Bu dediklerini yapar. Motoru şöyle düşün, hani aslında güvenli bir motor, gazı bayağı uzun tutmuşlarki, bilmeden abanıp sapıttırma diye. Abanırsan ikinci viteste dahi drift yapan bir makine. Yeni öğrenen bir kişi için gayet güvenli ama çabuk bıkılıyor motordan sürekli üst devirde kullanman gerekiyor bu dediğin hızlar için ve bu fındık motor bir zaman sonra yoruluyor, kullananı da yoruyor, hani diyorlarya sakince gidilmiyor diye, gidilmez tabi, gidebilmek için sürekli gaz istiyor, bileklerim ağrıdı gaz basmaktan ve sonrasında bıktığında bin ikibin lira bana koymaz dersen hemen al derim. Durumun özeti bu, ama uzun yıllar kullanmak istersen bence bundan ziyade bir sürüş geçmişin de olduğunu varsayarak 500lük bir makineye yönelmeni tavsiye ederim. Adam 125ten 700e geçiyor, tasvip edilir mi bilemem ama sonuçta gaz kolu senin elinde. İmkanın varsa ya test sürüşü yap, yada olan birinden rica et ve mutlaka test et. Tercihler kişilere göre değişebilir, bana yavan gelen sana tam oturur, yada tam tersi. Keyifli ve güvenli sürüşler.