- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1

Bu model hakkında ayrıntılı bilgi için www.kubamotor.com websitesini ziyaret ediniz.

Yetkili Satıcılar ve Fiyat Bilgisi için Tıklayın
Son düzenleme:


arkadaşlar ben kuba eland 200 alıcam 16 yşındayım ondan off road kullanmak zorundayım ondan kuba 200 eland off roadmı ?
evet arkadaşlar sorunu çözdüm daha önce vitesli bir motor kullandım bütün bakımlarını kendim yapıyordum bununda kendim yapmaya karar verdim ve gerekli anahtarları ve ekipmanları aldım varyatör sökme anahtarı 30 tl 360 numara su zımparası 1 tl tiner 5 tl balata temizleme spreyi kaça aldığımı unuttum önceden vardıvaryatör kapağını söktüm takrik setini ve varyatörü söktüm balata tozu ve kayış tozu ile kapkara olduğunu gördüm tiner ile bütün tozları temizledim zımparaladım özellikle baga halkalarını kayışın sürtündüğü aksamları varyatör balatalarını ve sürtündüğü yerleri çok ince zımpara ile zımparalayıp balata temizleme spreyi ile iyice temizledim kayışı sabunlu su ile yıkayıp balata spreyi ile silgim üzerinde toz kalmadı bando kayış çıktı üzerinden gayet iyi durumdaydı değiştirme gereksinimi duymadım sonuç titreşim azalması tork artışı ve ilk kontaktaki performans oldu bana toplam maliyeti 36 tl kazandığım tecrube de yanıma kar kaldı ilerleyen zamanda kayış varyatör değişimini kendim rahatlıkla yapabilirim ayrıca çok kolaymış kuba eland 200t aracımdan çok memnunum düşünenlere çelişkide kalanlara şiddetle öneririm performansı şaşırtıcı derecede iyi kullanımı da çok kolay bu atv yi alacak arkadaşlara tavsiyem lastik basınçlarına dikkat edin aşırı hava vurmayın lastiğin ortasını aşındırıyorsunuz önler 20 psı arkalar 15 psı hava basıncı olmalı fazlası lastiklerin erken aşınmasına sebep oluyor bilginize.
Eline sağlık usta bizim motosikletlerede el at biAtv'nin bir kaç fotoğrafını paylaşırmısın hatta bideoda olabilir
kuba eland 200cc almayı düşünüyorum daha önce apache nin bir modelini almayı düşündüm fakat arkadaşımda apache rlx 200s modeli vardı sürekli sorun çıkarıyor ve kışın çalışmıyordu kuba eland 200 cc hakkında bilgi verirmisiniz özelllikle yakıt konusu çok yakarmı
kuba eland 200cc almayı düşünüyorum daha önce apache nin bir modelini almayı düşündüm fakat arkadaşımda apache rlx 200s modeli vardı sürekli sorun çıkarıyor ve kışın çalışmıyordu kuba eland 200 cc hakkında bilgi verirmisiniz özelllikle yakıt konusu çok yakarmı
eland 200
2016 model düşünüyorum arıza çıkarır mı kullanan veya bilgisi olan varmı
Arazide 60 kuruş şehir içinde 40 kuruş gibi yakar. Fakat size tavsiyem Kuba nın yeni getirdiği M550 yada LH500 dür.Aralarında çok fiyat farkı yok.Ayrıca performans olarak daha gelişmiş 500 olmasına karşın yakıtta da aynı değerlerde ve görüntü olarakta çok daha heybetli.Difransiyel kilidi de artı olarak mevcut.Ben size M550 yada LH500 tavsiye ederim.LH400 Kuba bu yıl getirmediği için yedek parçasını 5-10 gün beklemek zorunda kalabilirsiniz.Yinede beğendiğiniz LH400 ise siz bilirsiniz.Neticede KUBA servis konusunda sorunsuz çalışan bir firma...
Beyaban 1 ocak 2016 günü değişen kanun ile birlikte bu atv araçları B1 ve B sınıfı ehliyet ile kullanılabiliyor. Bu araçların gerçek sahip olduğu ehliyet bu değişen kanun ile birlikte artık B1 tipi ehliyettir. B ehliyet ise B1 tipinin kullandığı araçları kapsadığı için kullanılabiliyor.ATV ler artık A2 tipi ehliyet ile kullanmak yasaklandı.Aslında yasaklandı demeyelim A2 ile artık kullanılamıyor. T3 belgesine gelince... T3 belgesi traktör kapsamına giren araçlara verilen belgedir.Bildiğim kadarı ile traktörlere motorlu taşıtlar vergisi ödenmediği için bu tip T3 ruhsatı ile (ruhsatta araç sınıfında T3 (traktör) diye yazar.) trafiğe çıkan ATV lere motorlu taşıtlar vergisi ödenmez. Diğer ATV lerin ruhsatlarında yani T3 olmayanlarda ise araç sınıfına Motorsiklet(dört tekerlekli) yazar. Bu tipte olan ATV lere motorlu taşıtlar vergisi ödersiniz. Ayrıca birde kask dedikodusu var. T3 belgeli araçlarda kask kullanılmaz. Yani bir traktör kullanan çiftçinin ben kask taktığını görmedim. Ancak ruhsatında Motorsiklet (dört tekerlekli) yazıyor ise kask takma mecburiyeti vardır.Sonuç olarak bu cihazların üzerindeyiz. Bizi ruhsat değil kask korur.T3 veya motorsiklet olması hiç farketmez.Mutlaka kask kullanmalısınız.