R25, Ninja 300, RC390, CBR500R Sizce Hangisi?

Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Abs iyi bi olay ama çok da ihtiyacın olmuyor

Kask ve eldiven de öyle zaten işe yararlarsa bir kere işe yarıyorlar. :cherry: :cherry: onları takmadan kullanan binlerce kişi var sokakta :p


Motorun grenajı falan her şeyi orjinal gelip bak gör dedi ekspertize sokmayı söyledim tabi yaptırabilirsin dedi konuşması güven verdi ama ekspere verecek para yok bende açıkçası 150 200 veremem şimdi boş yere.

Tanımdığın bir insandan motor alıyorsan o kaçtığın 200 tl ilerde seni bin pişman etmesin. Belki satanın bile farkında olmadıgı bir sorun vardır kim bilir. Zaten motorun 3. sahibi olucaksın. Senide anlıyorum motor aramaktan bıkmışsın ama bu işi şansa bırakma.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
195
Arkadaslar 250 300 cc lik makinayla 500 cc yi nasil karsilastiriyorsunuz anlamiyorum 3 unude kullan gazla anlarsin farki. Tork diye birsey var. Biriyle 8000 devirde giderken biriyle 6000 devirde gidersin bu bir konfor ve keyiftir kullanirsan bu motorlari anlarsin
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Kardeş burda herkez farklı birşeyler söyler herkezin zevki,kullanim amacı farklı. Millet r25e gidiyor diyor ama o gidene kadar ben uçmuş oluyorum😉 bu arada ciddiyim r25 8-9bin devirden sonra anca anca gidiyor işte.Şahsen beni 250 Sl le 130a kadar gecemiyor. Ben olsam ninja 300 ü tercih ederdim.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Abs'li motor alanlara hayat garantisi mi veriliyor :d önceden ben de olmazsa olmaz bişey olarak görüyodum da öyle de değilmiş
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
Arkadaşlar herkesin yorumlarından dolayı teşekkür ederim, yarın motoru satın almaya gidiyorum. Motoru çok bambaşka birinden alıyorum ve bunu size açıkalyacam yarın, nazar gelmesin diye hiç bir şeyden bahsetmek istemiyorum şu anda :)

Yarın allah kısmet ederse her şey açıklayacam ve çok şanslıyım bunu söyleyebilirim.
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Arkadaşlar herkesin yorumlarından dolayı teşekkür ederim, yarın motoru satın almaya gidiyorum. Motoru çok bambaşka birinden alıyorum ve bunu size açıkalyacam yarın, nazar gelmesin diye hiç bir şeyden bahsetmek istemiyorum şu anda :)

Yarın allah kısmet ederse her şey açıklayacam ve çok şanslıyım bunu söyleyebilirim.

Hangi motoru aldınız çok merak ettim :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Bir türlü bizi şoke edemedin yaaaa :queen:
Noterde sorun çıktı sanırım :pr:
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
54
Arkadaş yeni konu açmış buraya haber vermeyi unutmuş heyecandan olsa gerek :thumleft:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/168366-yeni-motorumu-aldim-fotografli-ktm-rc-390-abs.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst