KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
7
Selamlar,
Ben de Kayseri'den, 6 aylık sürücü hayatına 3. aracı olarak KTM Duke 250 sığdırmak üzere olan, ne görse alası gelen bir maymun iştahlı olarak aranızdayım.
Şu ana kadar her iki Duke başlığını da takip ediyor, bu mesajı da her iki başlığa yazıyorum.
Özellikle bakım, rodaj süresi, kronik sorunlar ve çözümleri hakkında yazanlar için teşekkürlerimi sunuyorum.
Hazır bunca çene yormuşken de KTM Duke ile yağışlı zeminde çamur/su sıçratma problemi yaşayanlardan kullandılar ise, hugger/mudguard/splash guard dedikleri arka teker üzeri korumalardan kullananların model ve alışveriş noktaları hakkındaki tavsiyelerini bekliyorum.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Selamlar, duke 250 ile çıkacağım avrupa turuna ait bilgileri, duke hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım keyifli bir kanal oluşumundayım. Motor hakkında kendi çapımda bildiklerimi, yaşadıklarımı paylaşacağım.Çamurluk,takoz nerden aldın ne yaptım hepsi orada :) İlgilenenler abone olup beğenebilirler :) Tekeriniz düz bassın.

Facebook
Youtube
Instagram
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Selamlar,
Ben de Kayseri'den, 6 aylık sürücü hayatına 3. aracı olarak KTM Duke 250 sığdırmak üzere olan, ne görse alası gelen bir maymun iştahlı olarak aranızdayım.
Şu ana kadar her iki Duke başlığını da takip ediyor, bu mesajı da her iki başlığa yazıyorum.
Özellikle bakım, rodaj süresi, kronik sorunlar ve çözümleri hakkında yazanlar için teşekkürlerimi sunuyorum.
Hazır bunca çene yormuşken de KTM Duke ile yağışlı zeminde çamur/su sıçratma problemi yaşayanlardan kullandılar ise, hugger/mudguard/splash guard dedikleri arka teker üzeri korumalardan kullananların model ve alışveriş noktaları hakkındaki tavsiyelerini bekliyorum.

hoşgeldin, çamurluk için bajaj ın çamurluğunu kullananlar var diye biliyorum. uygun fiyatlı da olur.

Selamlar, duke 250 ile çıkacağım avrupa turuna ait bilgileri, duke hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım keyifli bir kanal oluşumundayım. Motor hakkında kendi çapımda bildiklerimi, yaşadıklarımı paylaşacağım.Çamurluk,takoz nerden aldın ne yaptım hepsi orada İlgilenenler abone olup beğenebilirler Tekeriniz düz bassın.

Facebook
Youtube
Instagram

instagram hesabı yeni sanırım, diğerlerine bakamadım. duke ile avrupa turu çok güzel geliyor kulağa. otobanlar yerine alternatif güzergahlar çıkarabilirsen çok daha eğlenceli olur. instagram dan takipteyim. profili canlı tut :) enerjin hiç bitmesin

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

merhabalar herkese. geçenlerde gidonu tam sağ yapınca gaz verdiğini fark ettim. gaz teline baktım baya eskimişti. bugün atamoto da gaz telini değiştirdim. gayet fark etti, yumuşadı gaz kolu. motorum 2013 model, 13 binde. debriyaj telini 3 ay önce kendim değiştirmiştim. gaz telini yukardan şasinin içinden geçirmek baya zahmetli işmiş onu fark ettim. bu arada, bajaj pulsarın manetleri bizim duke oluyor (20 lira) gaz ve debriyaj teli uymuyor. orjinal almak lazım. debriyaj teli 50, gaz teli 70 lira.

son olarak bayram tatilinde, istanbul dan çıkıp tekirdağ, saros körfezi, çanakkale, bozcaada turu yapıp bir hafta sonra döneceğim. kamp, çadır, sahil güzergahı 2-9 temmuz arası. o güzergahta o tarihlerde olacak varsa haberleşelim.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
2015 model duke 200 ler hangi marka lastikle geliyor? Bir de bursada yetkili ktm servisi var mı? Expertizine güvenebilceğim bir servis var sa ordan bir duke 200 abs alıp aranıza katılabilirim. Herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
2015 model duke 200 ler hangi marka lastikle geliyor? Bir de bursada yetkili ktm servisi var mı? Expertizine güvenebilceğim bir servis var sa ordan bir duke 200 abs alıp aranıza katılabilirim. Herkese keyifli sürüşler.

2015 Duke 200'lerde ABS yok, üretilmedi. 250'liğinde var. Üzerinde gelen lastiklerde MRF.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Selamlar, duke 250 ile çıkacağım avrupa turuna ait bilgileri, duke hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım keyifli bir kanal oluşumundayım. Motor hakkında kendi çapımda bildiklerimi, yaşadıklarımı paylaşacağım.Çamurluk,takoz nerden aldın ne yaptım hepsi orada :) İlgilenenler abone olup beğenebilirler :) Tekeriniz düz bassın.

Facebook
Youtube
Instagram

Usta seni tebrik ederim yeni farkettim yazdığını, hemen takip başladım Instagram'dan, sanırım çok kişiye sesini duyuramamışsın ama gerçekten güzel bir gezi oluyor hem de bende ki motorun aynısı ile, keşke gitmeden Spormoto ile konuşsaydın geçenlerde gördüm bir tane bayan sürücü Duke 200 ile avrupa yolculuğna çıktı sürekli onun fotosunu atıp duruyorlar sanırım reklam amaçlı, Allah kaza bela göstermesin, inşallah sağsalim dönersin, bu arada Instagram'dan daha fazla foto ve video paylaşırsan sevinirim, hayırlı yolculuklar, tekerin düz bassın...
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
Merhaba arkadaşlar, bugün spormoto'dan KTM 250 Duke almış bulunmaktayım :) Bende artık aranızdayım. Uzun uzun, çooook uzun süren bir kararsızlığın ardından Duke 250 aldım. MT-25 ile arasında gidip gidip geldim. Umarım doğru bir karar vermişimdir :) Pazartesi günü tekrar arayacaklar noterdi trafikti vb. işlemler için. Bol bol resim, deneyim paylaşımında bulunacağım. Rodaj sürecinde vb. konularda önelerinize, tavsiyelerinize açığım.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
134
Satilik duke 200/250 absli motor ariyorum. Sahibindende temiz 200 ler 250 fiyatina satiliyor. 250 de piyasada yok gibi.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Arkadaşlar, 2013model 8binde ki duke 200 abs mi? 2015 model 9 binde duke 200 mü? İkisinin de fiyatı 11 bin lira. Araların da ki farklar nedir? Ktm 2015 model'de neden abs'yi kaldırdı? Fikirleriniz benim için değerli lütfen yardımcı olun.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Arkadaşlar, 2013model 8binde ki duke 200 abs mi? 2015 model 9 binde duke 200 mü? İkisinin de fiyatı 11 bin lira. Araların da ki farklar nedir? Ktm 2015 model'de neden abs'yi kaldırdı? Fikirleriniz benim için değerli lütfen yardımcı olun.

ikisinin de önemli bir sıkıntısı yok ise tabi ki abs li duke. 2013-2015 duke arasında bir fark yok diye biliyorum. duke 200 abs ise pulsar 200 çıktıktan sonra satılmamaya başladı. yerine 250 abs geliyor. ilk motorun olacaksa kesinlikle abs, ilk motorun olmayacaksa da abs li olsun bence.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
ikisinin de önemli bir sıkıntısı yok ise tabi ki abs li duke. 2013-2015 duke arasında bir fark yok diye biliyorum. duke 200 abs ise pulsar 200 çıktıktan sonra satılmamaya başladı. yerine 250 abs geliyor. ilk motorun olacaksa kesinlikle abs, ilk motorun olmayacaksa da abs li olsun bence.

6bin km'dir ybr 125 sürüyorum. Bu aralar duke taktım kafayı bakalım napıcam
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
Benim motor satılık sindirgi da öğretmenim.300 km de duke 250. Haziran sonu aldım.ilgilenen özelden mesaj atsın arkadaslar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst