Uzun süren kararsızlığın ardından Ktm Duke 250

Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
Merhaba arkadaşlar;

Çok uzun süren bir kararsızlığımın ardından bugün Spormoto'dan Ktm Duke 250 almış bulunmaktayım. Gerçekten inanılmaz kararsızdım. En son mt-25 ile duke 250 arasında kalmıştım. Tamam kesin mt-25 alıyorum derken fikrim yine değişti :) Test sürüşü gerçekleştirdim ve tamam alıyorum dedim :queen: Temel işlemleri bugün hallettik. Pazartesi günü tekrar geri dönüş yapacaklar noter, trafik vb. işlemler için. Umarım doğru bir karar vermişimdir. Motor geldikten sonra bol bol fotoğraf ve deneyim paylaşımında bulunacağım. Tüm tavsiyelerinize açığım. :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
Kazasiz belasiz . Bu siralar yag pompasi sikintisina bakilacak olursa yamahanin guzel bir secim yapmisin.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Aksesuar önereyim.

Kesin lazım:
Ayna yükseltme genişletme aparatı (Sw-Motech motoplus'ta var. Bu, koruma demirinden de elzem zira aynalarda kafayı eğmeden arkayı görebilmek için şart.)
Koruma demiri (KTM veya SW-Motech)
Elcik koruma (Aluminyuma gerek yok plastik olsa da olur. Orjinal, SW-Motech veya Givi. Acerbis'ler iğrenç görünüyor.)

Opsiyonel:
Ön cam (Spormoto veya Givi)
Depo üstü tırnaklı küçük çanta (Givi)
Kuyruk çantası (Givi)

İmkan varsa iyi oluyor:
Elektronik Scottoiler (Zincir ve dişli seti ömrünü uzattığı ve dolayısıyla kendini amorti ettiği doğru.)

(bkz: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/148082-ktm-390-duke-donatmak.html)
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
Kazasiz belasiz . Bu siralar yag pompasi sikintisina bakilacak olursa yamahanin guzel bir secim yapmisin.

Çok teşekkür ederim:)

Aksesuar önereyim.

Kesin lazım:
Ayna yükseltme genişletme aparatı (Sw-Motech motoplus'ta var. Bu, koruma demirinden de elzem zira aynalarda kafayı eğmeden arkayı görebilmek için şart.)
Koruma demiri (KTM veya SW-Motech)
Elcik koruma (Aluminyuma gerek yok plastik olsa da olur. Orjinal, SW-Motech veya Givi. Acerbis'ler iğrenç görünüyor.)

Opsiyonel:
Ön cam (Spormoto veya Givi)
Depo üstü tırnaklı küçük çanta (Givi)
Kuyruk çantası (Givi)

İmkan varsa iyi oluyor:
Elektronik Scottoiler (Zincir ve dişli seti ömrünü uzattığı ve dolayısıyla kendini amorti ettiği doğru.)

(bkz: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/148082-ktm-390-duke-donatmak.html)

Önerileriniz için çok teşekkür ederim. İlk olarak bende koruma demiri ve elcik koruma almayı düşünüyordum. Bahsettiğiniz Elektronik Scottoiler'ı ilk kez duydum biraz araştırdım. Gerçekten faydası olabilecek gibi duruyor. Fakat şuan benim için biraz masraflı olacağından bunu daha sonraya erteliyorum. Fiyatı uygun kuyuk çantası tavsiye edebileceğiniz bir model var mı acaba?
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
Depo üstü için şundan (bkz: https://www.motoavm.com/ProductDetails/-givi-3d603-depo-ustu-canta-kucuk/315/5850) büyüğü olmaz. Bu güzel duruyor üzerinde.

Kuyruk çantası kullanmadığımız için bilemiyorum ama şu güzel gibi: https://www.motoavm.com/ProductDetails/-givi-xs313-kuyruk-canta/635/5838

Sosis çanta olarak şunu kullanıyoruz: https://www.motoavm.com/ProductDetails/-kappa-tkw744-wa401-rulo-canta-beyaz/662/912


Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Büyük ihtimal kuyruk çanta olanı alıyor olacağım.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
mutlu musun bari gezip dolaştın mı :cherry: nası
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Yurtici 200cc için yurtdışı 390cc için uzun yolda bol titreşim var denilmiş eh artık böbreğinizde tas olmaz olan da düşer ktm sayesinde :)

390 kullanan yabancı kişi instagramdan kısa mesafede iyi fakat 120-150km ve sonrası işkence gibi geliyor diye yazdi bana..

250cc için Yamaha-Honda-Kawasaki-Suzuki inazuma F var siz KTM demissiniz titreşimi ve sert debriyajla yasadiklarinizi anlatirsiniz
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
mutlu musun bari gezip dolaştın mı :cherry: nası

Test sürüşünde, Kadıköy Hasanpaşadan, Çekmeköy'e kadar sürdüm tekrar geri geldim. Valla çok memnun kaldım. Ybr 125'den sonra ilaç gibi geldi açıkçası :D Lastiklerde iyi olunca tadına doyamıyorsunuz. Hız olarak max 130'u görebildim. Tek sıkıntı ayak peglerinde olan titreşimdi. Onun dışında çok sevdim :thumleft: Tahminen cumartesi teslim alabileceğim motoru.

Yurtici 200cc için yurtdışı 390cc için uzun yolda bol titreşim var denilmiş eh artık böbreğinizde tas olmaz olan da düşer ktm sayesinde :)

390 kullanan yabancı kişi instagramdan kısa mesafede iyi fakat 120-150km ve sonrası işkence gibi geliyor diye yazdi bana..

250cc için Yamaha-Honda-Kawasaki-Suzuki inazuma F var siz KTM demissiniz titreşimi ve sert debriyajla yasadiklarinizi anlatirsiniz

Bende Yamaha Mt-25 ve Ktm Duke 250 arasında kalmıştım. Suzuki ve Kawasaki'yi hiç dahil bile etmemiştim. İkisini de kullanma fırsatım olmuştu. Ktm seçmemin nedeni, lastiklerin kaliteli gelmesi ve ABS özelliği. Tabi ki şeklide mt-25'e göre çok güzel ve tatlı. Aynı zamanda şehir içinde daha kıvrak olduğunu düşünüyorum. Test sürüşünde ayak peglerinde bir titreşim yaşamıştım. Mt-25'de ise böyle bir titreşim yoktu mesela. Artık onu öyle kabul ettik. Kullandığımda debriyajla ilgili bir sıkıntı olacağı izlenimi görmedim.

Tabi uzun yolda belki sıkıntı yaratabilir ama bu kesinlikle 120-150km için geçerli olmayacağını düşünüyorum. Bakalım deneyimleyip göreceğiz :thumleft:

Kazasız belasız, güle güle kullanın.

Çok teşekkür ederim :cherry:
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Millet tutturmuş bi titreşim gidiyor. Ktm ye binmeyi brak yakından canlı görmemiş adamlar yorum yapıyor :) gören duyanda sancak zangır zangır çinliler gibi titriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst