kağıthanede(ofispark karşısı) çalınan beyaz honda pcx 41 fu 538

Katılım
19 Tem 2016
Mesajlar
6
merhaba arkadaşlar.15.07.2016 cuma günü sabaha karşı 05.02 de(darbe olduğu gün) kağıthane ofisparkın orada oturduğum apartmann girşinde disk kilidi olmasına rağmen yaklaşık 20 saniyede (kamera kayıtlarında gördüğüm izlediğim için) motorun kilidini kırıp kontak ile uğraşıyor ve motoru çalıştırıp gidiyor.04.56 da önce 2 kişi kafasında kask var geliyor motoru inceliyorlar ve daha sonra 05.02 de gelip işlemi bitiriyorlar.41 fu 538 plakalı beyaz honda pcx plakalı motoru veya herhangi beyaz şüpheli pcx marka motosikleti, lütfen polis merkezine bildirmenizi rica ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Ofisparkın önünde, ofisparkta çalışan bir arkadaşın R25'i çalındı geçen aylarda. Bölgedeki tüm pisliklerle, hırsızlarla görüştüm motor Hakkında az çok bilgi aldım fakat çoktan uçup gitmişti. Yarın bir daha çökeyim bakalım o bölgeye. Senin motoru sorarım

(Kağıthane'de oturduğum için her akşam o bölgede takılıyorum eş dostla)
 
Katılım
19 Tem 2016
Mesajlar
6
motorun fotoğraflarını da yükledim.
X4z8g5.jpg
[/url][/IMG]
bboZ0m.jpg
[/url][/IMG]
dbVlJp.jpg
[/url][/IMG]
5VOEv5.jpg
[/url][/IMG]
AJl8bB.jpg
[/url][/IMG]
0D5WZY.jpg
[/url][/

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

Ofisparkın önünde, ofisparkta çalışan bir arkadaşın R25'i çalındı geçen aylarda. Bölgedeki tüm pisliklerle, hırsızlarla görüştüm motor Hakkında az çok bilgi aldım fakat çoktan uçup gitmişti. Yarın bir daha çökeyim bakalım o bölgeye. Senin motoru sorarım

(Kağıthane'de oturduğum için her akşam o bölgede takılıyorum eş dostla)

eyvallah osmanico.ben idarenin çocukları ile biraz görüştüm motor kağıthane de görülmüş, artık çocuklar nekadar doğru söylüyolar bilemedim.güzel haberlerini bekliyorum.inşallah bi iz buluruz.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kağıthane sanayi ve nurtepe dedir o motor kesin. aspirin çetesi.
Hale bak polıs hafıye her bırsey olduk. Nerden ne kalkıyor bılıyoruz.
 
Katılım
19 Tem 2016
Mesajlar
6
Ofispark önünde çalınan ikinci motor , Geçmiş olsun

teşekkür ederim Nuansiyen valla oluyormuş oralarda bnd araştırmalarım sonucu öğrendim.keşke yapacak bişi olsa.inşallah parçalanmamıştır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------

Kağıthane sanayi ve nurtepe dedir o motor kesin. aspirin çetesi.
Hale bak polıs hafıye her bırsey olduk. Nerden ne kalkıyor bılıyoruz.

yapacak bişi olsa keşke.bu herifler le de uğraşılmaz.keşke binip binip bi köşeye atsalar da bizde motorlarımızı sağdan soldan toplasak.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Hocam merhaba çok geçmiş olsun inşallah hemen bulunur. Merak ettigim disk kilidi nasıl birşeydi?
 
Katılım
19 Tem 2016
Mesajlar
6
Ön tekerin üstündeki disk in üstünde bulunan deliklere yerleştirdiğim alarmlı bi kilit.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
86
slm cok gecmiş olsun bende kagıthanede oturuyorum gözüm yollarda olacak inşallah enkısa zamanda bulunur istersen akşamları beraber turlarız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst