- Katılım
- 1 Ağu 2016
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Konuşma Başı
Merhabalar. Suzuki burgman 200 almaya karar verdim. Yamaha yzf r25ım var hasar kaydı oldugu ıcın 12.750 fiyat biçtim suzuki naziili bayisine daha tam konuşulmadı ama olucak gibi. Ama bayide Absiz yokmuş Abslide pahalı geliyo 2015 model için konusuyorum. 2016 model ABSsiz gelicekmıs ama 2015 model ABSliyle aynı fiyat olur diyor 15.400 falan dedi sizce o kadar olur mu? Ne yapmayalım bilemiyorum gerçekten. Nakit sıkıntım var üstünü tamamlarken sıkıntı yaşayacagım o yüzden yardımcı olursanız çok sevinirim.Bu arada bu vergilere nedir böyle ya gerçekten sinirden küplere binip gezicem motor yerine... :jocolor::jocolor:
Şimdiden yardımcı olanlara teşekkür ediyorum iyilik eden iyilik bulsun diyorum. Saygılarımla.
Merhabalar. Suzuki burgman 200 almaya karar verdim. Yamaha yzf r25ım var hasar kaydı oldugu ıcın 12.750 fiyat biçtim suzuki naziili bayisine daha tam konuşulmadı ama olucak gibi. Ama bayide Absiz yokmuş Abslide pahalı geliyo 2015 model için konusuyorum. 2016 model ABSsiz gelicekmıs ama 2015 model ABSliyle aynı fiyat olur diyor 15.400 falan dedi sizce o kadar olur mu? Ne yapmayalım bilemiyorum gerçekten. Nakit sıkıntım var üstünü tamamlarken sıkıntı yaşayacagım o yüzden yardımcı olursanız çok sevinirim.Bu arada bu vergilere nedir böyle ya gerçekten sinirden küplere binip gezicem motor yerine... :jocolor::jocolor:
Şimdiden yardımcı olanlara teşekkür ediyorum iyilik eden iyilik bulsun diyorum. Saygılarımla.