Ciddi ciddi düşünmeme rağmen çanta konusu yüzünden hepsinden vazgeçtim.
dashın selesı daha rahat duetınde amortısorlerı denılıyor,fakat ıkısıde dırek konfora etkı eden krıterler ,acaba daha mumkun olmasından dolayı dash selesı duete monte yaptıralamzmı ustası bulunursa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------
turkce mını ınceleme..
Ben ikisini de denedim ama sanki dash biraz daha dinamik geldi bana ve yakıtı da gayet makul hissettirdi.alırsan az veriyim deme vx lerinden al ...