Enjeksiyonlu uygun fiyatlı scooter önerisi. (Max:5000 TL)

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Merhaba Arkadaşlar;

İstanbulda şehir içinde bazen iki kişi de binebileceğimiz, enjeksiyonlu, kronik sorunu olmayan, max 5000 TL ye kadar hangi scooter önerirsiniz?

Birde aşağıdaki scooterlardan enjeksiyonlu olan var mı?
Tayvan ve Hint olarak
Hero'yu çok övüyorlar Duet veya Dash modellerini. 5 yıl garanti veriyorlar ayrıca saç kasa diye satış politilakaları var. Tvs veya Lifan nasıl?

Bu scooterlar sıfır fiyatları 4.500-5.000 TL civarı.

Teşekkürler.
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
238
alacak olduğun scooter uzun bir süre kullanmayımı düşünüyorsun yoksa belli bir zamandan sonra yükseltme gibi bir düşüncen varmı ? vaya satmak istediğinde hemen elden cıkmasını istiyormusunuz ?
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Yamaha Delight ta benim aklımda 1.sırada ama farklı alternatifler olabilir mi diye düşündüm. 1-2 sene götürsün yeter :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
5bin TL`ye Pcx, Delight secenekleri sanmiyorum mumkun olacagini.

Sym Fiddle, Kymco Agility City 125, Agility 200, Super 8 125 gibi urunlerin 2014-2015 modellerini alip, gonul rahatligiyla kullanabilirsiniz.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166


Suzuki address de güzele benziyor gerçekten bunu görmemiştim bir inceliycem.

Sym Fiddle 3 Kymco Agility City 125, Agility 200, Super 8 125 bunlardan hangisi desem ne dersin hocam? Birde bunlarda hangisi enjeksiyonlu yada enjeksiyona atakılmıyım mı?
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
238
Suzuki address ile de güzel keyifli anlar yaşayan arkadaşlarımız var 2 kişi geziye cıkan felan youtube'de videolara göz ata bilirsin
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
kendi kullandığım Kymco agility200 ü önneririm. Avantajları; 16 inç jantları ile bozuk yollarda daha dengeli. ortası boş eşya taşımaya birebir market alışverişinde hiç sıkıntı olmuyor. ön ve arka disk fren var çok iyi duruyor. özellikle arka fren süper.
Dezavantajları: Süspansiyonlar sert biraz. Yolcu pegleri biraz ilerde kalıyor genelde artçı şikayet ediyor. yakıt eğer zorlarsan 3.5 ile 4 lt arası yakar, ama fazla yüklenmezsen tek kişi 2.5 ile 3 lt arası(100km de)yakarsın. ikinci elde temiz 5000 tl bulursun. Bu scooter ile yaptığım yolculuklar belki fikir verir.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/163852-bati-karadeniz-yollarinda-22-24-nisan-2016-a.html
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/151626-yedigoller-ve-abant-gezisi-7-9-agustos-530km.html
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/153955-marmara%27nin-guneyi-kapidag-kus-golu-ulubat-golu-iznik-gezisi-19-22-eylul.html
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/158208-denizli-goleti-gezi-27-12-2015-a.html
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Peki suzuki adress ile yamaha d'elight arasinda tercih yaparsak yine mi suzuki?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Adı geçen modelleri 5000 TL 'ye, hatta sıfırından ucuza bulursanız söyleyin ben de alacağım.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar son 1-2 yorum daha alabilirmiyim aşağıdakiler için? Durum biraz farklılaştı :) Hatta 1.ve 2.tercih olarakda yazabilirsiniz sıfır/2.el'e göre. (Aksesuar + plaka masraflarları düşünülerek)

1- Honda pcx 2.el (michelin lastik + muayneli + 2013 + 12.000 km 6.250 TL civarı.)

Artıları:
+ Diğerlerine göre yüksek tork ve beygir gücü
+ Şık görünüm
+ Sıvı soğutma
+ 14 jant
+ ESP
+ Start/Stop

Eksileri:
- 2.el

2 - Suzuki Address (sıfır 2016 model 6.000 TL)

Artıları:
+ Sıfır
+ 2 yıl veya 30000 km garanti
+ 14 Jant
+ Orta performans tork ve beygir
+ Zincir Güç aktarımı (kayış değil)
+ Uygun yakıt tüketimi

Eksileri:
- Hava Soğutma

3 - Yamaha D'elight (2.el michelin lastik + muayneli + 2014 + 11.500 km + topcase 5.000 TL civarı.)

Artıları:
+ 12 Jant

Eksileri:
- 2.el
- Düşük performans tork ve beygir
- Hava soğutma
- Diğerlerine göre yere yakın olması

4 - Hero Duet (sıfır 2016 model 4.850 TL fiyat/performans)

Artıları:
+ 5 yıl garanti
+ Saç kasa
+ kombine fren
+ orta tork ve beygir

Eksileri:
- hava soğutma
- 10 jant
- Hint (Çokta kötü değil)

Sym de her ne kadar seramik silindir de olsa SYM ve Kymco motorları karburatörlü olduğu için eledim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Yok mu yorum yapabilecek?
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
honda ya da suzuki.
ayrıca karburetör dediğin 100km de 0.5 litre hadi bilemedin 1 litre fark edecek :)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
2012 model 9.500 km givi cantali muayneli beyaz honda pcx 6.000 TL ye alarak iyi bir secim yaptigimi dusunuyorum. Yeni alacaklara hayirli olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst