolayısıyla acemilik var biraz. Zira arka freni bol bol kullanıp erkenden dibini bulduğunu anlıyorum dediklerinden. Öncelikle, motosiklette durmak için ön freni kullanmaya alışman gerek. Arka fren de elbette kullanılacak ama asıl fren ön frendir. İkinci olarak arka fren bittikçe arka kampananın orada pedal ayar vidası olur onu sıkarsın. Sıktıkça fren hissi pedalda daha yukarı gelir. Eğer freni tamamen bitirdiysen ki öttüğüne göre olabilir balatanın değişmesi gerekir. Amortisör için gerekenler söylenmiş zaten.
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
27
Şimdi dostum anladığım kadarıyla ilk motosikletin ve dolayısıyla acemilik var biraz. Zira arka freni bol bol kullanıp erkenden dibini bulduğunu anlıyorum dediklerinden. Öncelikle, motosiklette durmak için ön freni kullanmaya alışman gerek. Arka fren de elbette kullanılacak ama asıl fren ön frendir. İkinci olarak arka fren bittikçe arka kampananın orada pedal ayar vidası olur onu sıkarsın. Sıktıkça fren hissi pedalda daha yukarı gelir. Eğer freni tamamen bitirdiysen ki öttüğüne göre olabilir balatanın değişmesi gerekir. Amortisör için gerekenler söylenmiş zaten.

Acemiyim daha ilk motorum başlangıç olsun alışayım diye aldım yavaş yavaş ön fren kullanmayı öğrendim sayılır bide bu arka fren balata değişimi kaça olur servislere fazla para kaptırmayalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst