Honda City Adventure . Honda’dan Off-Road Scooter

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
Honda City Adventure Concept'in üretileceği zaten söyleniyordu. Ancak test sürüşleri ile karşılaşmak cidden güzel!
İntegra ile (Yani NC750 serisi ile) benzer altyapı taşıyan ancak ters ön maşa, tel jantlar ve farklı arka maşası ile çıktığı anda Türkiye'ye gelmezse Ninjalar eşliğinde Honda Gebze'yi basacağım :)

Haberi:
http://www.scooter-station.com/Honda-City-Adventure-Premiers-tests-routiers.html

http://www.omnimoto.it/magazine/17385/honda-city-adventure-in-azione-su-strada-scoop-video

http://www.omnimoto.it/magazine/17347/scoop-foto-honda-city-adventure-scooter-collaudo

arton2257.jpg
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Bu scooter kaç cc ? Umarım 250 üzeri değildir de uçuk fiyatlara gelmez. Konsept haliyle üzerinde fazla oynama yapılmadan piyasaya çıkarsa çok şık olur. Xmax esintileri var hafiften.
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
111
Ülkemize gelirse gelirken aa tipi güzelmiş vergisiyle yeni bir model düşünmüşler vergisi de yanında gelir 10 katı fiyatına satılır :(
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Ben de her şeye çok güzel çok güzel diyorum. Begenmedigim iki teker ciksin yahu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst